quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Ik stuiterde vanmorgen mijn bed uit om 7.15. Letterlijk. Ze zijn aan het heien bij mij voor![]()
Maar goed, leuke-dingen-voorpret maakt dat meteen weer goed![]()
![]()
![]()
![]()
""The Freud Codex" After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes "quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef freud het volgende:
"The Freud Codex"
Er zijn meer parallellen! Mijn handschrift is net zo leesbaar als die van Leo.
Af en toe pas ik me aan aan het gemiddelde fok niveauquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wie heeft er volzinnen nodig?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Even een hallo vanuit een zonnig Spanje. Wisselend weer maar vandaag flink wat zon. Ik vermaak me wel!
Ow, en ik heb bijna nog geen foto´s gemaakt. Vooral veel boeken gelezen...quote:
Je moet vooral doen waar je zin in hebt met vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, en ik heb bijna nog geen foto´s gemaakt. Vooral veel boeken gelezen...
Ik ging voor de rust en dat lukt aardig. Heb er al een boek of zeven opzitten! Heerlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je moet vooral doen waar je zin in hebt met vakantie. Als dat lezen is, lekker lezen dus
.
Spanjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Even een hallo vanuit een zonnig Spanje. Wisselend weer maar vandaag flink wat zon. Ik vermaak me wel!
Absoluut! Gelukkig zit ik net op de helft! Ik heb nog even te gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef An24 het volgende:
[..]
SpanjeHeerlijk
Zo te horen vermaak je je wel.
Heerlijk. Veel plezier nogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Gelukkig zit ik net op de helft! Ik heb nog even te gaan!
Ik ben al blij als ik een boek of twee per jaar uitleesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging voor de rust en dat lukt aardig. Heb er al een boek of zeven opzitten! Heerlijk!
Joepie, gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit lekker op mijn nieuwe speeltje nu!
Damn fijn speelgoed!
(24" iMac)
thnx!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Joepie, gefeliciteerd![]()
Marty26 ook trouwens, die is jarig![]()
een hele goede avondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef freud het volgende:
stukje wikipedia goes telegraaf
kunnen we doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Oeh! Fotostudiomarathon! Elk uur een studiofoto maken in het thema, zonder het gebruik van een lichtmeter om je nisterllingen te checken.
Waar blijft de vrijdag ontknoping?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:10 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoor... Ik meld me maar...
vroeg genoeg?
Misschien kan je 'm wat megabytes laten apporterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Yoni het volgende:
Mijn collega heeft haar hond mee naar kantoorgezellig
Vooralsnog is hij geobsedeerd door een enorm bot wat hij heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm wat megabytes laten apporteren![]()
De 50mm is omdat hij f1.0 heeft, de 14mm omdat het geyle groothoek is, met goed contrast en lichtsterk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:14 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik snap de vergelijking niet helemaal freud, of 14mm of 50 en dan nog eens 2.8 of 1.0... Ik denk dat je dan beter en goedkoper uit bent met de 50mm 1.8![]()
Jij bent gewoon geargeyl
28mm 1.8 is trouwens ook erg fijn hoor.
Ik kom op 3 btwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef RubberDuckey het volgende:
Van 1.0 naar 2.8 is 5 stoppen verschil als ik het goed heb,
Nee, f4 was echt te weinig. Het zijn bewegende sequences, dus idealiter fotografeerde ik op 1/30 (de scanfreuentie was 15KHz). Ik had gewoon de fish van An24 moeten lenen of zo. Ik heb nu het gros met de peleng en de 50mm geschoten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef RubberDuckey het volgende:
Van 1.0 naar 2.8 is 5 stoppen verschil als ik het goed heb, beetje veel als je die vergelijking maakt om lasers mee te willen schieten als je zegt dat je die 50mm 1.0 nodig hebt
Overigens lukt het ook best met een 24-105 4.0 hoor, dus 2.8 moet ook gewoon kunnen.
En nu ben ik van de zon genieten in het oosten van het landPrettig weekend allen!
Mja, 24 was echt WAY teveel zoom nog. Het was een relatief klein veld. Ik stond op maximaal 40 meter van de balonnen, en 70m van de laser af. De lasers stonden in het midden van de rechthoek, en ik aan de andere kant van de rechthoek, met de ballonnen in een rij van 7. De peleng had zelfs net genoeg ruimte om ze in de breedte er ruim op te krijgen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:46 schreef ..zapper het volgende:
Met een 24/70f2.8 had het ook wel gekund. Alleen als de ballon erg dichtbij komt is groterhoek zinvol, toch?
Dan moet je vanavond naar Barneveld gaan. Het heet Ballonfiesta.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:48 schreef ..zapper het volgende:
Ziet er stoer uit, wanneer is de herkansing?
Ow, dat is hier wel vlakbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:01 schreef freud het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond naar Barneveld gaan. Het heet Ballonfiesta.
heb er net 2x2gb ingeplugged. Dus hijs nu lekker snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:18 schreef didotcicero het volgende:
Mogguh! Xil, gefeliciteerd met je 24" > waar blijft de (uitpak)foto(serie)?
Oh en als we het toch over fotoseries hebben: Delft Jazz?
Dat is wel lekker 4gbquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb er net 2x2gb ingeplugged. Dus hijs nu lekker snel
Dit weekend er wat bewerkingen tegenaangooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |