Zou dat niet voor Ajax gelden?quote:Riquelme geeft Boca 33 procent korting
23/8/2007 12:30
Er is Juan Roman Riquelme veel aan gelegen terug te keren naar Boca Juniors. De Argentijnse spelmaker van Villarreal, waar hij ongewenst is, wil inleveren om verlost te worden van zijn huidige werkgever.
'Ik sta nog twee jaar onder contract bij Villarreal, maar als Boca me nu haalt, bied ik aan het derde jaar gratis te spelen', legt Riquelme uit in Telenoche op Canal 13 van de lokale televisie in Buenos Aires.
Villarreal verhuurde de 28-jarige international het afgelopen half jaar al aan Boca, maar wil Riquelme nu alleen maar verkopen. Hij zou 7,5 miljoen euro moeten kosten. Bovendien verdient Riquelme momenteel het vijfvoudige van de best betaalde speler in Argentinië.
Het derde jaar gratis en dan na twee jaar terug naar Europa!quote:
Klopt. Maar Luque heeft de afgelopen 2 seizoenen niks gepresteerd en is al op redelijke leeftijd. Ik zie sowieso het nut niet om nog een aanvaller te halen. Zie veel liever een 10 komen. Mag wel in worden geinvesteerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk wel voor elke aankoop.
In dat filmpje trapt ie ze dr wel redelijk in trouwensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mooie titel: luque CAN play football![]()
Voor 2 miljoen moet ie sowieso 22 goals maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef w00h00 het volgende:
Dapprestrijders
Albert Luque Staat al twee jaar op de zogenaamde schaduwlijst bij Ajax. Deze Spaanse linkeraanvaller speelt nauwelijks bij Newcastle United en wil graag vertrekken. Meneer vraagt een salaris van zo'n twee miljoen per jaar, de vraag lijkt gerechtvaardigd of Ajax wel bereid is dit risico te nemen. Ook feyenoord en psv volgen de 17-voudig international, maar Ajax lijkt het meest kansrijk i.v.m. de aanwezige Spanjaarden in de selectie en de financiële armslag van de Amsterdammers. Luque is alleen een optie mocht Riera niet haalbaar blijken.
Schijnt concreet in de belangstelling te staan van Ajax, volgens een bron van MONTANA. Echter wil Ajax hem pas defintief vastleggen/presenteren als er een grote vis is binnengehaald, ten opzichte van de supporters.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:56 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is dat verhaal met Medunjanin?
ik ben bang dat die grote 'vissen' niet komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Schijnt concreet in de belangstelling te staan van Ajax, volgens een bron van MONTANA. Echter wil Ajax hem pas defintief vastleggen/presenteren als er een grote vis is binnengehaald, ten opzichte van de supporters.
Ik denk dat Ajax die Luque als een grote vis ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik ben bang dat die grote 'vissen' niet komen![]()
Het lijkt me heel sterk dat az hem laat gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:13 schreef Happel het volgende:
Luque is ook een grote vis en Medunjanin zou ook een mooie aankoop zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |