abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 11:38:59 #151
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67823081
Wat denken jullie van Advocaat?
  woensdag 8 april 2009 @ 11:50:12 #152
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67823492
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Omnifacer het volgende:
Wat denken jullie van Advocaat?
Norse man, beetje ongeschoren, arrogant, moeizaam met de pers, grote mond... Voldoet aan een hoop vooroordelen over Nederlanders die er bestaan.

Bovendien zal hij ook niet kunnen voldoen aan de positieve vooroordelen; het is een erg verdedigend ingestelde coach en klassiek 4-3-3 met buitenspelers speelt hij bijna nooit.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 8 april 2009 @ 11:51:43 #153
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67823562
Haha, ik bedoel meer: zou hij passen bij de Belgische bond?
  woensdag 8 april 2009 @ 12:29:34 #154
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67824916
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Norse man, beetje ongeschoren, arrogant, moeizaam met de pers, grote mond... Voldoet aan een hoop vooroordelen over Nederlanders die er bestaan.

Bovendien zal hij ook niet kunnen voldoen aan de positieve vooroordelen; het is een erg verdedigend ingestelde coach en klassiek 4-3-3 met buitenspelers speelt hij bijna nooit.
Op het EK 2004 was er genoeg op hem aan te merken, maar hij speelde toen wel degelijk 4-3-3 met buitenspelers.
pi_67825485
Zou Co Adriaanse niks zijn ?
pi_67825704
Stevens? Lijkt me niet eens zo'n gekke optie.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:03:51 #157
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69160072
De voorselectie van Vercauteren voor hét voetbalevenement van 2009, de Kirin Cup.
quote:
Doelmannen: Logan Bailly (Borussia Mönchengladbach/Dui), Yves De Winter (Westerlo), Olivier Renard (KV Mechelen), Davy Schollen (Anderlecht), Stijn Stijnen (Club Brugge) en Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned)

Verdedigers: Toby Alderweireld (Ajax/Ned), Filip Daems (Borussia Mönchengladbach/Dui), Sepp De Roover (Groningen/Ned), Olivier Deschacht (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City/Eng), Sébastien Pocognoli (AZ/Ned), Jeroen Simaeys (Club Brugge), Timmy Simons (PSV/Ned), Gill Swerts (AZ/Ned), Daniel Van Buyten (Bayern München/Dui), Jelle Van Damme (Anderlecht), Anthony Vanden Borre (Genoa/Ita) en Thomas Vermaelen (Ajax/Ned)

Middenvelders: Steven Defour (Standard), Guillaume Gillet (Anderlecht), Faris Haroun (Germinal Beerschot), Eden Hazard (Rijsel/Fra), Maarten Martens (AZ/Ned), Vadis Odjidja Ofoe (Club Brugge), Axel Witsel (Standard)

Aanvallers: Igor De Camargo (Standard), Moussa Dembélé (AZ/Ned), Tom De Sutter (Anderlecht), Stein Huysegems (RC Genk), Kevin Mirallas (Saint-Etienne/Fra), Joachim Mununga (KV Mechelen), Wesley Sonck (Club Brugge), Björn Vleminckx (KV Mechelen)
Er vallen er nog 12 af, waarschijnlijk 6 aanvallers en 6 middenvelders.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:04:32 #158
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69160091
Lijkt me dat er ook wel een keeper af zal vallen
  maandag 18 mei 2009 @ 19:24:10 #159
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69160636
Daar staat opeens een zootje middelmaat tussen.
pi_69161338
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Klopkoek het volgende:
Met Zenith speelde hij prachtig voetbal, de UEFA-Cup editie die ze wonnen niet gezien?
pi_69404010
quote:
Belgen met twaalf veldspelers naar Japan
26 mei 2009

Standard Luik en Anderlecht weigeren hun spelers vrij te geven voor de oefentrip van België naar Azië, die deze week begint. Hierdoor heeft interim-bondscoach Frank Vercauteren nog slechts twaalf veldspelers en drie keepers tot zijn beschikking.

Standard en Anderlecht zijn niet verplicht om de spelers af te staan, omdat het toernooi geen officieel FIFA-evenement is. De clubs stellen dat de spelers rust nodig hebben, tot frustratie van Vercauteren. Hij moet nu in allerijl op zoek naar nieuwe internationals. "Ik probeer nog spelers op te roepen, maar omdat we dinsdag al vertrekken, is dat niet zo eenvoudig", verzucht hij tegen Sporza. "Twaalf spelers en drie keepers is te weinig. Stel je voor dat iemand ziek wordt of zich blesseert."

Vercauteren baalt flink van de waslijst aan afwezigen. "Ik had verwacht dat enkele spelers zouden afzeggen, maar niet allemaal. Het is hun keuze. Je moet dat respecteren, maar ik heb er enorm veel vragen bij. Ik blijf er zelf vrij rustig onder. We spelen om te winnen en de spelers die meegaan, verdienen het om mee te gaan."

Acht van de vijftien internationals die nog wél mee gaan, spelen in de Eredivisie. Onder hen de jonge Ajacied Toby Alderweireld, die zijn debuut maakt.

Selectie België
Doel: Vandenbussche, Renard, Stijnen
Verdediging: Swerts, Vermaelen, Alderweireld, Pocognoli, Simons, Daems
Middenveld: Martens, Haroun, Mununga, Huysegems
Aanval: Dembele, Mujangi-Bia
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:50:51 #162
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69405101
Amaj, wie zijn Majungi-Bai en Mununga?
pi_69405173
Mujangi-Bia is wel een goede speler van Charleroi. Komt uit de jeugd van Anderlecht, geloof ik.
pi_69408666
Hoe triestig eigenlijk. In andere landen spelen ze zelfs nog tot 10 juni interlands. Hier is een oefenpartijtje eind mei zelfs teveel gevraagd.

Voor de Nederlandse clubs is spelers afstaan blijkbaar geen probleem, voor de Belgische wel.
pi_69412598
Ondertussen de definitieve selectie die vertrokken is... (17 spelers in totaal ipv 15 )

Doelmannen *:
Renard (KV Mechelen)
Stijnen (Club Brugge)
Vandenbussche (Heerenveen)

*Verdedigers*:
Alderweireld (Ajax),
Daems (Mönchengladbach)
Pocognoli (AZ)
Simons (PSV)
Swerts (AZ)
Vermaelen (Ajax)

*Middenvelders* :
Haroun (Germinal Beerschot)
Huysegems (Genk)
Martens (AZ)
Mununga (KV Mechelen)
Roelandts (Zulte Waregem)

*Aanvallers* :
Dembele (AZ)
Mujangi-Bia (Charleroi)
Vossen (Genk)

------------------------------

Wat voor basisopstelling kan je hieruit maken? Ervanuitgaande dat de duivels het vertrouwde 4-4-2 speelt?

............................ Stijnen ............................

Swerts ... Simons ... Vermaelen ... Pocognoli

Huysegems ... Haroun ... Roelandts ... Martens

.................... Dembele ... Vossen ....................

Zoiets?
Ik hoop maar dat we ons niet belachelijk gaan maken daar op de Kirin cup....maar als Japan en Chili met volle sterkte komen....

Weet trouwens iemand of sporza dit live gaat uitzenden?
Of zijn er online adresjes waar je de wedstrijden kunt volgen?
pi_69414083
Ben benieuwd, of ik onderschat Dick chronisch of ik vind het gewoon een kut keuze.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:34:54 #167
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_69418056
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef DeVinger het volgende:
Ben benieuwd, of ik onderschat Dick chronisch of ik vind het gewoon een kut keuze.
Wat heeft Dick te maken met die opstelling?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_69418104
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:34 schreef ES57 het volgende:

[..]

Wat heeft Dick te maken met die opstelling?
Heb je de naam van dit topic gezien?
pi_69418175
Dick zit nog bij Zenit hoor.
pi_69418247
Hij wordt toch de bondscoach?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:46:44 #171
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69418505
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:39 schreef DeVinger het volgende:
Hij wordt toch de bondscoach?
wordt
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_69418525
Oh sorry ik kom wel terug wanneer hij voor het eerst op het veld staat. Stelletje kutbelgen
pi_69422091
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef DeVinger het volgende:
Oh sorry ik kom wel terug wanneer hij voor het eerst op het veld staat. Stelletje kutbelgen
het zijn hollanders die lastig doen tegen je

Ik vind het trouwens leuk dat Roelandts meegaat, met zijn kwaliteiten zou ie eigenlijk ook een potentiele international zijn. Hopelijk bevestigt ie volgend seizoen bij Zulte Waregem.
Een Smolders had dan missch ook eens een selectie verdient in deze omstandigheden.
pi_69481707
Vercauteren heeft op de valreep nog 3 spelers uit z'n mauw geschud:

De Laet (Manchester United),
Ritchie Kitoko (Albacete) (congolees)
Radja Nainggolan (Piacenza) (indonesische Belg)

Weet iemand hier al waar we de Kirin cup live kunnen volgen?
Zendt sporza dit uit??

In totaal heeft Vercauteren dus bijna 50 spelers opgeroepen waarvan ongeveer 30 afzegden
Wat een vaderlandsgevoel hebben sommige 'vedetten'

[ Bericht 15% gewijzigd door voetballeh op 28-05-2009 10:18:20 ]
pi_69491781
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef voetballeh het volgende:
Vercauteren heeft op de valreep nog 3 spelers uit z'n mauw geschud:

De Laet (Manchester United),
Ritchie Kitoko (Albacete) (congolees)
Radja Nainggolan (Piacenza) (indonesische Belg)

Weet iemand hier al waar we de Kirin cup live kunnen volgen?
Zendt sporza dit uit??

In totaal heeft Vercauteren dus bijna 50 spelers opgeroepen waarvan ongeveer 30 afzegden
Wat een vaderlandsgevoel hebben sommige 'vedetten'
Nee, komt nergens op tv...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')