10 fietsen van de feedback vandaan? moet i dat zien als 10 fietsen op een rij of anders?quote:Geez. Moet je maar zorgen dat ik je heel aardig ga vinden. Ik woon nog geen 10 fietsen van feedback vandaan..
Ik ging zaterdag snaren halen en had dit dialoog:
W ben ik, D is de dude van feedback.
W: ik wil graag een setje Boomers, alsjeblieft.
D: uh...Boomers, ok. Welke dikte wil je?
W: gewoon standaard.
D: ah..ja...009? Ja, 011 is ook niet handig he? haha
W: *zet een 'get on with it'-blik op*
D: ja, dit is 009. *gritst weg* toch? ja.. ok...uh...alsjeblieft. Iets anders nog?
W: nee hoor....
Wat een figuur. Jammer dat jullie zijn smoel er niet bij kunnen zien. En een gitarist maakt zelf wel uit welke dikte hij handig vindt, damn it!
N00b!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:09 schreef Witchfynder het volgende:
Oh sorry, had ik niet gezien..
Rotterdam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:30 schreef Aresdreams het volgende:
en welke feedback is dat?
Rotterdam, of Utrecht? of... eyh almere dacht ik dat er nog 1 zat? of eindhoven?
Wanneer leren jullie het nou eens: Heel marktplaats staat vol met prima Fenders met besteltijd 0.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef Sloggi het volgende:
De besteltijd voor een Fender is lang...
Hmmm, wist niet dat ze ook hout voor de openhaard aanboden op marktplaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie het nou eens: Heel marktplaats staat vol met prima Fenders met besteltijd 0.
![]()
Of ieder ander willekeurig merk gitaar. Nooit op marktplaats geweest? Stikt er van het openhaardhout:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hmmm, wist niet dat ze ook hout voor de openhaard aanboden op marktplaats
1. Weinig aanbod, lelijke kleuren,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie het nou eens: Heel marktplaats staat vol met prima Fenders met besteltijd 0.
![]()
1. Heb ik echt nooit last van, gewoon geduld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
1. Weinig aanbod, lelijke kleuren,
2. Voor 200/300 euro extra koop ik graag twee jaar garantie en een koffer (die krijg je namelijk vaak niet bij zo'n Marktplaats-advertentie).
Classic series = Mexico.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef Sloggi het volgende:
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0137502306
Dit is geen Amerikaan, of wel?
Nou, op marktplaats staan ze tweedehands voor bijna de nieuwprijs bij Thomann.de, en ze blijven er niet lang opstaan. Ik waardeer een goede classic in ieder geval beter dan menig standard american.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:40 schreef Sloggi het volgende:
En erg mooi, en een stuk goedkoper dan de American series. Hij zal alleen een stuk minder waardevast zijn, niet?
En dat kan prima met je boerenverstand. Ik heb 100+ gitaren in handen gehad (als in gekocht/in bezit gehad) en het ergste dat ik ben tegengekomen is een kapotte potmeter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
En garantie op een gitaar... Je moet bij een tweedehandse gewoon goed kijken of er niks krom is enzo.
Dat is niet duur voor zo'n gave tweed case!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef TeleluvR het volgende:
2. Koffer zit bij de duurdere types er altijd wel bij, kost je anders 40 euro bij Thomann voor een tweed case. Garantie heb ik echt nooit nodig gehad. Leg ik die 200/300 euro liever gewoon bij de gitaar erbij.![]()
Ja, dat ken ik... Ik vind de CD's wel leuk, maar live hoeft het van mij niet zo, geloof ik.. Mijn vriendin heeft kaartjes gewonnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Sloggi het volgende:
Alleen als je niet vooraan staan, anders pissen ze over je heen.
Nee. Vorig jaar op Pinkpop gezien, en het is live echt drie keer niks. Terwijl ik best gevoelig ben voor melige rockliedjes met woordgrappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Concert van de Bloodhound gang, is dat de moeite waard of niet?
Ok, dan dus niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee. Vorig jaar op Pinkpop gezien, en het is live echt drie keer niks. Terwijl ik best gevoelig ben voor melige rockliedjes met woordgrappen.
Ja ik vind dat soort dingen ook tofquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef Aresdreams het volgende:
dacht dat jij dat wel leuk zou vinden tot het einde
Doe me dan maar een showtje van GG Allin, kon je nog een keertje lachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Een keer een optreden op tv gezien en was idd beetje belachelijk 30% van de tijd nummers spelen en voor de rest allemaal belachelijke dingen doen. Okee is wel grappig maar het gaat vervelen
A lapdance is so much better when the stripper is cryingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:32 schreef TeleluvR het volgende:
Ik lees inderdaad wel bar slechte verhalen van de concerten, ik ga maar niet, denk ik zo...
* TeleluvR zet Chasey Lain nog wat harder
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of ieder ander willekeurig merk gitaar. Nooit op marktplaats geweest? Stikt er van het openhaardhout:
Stagg, Volcano, Tele's...
Ap is altijd flexibelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens ik heb een gitaarleraar in rotterdam nodig. In de buurt van centraal het liefst, iemand die me kan helpen. Alvast voor VaderJacob, niet Ap want die gast is alleen flexibel als het hem uitkomt
Jij kent Ap? Ik vond em niet flexibel. Hij belde mij meerdere malen of iets verplaatst kon worden, en als ik belde ging hij zeiken. Ja hallo!quote:
Ik ken ap jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij kent Ap? Ik vond em niet flexibel. Hij belde mij meerdere malen of iets verplaatst kon worden, en als ik belde ging hij zeiken. Ja hallo!
Ja! Wil er zelf nog wel graag eens heen, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Concert van de Bloodhound gang, is dat de moeite waard of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |