Wellicht die Medunjanin, als jij dat zegt. Maar voor de rest zie ik eigenlijk niemand meer komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
Lucky Luque naar Ajax, wie volgen er verder nog?
Daarom zal Medunjanin ook wel komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap het niet, hebben we geen middenvelders nodig ipv nog meer aanvallers?
Luque is iemand die je op de linksbuiten kan zetten. En als Ajax werkelijk om gaat toveren naar 4-4-2 bied dit alleen maar meer keuze qua afwisselling, Goede aankoop dan imho.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap het niet, hebben we geen middenvelders nodig ipv nog meer aanvallers?
Den Bosch, leuk voor de eerste divisie, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk voor de eredivisie, niets meer en niets minder.
Laten wij nu net in de eredivisie spelen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk voor de eredivisie, niets meer en niets minder.
Ja maar mama, hij doet het ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Den Bosch, leuk voor de eerste divisie, niets meer en niets minder.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Den Bosch, leuk voor de eerste divisie, niets meer en niets minder.
Alleen daar? Kom op beetje positief blijven he...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laten wij nu net in de eredivisie spelen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Disastermanager het volgende:
Een 29 jarige speler die in 21 wedstrijden verdeeld over 2 seizoenen 1 x scoort.............weet niet of we er echt vrolijk van moeten worden.......
in meer dan 2 seizoenen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Disastermanager het volgende:
Een speler die in 21 wedstrijden 1 x scoort.............weet niet of we er echt vrolijk van moeten worden.......
Bron is iemand die heel dichtbij Haris Mendunjanin leeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat is je bron als ik vragen mag?
Nee oke, als iedereen fit is vraag ik mij af of hij basisspeler is en dan is hij prima voor de breedte.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen daar? Kom op beetje positief blijven he...
Nee, ze zijn in onderhandeling.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
Is het al rond met Luque?
Ze zijn nog niet eens in Newcastle geland.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
Is het al rond met Luque?
quote:Om half tien donderdagochtend zijn Van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen.
Aha, dat zegt voldoendequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bron is iemand die heel dichtbij Haris Mendunjanin leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |