Het is nog niet 100% hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Blight het volgende:
Luque! Eindelijk. Nu weet ik het zeker: Van Geel leest mijn posts hier.
Had snel even wat geopend. Maakt toch niet zoveel uit?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
De andere OP is mooier!
Hij zal zich hier beter voelen met dank aan de spaanse enclave van El Henk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef BoNi het volgende:
Hopen dat Luque weer in de buurt gaat komen van zijn oude niveau!
Tot welk jaar heeft hij daar in Engeland nog een contract?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef Fides het volgende:
Ik hoop wel dat hij niet meer dan 4 of 5 miljoen kost.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal zich hier beter voelen met dank aan de spaanse enclave van El Henk.
Z'n salaris is dat ja..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef Fides het volgende:
Ik hoop wel dat hij niet meer dan 4 of 5 miljoen kost.
2010quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tot welk jaar heeft hij daar in Engeland nog een contract?
Tot 2009 volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tot welk jaar heeft hij daar in Engeland nog een contract?
Dus is hij zo fit als een hoentjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Feit is wel dat hij de dit seizoen nog niet eens gespeeld heeft, en vorig seizoen ook maar 7 keer.
Wellicht die Medunjanin, als jij dat zegt. Maar voor de rest zie ik eigenlijk niemand meer komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
Lucky Luque naar Ajax, wie volgen er verder nog?
Daarom zal Medunjanin ook wel komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap het niet, hebben we geen middenvelders nodig ipv nog meer aanvallers?
Luque is iemand die je op de linksbuiten kan zetten. En als Ajax werkelijk om gaat toveren naar 4-4-2 bied dit alleen maar meer keuze qua afwisselling, Goede aankoop dan imho.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap het niet, hebben we geen middenvelders nodig ipv nog meer aanvallers?
Den Bosch, leuk voor de eerste divisie, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk voor de eredivisie, niets meer en niets minder.
Laten wij nu net in de eredivisie spelen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk voor de eredivisie, niets meer en niets minder.
Ja maar mama, hij doet het ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Den Bosch, leuk voor de eerste divisie, niets meer en niets minder.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Den Bosch, leuk voor de eerste divisie, niets meer en niets minder.
Alleen daar? Kom op beetje positief blijven he...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laten wij nu net in de eredivisie spelen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Disastermanager het volgende:
Een 29 jarige speler die in 21 wedstrijden verdeeld over 2 seizoenen 1 x scoort.............weet niet of we er echt vrolijk van moeten worden.......
in meer dan 2 seizoenen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Disastermanager het volgende:
Een speler die in 21 wedstrijden 1 x scoort.............weet niet of we er echt vrolijk van moeten worden.......
Bron is iemand die heel dichtbij Haris Mendunjanin leeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat is je bron als ik vragen mag?
Nee oke, als iedereen fit is vraag ik mij af of hij basisspeler is en dan is hij prima voor de breedte.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen daar? Kom op beetje positief blijven he...
Nee, ze zijn in onderhandeling.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
Is het al rond met Luque?
Ze zijn nog niet eens in Newcastle geland.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
Is het al rond met Luque?
quote:Om half tien donderdagochtend zijn Van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen.
Aha, dat zegt voldoendequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bron is iemand die heel dichtbij Haris Mendunjanin leeft.
Weet niet, de overstap van AZ is tegenwoordig een hele onlogische, dus ik wacht af.quote:
Ja precies, daarom zou ik het wel opvallend vinden mocht die tranfer daadwerkelijk plaatsvinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet, de overstap van AZ is tegenwoordig een hele onlogische, dus ik wacht af.
Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet, de overstap van AZ is tegenwoordig een hele onlogische, dus ik wacht af.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Niet nog een voor de breedte! Luque wordt gewoon de eerste keus op de linkerkant! Uitstekend, eindelijk weer eens een linkspoot op de linkerflank. Ik voorspel nog meer goals voor Klaas-Jan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee oke, als iedereen fit is vraag ik mij af of hij basisspeler is en dan is hij prima voor de breedte.
Wat zou jij doen als je een jaar lang bent gemarteld in de kelders van het betaalde voetbal en eindelijk weer bij AZ mee mag doen? Roepen dat je met Ajax kampioen wil worden? Lijkt me niet zo handig...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Dankuquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens in Newcastle geland.
[..]
Ik heb dat inderdaad al een maandje of 2 gehad ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel heel blij zijn als de transfer periode over is, je wordt toch niet goed van de hele tijd dat gespeculeer, geroddel etc?
Als Huntelaar wegvalt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef w00h00 het volgende:
Wat moeten we met Luque? Voor welke positie in vredesnaam?
Linksbuiten, lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef w00h00 het volgende:
Wat moeten we met Luque? Voor welke positie in vredesnaam?
en Suarez?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Linksbuiten, lijkt me.
Daar hebben we op dit moment enkel Leonardo en Nicolae Mitea voor, die zijn echter beide geblesseerd.
1 2 3 4 5 | V/d Wiel - Stam - Vermaelen - Emanuelson ------------ Gabri - Maduro ------------ Bakircioglu --- Suarez ----------- Luque ------------- Huntelaar ---------------- |
Luque is min of meer de vervanger van Perez.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef sjimz het volgende:
Luque kan ook achter de spitsen spelen.
vd Wiel is toch geen rechtsback?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Waar Suarez geen 10 is, maar 2e spits.
Suarez is gewoon een (tweede) spits.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef MaxC het volgende:
Waar gaat Suaréz dan spelen? Dat vind ik meer een linksbuiten dan een 10
El Tanque...quote:
quote:Urzaiz: "Ik begin me steeds beter te voelen"
Ajax kan binnenkort weer beschikken over de transfervrij aangetrokken Ismael Urzaiz.
De 35-jarige Spanjaard is bijna hersteld van zijn blindedarmoperatie die hij moest ondergaan, zo meldt het AD.
"Ik begin me steeds beter te voelen. Vooral conditioneel ben ik vooruit gegaan", aldus de pinchhitter. Naar eigen zeggen zit de aanvaller momenteel op zo'n zeventig ā tachtig procent.
Ajax nam de routinier deze zomer over van Athletic de Bilbao, waar hij altijd goed was voor zijn doelpunten. Getuige zijn 116 goals in 367 Primera Divisiķnwedstrijden.
Dat lijkt me wel wat iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Waar Suarez geen 10 is, maar 2e spits.
Dat wilde Sneijder met Ajax ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Luque is gewoon een goede aankoop voor elke club in de eredivisie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
Luque dus... Eht zo'n "bij gebrek aan beter" aankoop. MAar wel leuk dat we PSV en Fey te snel af zijn.![]()
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Eerst maar kijken of ie daadwerkelijk komt. Ze moeten nog onderhandelen en het kan dus zo maar weer stuk lopen op krenterigheid van Ajax' kant....
Bij Newcastle misschien niet, maar bij Mallorca,La Coruna en het Spaanse team wel hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.
Natuurlijk niet, maar je moet hem wel een realistisch aanbod doen. Ook al is het op dit moment geen topper, hij kan ook bij een Engelse middenmoter tekenen voor veel geld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.
Zelfs Sevilla had een tijdje terug belangstelling voor luque/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je moet hem wel een realistisch aanbod doen. Ook al is het op dit moment geen topper, hij kan ook bij een Engelse middenmoter tekenen voor veel geld.
En anders PSV of F'noord en dan zal je zien dat ie tegen Ajax de sterren van de hemel speelt.
Omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Luque is gewoon een goede aankoop voor elke club in de eredivisie.
In Spanje voldeed hij wel, maar in de PL slaagde hij (mede door blessures) niet. Denk dat hij in de eredivisie weer helemaal op kan leven en dat AZ aan het eind van het seizoen baalt dat zij hem niet gehaald hebben, jullie zoeken toch ook nog altijd naar een linkspoot?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Omdat?
Hij kost las ik 5 miljoen (correct me if i'm wrong) en hij schiet als spits zijn er 1 doelpunt in in 2 seizoenen, dan kan je hem beter halen als lijnentrekker in je stadion
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Wat hij bij Newcastle doet is natuurlijk geen graadmeter. Bij Newcastle mislukt iedereen die niet Shearer met z'n achternaam heet.
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Wat hij bij Newcastle doet is natuurlijk geen graadmeter. Bij Newcastle mislukt iedereen die niet Shearer met z'n achternaam heet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Alsof we met een bal en pen richting St. James Park gaan ...quote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
Dat roept meneer Brands idd, maar als ik zie hoe Dembčlč op "links" speelt in de 4-4-2 gaat dat helemaal goed. Ik zou er erg graag een bij hebben, maar Martens geeft ze prima voor met links de afgelopen wedstrijden moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In Spanje voldeed hij wel, maar in de PL slaagde hij (mede door blessures) niet. Denk dat hij in de eredivisie weer helemaal op kan leven en dat AZ aan het eind van het seizoen baalt dat zij hem niet gehaald hebben, jullie zoeken toch ook nog altijd naar een linkspoot?
En dan meteen maar langs Liverpool, om de handtekening van Babel weer te halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef zjroentje het volgende:
Die titel op VI.
[..]
Alsof we met een bal en pen richting St. James Park gaan ...
Spanjaarden genoeg, dus aan heimwee zal het niet liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Pedroso het volgende:
Heb wel eens gelezen dat Luque ook heimwee had en een taalprobleem (althans het eerste seizoen). Werkt ook niet echt mee om te slagen. Laten we de paëlla maar van stal halen en een leuk spaans verwenhuis in A'dam aanbevelen en hij speelt de pannen van het dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |