quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Ik stuiterde vanmorgen mijn bed uit om 7.15. Letterlijk. Ze zijn aan het heien bij mij voor![]()
Maar goed, leuke-dingen-voorpret maakt dat meteen weer goed![]()
![]()
![]()
![]()
""The Freud Codex" After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes "quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef freud het volgende:
"The Freud Codex"
Er zijn meer parallellen! Mijn handschrift is net zo leesbaar als die van Leo.
Af en toe pas ik me aan aan het gemiddelde fok niveauquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wie heeft er volzinnen nodig?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Even een hallo vanuit een zonnig Spanje. Wisselend weer maar vandaag flink wat zon. Ik vermaak me wel!
Ow, en ik heb bijna nog geen foto´s gemaakt. Vooral veel boeken gelezen...quote:
Je moet vooral doen waar je zin in hebt met vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, en ik heb bijna nog geen foto´s gemaakt. Vooral veel boeken gelezen...
Ik ging voor de rust en dat lukt aardig. Heb er al een boek of zeven opzitten! Heerlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je moet vooral doen waar je zin in hebt met vakantie. Als dat lezen is, lekker lezen dus
.
Spanjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Even een hallo vanuit een zonnig Spanje. Wisselend weer maar vandaag flink wat zon. Ik vermaak me wel!
Absoluut! Gelukkig zit ik net op de helft! Ik heb nog even te gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef An24 het volgende:
[..]
SpanjeHeerlijk
Zo te horen vermaak je je wel.
Heerlijk. Veel plezier nogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Gelukkig zit ik net op de helft! Ik heb nog even te gaan!
Ik ben al blij als ik een boek of twee per jaar uitleesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging voor de rust en dat lukt aardig. Heb er al een boek of zeven opzitten! Heerlijk!
Joepie, gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit lekker op mijn nieuwe speeltje nu!
Damn fijn speelgoed!
(24" iMac)
thnx!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Joepie, gefeliciteerd![]()
Marty26 ook trouwens, die is jarig![]()
een hele goede avondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef freud het volgende:
stukje wikipedia goes telegraaf
kunnen we doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Oeh! Fotostudiomarathon! Elk uur een studiofoto maken in het thema, zonder het gebruik van een lichtmeter om je nisterllingen te checken.
Waar blijft de vrijdag ontknoping?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:10 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoor... Ik meld me maar...
vroeg genoeg?
Misschien kan je 'm wat megabytes laten apporterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Yoni het volgende:
Mijn collega heeft haar hond mee naar kantoorgezellig
Vooralsnog is hij geobsedeerd door een enorm bot wat hij heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm wat megabytes laten apporteren![]()
De 50mm is omdat hij f1.0 heeft, de 14mm omdat het geyle groothoek is, met goed contrast en lichtsterk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:14 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik snap de vergelijking niet helemaal freud, of 14mm of 50 en dan nog eens 2.8 of 1.0... Ik denk dat je dan beter en goedkoper uit bent met de 50mm 1.8![]()
Jij bent gewoon geargeyl
28mm 1.8 is trouwens ook erg fijn hoor.
Ik kom op 3 btwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef RubberDuckey het volgende:
Van 1.0 naar 2.8 is 5 stoppen verschil als ik het goed heb,
Nee, f4 was echt te weinig. Het zijn bewegende sequences, dus idealiter fotografeerde ik op 1/30 (de scanfreuentie was 15KHz). Ik had gewoon de fish van An24 moeten lenen of zo. Ik heb nu het gros met de peleng en de 50mm geschoten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef RubberDuckey het volgende:
Van 1.0 naar 2.8 is 5 stoppen verschil als ik het goed heb, beetje veel als je die vergelijking maakt om lasers mee te willen schieten als je zegt dat je die 50mm 1.0 nodig hebt
Overigens lukt het ook best met een 24-105 4.0 hoor, dus 2.8 moet ook gewoon kunnen.
En nu ben ik van de zon genieten in het oosten van het landPrettig weekend allen!
Mja, 24 was echt WAY teveel zoom nog. Het was een relatief klein veld. Ik stond op maximaal 40 meter van de balonnen, en 70m van de laser af. De lasers stonden in het midden van de rechthoek, en ik aan de andere kant van de rechthoek, met de ballonnen in een rij van 7. De peleng had zelfs net genoeg ruimte om ze in de breedte er ruim op te krijgen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:46 schreef ..zapper het volgende:
Met een 24/70f2.8 had het ook wel gekund. Alleen als de ballon erg dichtbij komt is groterhoek zinvol, toch?
Dan moet je vanavond naar Barneveld gaan. Het heet Ballonfiesta.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:48 schreef ..zapper het volgende:
Ziet er stoer uit, wanneer is de herkansing?
Ow, dat is hier wel vlakbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:01 schreef freud het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond naar Barneveld gaan. Het heet Ballonfiesta.
heb er net 2x2gb ingeplugged. Dus hijs nu lekker snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:18 schreef didotcicero het volgende:
Mogguh! Xil, gefeliciteerd met je 24" > waar blijft de (uitpak)foto(serie)?
Oh en als we het toch over fotoseries hebben: Delft Jazz?
Dat is wel lekker 4gbquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb er net 2x2gb ingeplugged. Dus hijs nu lekker snel
Dit weekend er wat bewerkingen tegenaangooien
Heb nog geen foto's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat is wel lekker 4gb
Mare, waar blijft je grote onthulling nou? :ft:
Goed....ik kom dus thuis van vakantie en het eerste wat ik zie isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Heb nog geen foto's.![]()
komt vanavond of morgen wel
Je verpest z'n verrassingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed....ik kom dus thuis van vakantie en het eerste wat ik zie is
[afbeelding]
foto in lokaal oud papier-ding genaamd Delftse Post
Feli Xil. Hebbie goed gedaan
Enneh...I'm baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack
Met niet al te veel foto's omdat het toch wel een hele dag zonnig is geweest.....vandaag dus
Met toestemmingquote:
Dank jequote:welkom thuis
Wast leuk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met toestemmingIk heb hem nl. eerst ff gebeld om te vragen of hij dit wist
[..]
Dank je
al t goede komt uit Limburgquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was meauiEn een aanslag op m`n gezondheid met al die heuvels
Wel lekker gevroten daar![]()
Klinkt goed! Gewoon doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:12 schreef Chanty het volgende:
Ben bezig met het bewerken van de foto's die ik zondag van Gremen heb geschoten en de schaduw op de ogen is heel gemakkelijk weg te halen met de dodge toolBinnenkort es kijken of ik een test/showcaseje durf te openen
Het was vooral regenachtig en ik heb een dag goed ziek op de bank gehangen met een hele flinke koppijn en bijbehorende misselijkheid, maar verder was het de ultieme tot-rust-kom-vakantie.... geen verplichtingen, geen ge-FOK!, geen werk maar wel lekker rondwandelen, veeeeeeeeeeeeel lezenquote:
Jammer zeg! volgende keer beter!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was vooral regenachtig en ik heb een dag goed ziek op de bank gehangen met een hele flinke koppijn en bijbehorende misselijkheid, maar verder was het de ultieme tot-rust-kom-vakantie.... geen verplichtingen, geen ge-FOK!, geen werk maar wel lekker rondwandelen, veeeeeeeeeeeeel lezenen gewoon gezellig en zo
En nu eerst eten want dat had ik nog niet gedaan met alle extra rondritjes via Duitsland, Nijmegen en dan naar Delft moesten onderweg nog ff een ziek kind ophalen van een scoutingkamp
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met niet al te veel foto's omdat het toch wel een hele dag zonnig is geweest.....vandaag dus
Echt leuk voor je man! Gefeliquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moet zelf nog een exemplaar met de post krijgen als het goed is.
Was die van jou??! Goed man!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een foto van jules deelder...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Echt leuk voor je man! GefeliWelke foto wast nou?
quote:Een experiment in Nieuw-Zeeland gaat verschrikkelijk mis. Alle schapen worden hierdoor getransformeerd in bloeddorstige wezens. De Nieuw-Zeelanders zijn niet meer veilig...
sounds like a shitty scenario.. ya reckon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef freud het volgende:
Zit ik te kijken tussen nieuwe films, vind ik deze:
[..]
haha, was wel nieuw dieptepunt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
sounds like a shitty scenario.. ya reckon?
oh ik moest meteen even aan attack of the tomato killers denken, maar dat waren geen dieren neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
soortement van kopie van the birds alleen dan heel anders
of tremors ... die uit de kluiten gewassen regenwormenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef ..zapper het volgende:
[..]
oh ik moest meteen even aan attack of the tomato killers denken, maar dat waren geen dieren nee
oja, die was ook gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef prupke het volgende:
[..]
of tremors ... die uit de kluiten gewassen regenwormen
oh die heb ik niet gezien, gaat dus ook niet gebeuren meer nuquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
deel 1 wel , dl 2 was echt een f film
is ok niet ergquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
oh die heb ik niet gezien, gaat dus ook niet gebeuren meer nu
Truste P!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om af te nokkenDruk weekend voor de boeg
moggies, hoezo? tis hier best lekker weer de laatste dagen, of bedoel je het anders?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:55 schreef Ynske het volgende:
moggeh.
wat een rukdagen de laatste tijd
Hahaha...had ik je zo ook kunnen vertellen... Ik hoop over een uurtje op de sportschool te staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik twijfelde deze ochtend tussen actief gaan hardlopen of luieren. Dat laatste heeft gewonnen en heb er nu al spijt van
Kijken of ik vanavond dan nog maar kan hardlopen
t weer is wel goed, maar ik ga k*tquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
moggies, hoezo? tis hier best lekker weer de laatste dagen, of bedoel je het anders?
Tis echt weer een ware golf he, dat jatten van pinpassen. Echt bizar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
t weer is wel goed, maar ik ga k*t
daarbij is mijn rekenig geplunderd door iemand die bij het tankstation blijkbaar een copie van mijn pas gemaakt heeft,
pas is geblokkeerd, geld weg
probeer dan maar eens te leven
Mja, en voordat je het geld terug hebt... Sterkte!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarbij is mijn rekenig geplunderd door iemand die bij het tankstation blijkbaar een copie van mijn pas gemaakt heeft,
Ik hoorde laatst dat je dat geld wel van de bank terug kunt krijgen. Maar waarom kunnen mensen niet met hun poten ergens van afblijven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
pinpas is niet gejatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis echt weer een ware golf he, dat jatten van pinpassen. Echt bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |