abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:33:56 #201
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72899705
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is eigenlijk de Europese subtopper in deze selectie?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72899793
Wat begrijp je niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:46:41 #203
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72899905
Misschien moet jij een lijstje maken wie volgens jouw definitie Europese subtoppers zijn en dan kiezen wij de Belgen er wel uit.
Tot morgen!
pi_72899943
Nee, gewoon de vraag beantwoorden lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72902227
van Buyten? Of is dat een Europese topper. Of Vermaelen?
- verwijderd door admin -
pi_72902317
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jouw verbale beknoptheid werkt niet altijd verduidelijkend.

Zijn Arsenal en Bayern München Europese subtoppers? Of kneusjes die je hoogstens eens in de eerste voorronde van de Europa League tegenkomt, om dan een tienvoud aan doelpunten te slikken?
  zondag 20 september 2009 @ 17:31:24 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72939439
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken je langer dan vandaag. Als iemand Fellaini noemt is het weer niet goed om een of andere vage regel volgens een systeem die alleen jij kent. Vandaar dat het me beter lijkt dat jij eerst even jouw regels voor deze quiz vaststelt voor we er aan mee kunnen doen.
pi_72939642
Felliani is in elk geval geen Europese subtop
pi_72939691
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ken je langer dan vandaag. Als iemand Fellaini noemt is het weer niet goed om een of andere vage regel volgens een systeem die alleen jij kent. Vandaar dat het me beter lijkt dat jij eerst even jouw regels voor deze quiz vaststelt voor we er aan mee kunnen doen.
pi_72940893
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

pfaf .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72941005
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Felliani is in elk geval geen Europese subtop
Van Buyten en Vermaelen ook niet?
- verwijderd door admin -
pi_72941091
Van Buyten is een redelijke mandekker die altijd op belangrijke momenten fouten maakt. Zoiets als een meer ervaren Vermaelen
pi_72941093
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef groenen het volgende:

[..]

Van Buyten en Vermaelen ook niet?
Die hebben gisteren toch de 1-0 en 2-0 en de 2-1 gescoord? Nee, dus geen Europese subtoppers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72941134
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die hebben gisteren toch de 1-0 en 2-0 en de 2-1 gescoord? Nee, dus geen Europese subtoppers.
Goh wat een sterke argumenten, als je dadelijk uitgeluld bent ga je weer mijn postings deleten?
pi_72947580
Wat is de Europese subtop?

Belgie heeft iig op het moment geen topspelers, vind ik.
pi_72947685
Europese Subtoppers ook niet.

Van Buyten is de enige die bij een topclub speelt maar die is 34 als het EK is, die gaat dat niet halen
pi_72948034
Vermaelen speelt bij een topclub, maar dat vind ik geen topspeler.

Grootste probleem van de Belgen zit toch wel voorin, ze hebben geen spelers die makkelijk scoren.
pi_72948572
Vermaelen moet eerst maar eens een seizoen goed spelen, dat heeft hij heel zijn carriere nog niet gedaan
pi_72949610
Er moet toch wat van de Belgische selectie te maken zijn ? Met spelers als Dembele, Hazard , Mirallas, Vermaelen, Vertonghen, van Buyten heb je toch aardig wat kwaliteit in huis.
Zeg niet dat het wereldtop is maar ze moeten zich toch wel kunnen plaatsen voor een eindtoernooi.
Probleem is volgens mij de jongens die in de Belgische competitie spelen, heb het idee dat zij zichzelf als sterren zien maar lopen ver achter op de jongens die in het buitenland voetballen.
Zo'n Defour zou ik er direct uittrappen als ik Advocaat was, volgens mij een van de rotte appels bij de Duivels.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72949976
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Er moet toch wat van de Belgische selectie te maken zijn ? Met spelers als Dembele, Hazard , Mirallas, Vermaelen, Vertonghen, van Buyten heb je toch aardig wat kwaliteit in huis.
Zeg niet dat het wereldtop is maar ze moeten zich toch wel kunnen plaatsen voor een eindtoernooi.
Probleem is volgens mij de jongens die in de Belgische competitie spelen, heb het idee dat zij zichzelf als sterren zien maar lopen ver achter op de jongens die in het buitenland voetballen.
Zo'n Defour zou ik er direct uittrappen als ik Advocaat was, volgens mij een van de rotte appels bij de Duivels.
Van den Borre op de tribune, Kompanny op de bank, Felliani die al een jaar faalt en de halve selectie in een derde rangs competitie als de Nederlandse

Denk dat het niet mee gaat vallen
pi_72950424
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van den Borre op de tribune, Kompanny op de bank, Felliani die al een jaar faalt en de halve selectie in een derde rangs competitie als de Nederlandse

Denk dat het niet mee gaat vallen
Ik zie liever de jongens die in de NL competitie spelen dan die uit de Belgische. Denk wel dat bv een Dembele snel de stap moet gaan maken naar een topcompetitie.
Overigens wel een beetje het probleem bij de Belgen. Ze beginnen veelbelovend maar als ze de echte stap moeten gaan zetten naar een club in een van de toplanden dan blijven ze hangen en raken op het 2e plan.
Denk overigens dat een Vermaelen het wel gaat redden bij Arsenal, is erg serieus met zijn vak bezig en kan zich nog wel verbeteren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72950699
De Belgische competitie is een vijfderangs competitie, daar kan je op internationaal niveau helemaal niks mee
  zondag 20 september 2009 @ 22:12:37 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72950767
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Belgische competitie is een vijfderangs competitie, daar kan je op internationaal niveau helemaal niks mee
Geef dan eens voorbeelden van tweederangs, derderangs en vierderangs-competities.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_72950827
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Geef dan eens voorbeelden van tweederangs, derderangs en vierderangs-competities.
2e rangs: Frankrijk, Portugal
3e rangs: Nederland
4e rangs: Scotland, Zwitserland
pi_72950928
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

2e rangs: Frankrijk, Portugal
3e rangs: Nederland
4e rangs: Scotland, Zwitserland
De UEFA Ranking is het niet met je eens.

Maar goed, jouw ranking is betrouwbaarder dan die van de UEFA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')