Ok, dan dus niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee. Vorig jaar op Pinkpop gezien, en het is live echt drie keer niks. Terwijl ik best gevoelig ben voor melige rockliedjes met woordgrappen.
Ja ik vind dat soort dingen ook tofquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef Aresdreams het volgende:
dacht dat jij dat wel leuk zou vinden tot het einde
Doe me dan maar een showtje van GG Allin, kon je nog een keertje lachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Een keer een optreden op tv gezien en was idd beetje belachelijk 30% van de tijd nummers spelen en voor de rest allemaal belachelijke dingen doen. Okee is wel grappig maar het gaat vervelen
A lapdance is so much better when the stripper is cryingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:32 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees inderdaad wel bar slechte verhalen van de concerten, ik ga maar niet, denk ik zo...
* TeleluvR zet Chasey Lain nog wat harder
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of ieder ander willekeurig merk gitaar. Nooit op marktplaats geweest? Stikt er van het openhaardhout:
Stagg, Volcano, Tele's...
Ap is altijd flexibelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens ik heb een gitaarleraar in rotterdam nodig. In de buurt van centraal het liefst, iemand die me kan helpen. Alvast voor VaderJacob, niet Ap want die gast is alleen flexibel als het hem uitkomt
Jij kent Ap? Ik vond em niet flexibel. Hij belde mij meerdere malen of iets verplaatst kon worden, en als ik belde ging hij zeiken. Ja hallo!quote:
Ik ken ap jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij kent Ap? Ik vond em niet flexibel. Hij belde mij meerdere malen of iets verplaatst kon worden, en als ik belde ging hij zeiken. Ja hallo!
Ja! Wil er zelf nog wel graag eens heen, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Concert van de Bloodhound gang, is dat de moeite waard of niet?
Lesnemen is voor mietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef Aresdreams het volgende:
je belde zeker 10 minuten van te voren?
maarrum... waarvoor heb je zo een gast nodig?
Alleen als ze alleen maar Depeche Mode nummers gaan doen (waar ze ook mee begonnen zijn)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja! Wil er zelf nog wel graag eens heen, lijkt me geweldig
chicks ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Is niet stoer genoeg he?
Kom op Dean, waar is je metro kant (chicks digg it)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |