Tadaa!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Brioche
Als je het over de duvel hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Brioche
Sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt![]()
Kutnederlandersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry![]()
ik heb net 3 uur zitten praten met het bezoek dat net is aangekomen vanuit nederland.;
Sorry wyccie ik reageerde op FKAquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef wyccie het volgende:
Ed Harris als Beethoven?
En het allermooiste is dat ie ECHT lijkt op Beethoven, maar een beetje slankerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Holy Shit... Is dat Ed Harris??? Wat een fantastische Make Up!!!
Weet je wat ik heel vreemd vind ER? 3 en halve week geleden heb ik het ongeluk gehad en nu voel ik me alweer 100%... Hoe komt dat? Waarom genees ik zo snel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry wyccie ik reageerde op FKA
Wyccie +1
Tussenstand deel 966
FormerlyKnownAs 4
Yurithemaster 2
Wyccie 4
ElizabethR 1
Ik herkende hem niet als ed harrisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Holy Shit... Is dat Ed Harris??? Wat een fantastische Make Up!!!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Weet je wat ik heel vreemd vind ER? 3 en halve week geleden heb ik het ongeluk gehad en nu voel ik me alweer 100%... Hoe komt dat? Waarom genees ik zo snel?
Je hebt het ongeluk verzonnen, en op die foto's die je liet zien was de make up net zo goed gedaan als bij Ed Harris?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Weet je wat ik heel vreemd vind ER? 3 en halve week geleden heb ik het ongeluk gehad en nu voel ik me alweer 100%... Hoe komt dat? Waarom genees ik zo snel?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het ongeluk verzonnen, en op die foto's die je liet zien was de make up net zo goed gedaan als bij Ed Harris?
Mooi. Wachtte al op het laatste deel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
van Loon
Sorry, ik vergeet altijd het dure gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |