Ja precies, daarom zou ik het wel opvallend vinden mocht die tranfer daadwerkelijk plaatsvinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet, de overstap van AZ is tegenwoordig een hele onlogische, dus ik wacht af.
Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet, de overstap van AZ is tegenwoordig een hele onlogische, dus ik wacht af.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Niet nog een voor de breedte! Luque wordt gewoon de eerste keus op de linkerkant! Uitstekend, eindelijk weer eens een linkspoot op de linkerflank. Ik voorspel nog meer goals voor Klaas-Jan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee oke, als iedereen fit is vraag ik mij af of hij basisspeler is en dan is hij prima voor de breedte.
Wat zou jij doen als je een jaar lang bent gemarteld in de kelders van het betaalde voetbal en eindelijk weer bij AZ mee mag doen? Roepen dat je met Ajax kampioen wil worden? Lijkt me niet zo handig...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Dankuquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens in Newcastle geland.
[..]
Ik heb dat inderdaad al een maandje of 2 gehad ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel heel blij zijn als de transfer periode over is, je wordt toch niet goed van de hele tijd dat gespeculeer, geroddel etc?
Als Huntelaar wegvalt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef w00h00 het volgende:
Wat moeten we met Luque? Voor welke positie in vredesnaam?
Linksbuiten, lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef w00h00 het volgende:
Wat moeten we met Luque? Voor welke positie in vredesnaam?
en Suarez?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Linksbuiten, lijkt me.
Daar hebben we op dit moment enkel Leonardo en Nicolae Mitea voor, die zijn echter beide geblesseerd.
1 2 3 4 5 | V/d Wiel - Stam - Vermaelen - Emanuelson ------------ Gabri - Maduro ------------ Bakircioglu --- Suarez ----------- Luque ------------- Huntelaar ---------------- |
Luque is min of meer de vervanger van Perez.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef sjimz het volgende:
Luque kan ook achter de spitsen spelen.
vd Wiel is toch geen rechtsback?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Waar Suarez geen 10 is, maar 2e spits.
Suarez is gewoon een (tweede) spits.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef MaxC het volgende:
Waar gaat Suaréz dan spelen? Dat vind ik meer een linksbuiten dan een 10
El Tanque...quote:
quote:Urzaiz: "Ik begin me steeds beter te voelen"
Ajax kan binnenkort weer beschikken over de transfervrij aangetrokken Ismael Urzaiz.
De 35-jarige Spanjaard is bijna hersteld van zijn blindedarmoperatie die hij moest ondergaan, zo meldt het AD.
"Ik begin me steeds beter te voelen. Vooral conditioneel ben ik vooruit gegaan", aldus de pinchhitter. Naar eigen zeggen zit de aanvaller momenteel op zo'n zeventig à tachtig procent.
Ajax nam de routinier deze zomer over van Athletic de Bilbao, waar hij altijd goed was voor zijn doelpunten. Getuige zijn 116 goals in 367 Primera Divisiónwedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |