quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goh wat een sterke argumenten.
Wat ik al eerder zei, die aanvallers scoren amper. Dan is het moeilijk wedstrijden winnen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Er moet toch wat van de Belgische selectie te maken zijn ? Met spelers als Dembele, Hazard , Mirallas, Vermaelen, Vertonghen, van Buyten heb je toch aardig wat kwaliteit in huis.
Zeg niet dat het wereldtop is maar ze moeten zich toch wel kunnen plaatsen voor een eindtoernooi.
Probleem is volgens mij de jongens die in de Belgische competitie spelen, heb het idee dat zij zichzelf als sterren zien maar lopen ver achter op de jongens die in het buitenland voetballen.
Zo'n Defour zou ik er direct uittrappen als ik Advocaat was, volgens mij een van de rotte appels bij de Duivels.
Ik denk dat, indien er één speler van de hele selectie is die geen rotte appel is, dat het dan wel Defour is.quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Zo'n Defour zou ik er direct uittrappen als ik Advocaat was, volgens mij een van de rotte appels bij de Duivels.
Maar je hebt hier toch ook genoeg aanvallers die vlot scoren ? Sonck, De Sutter, ect ... Je moet géén Dembele én Mirallas samen opstellen omdat ze de twee beste "voetballers" zijn é , neem er eentje , en zet er zo'n Sonck of De Sutter naast ...quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Radegast het volgende:
houden we het een beetje ontopic?
[..]
Wat ik al eerder zei, die aanvallers scoren amper. Dan is het moeilijk wedstrijden winnen.
Dat is ook degene waarvan je kan opmaken uit alle commentaren en kritieken die de laatste weken in de pers opdoken die bij géén enkele "kliek" of "groep" of "clan" hoort.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat, indien er één speler van de hele selectie is die geen rotte appel is, dat het dan wel Defour is.
Er zijn wel meerdere clans, maar uiteindelijk gaat het volgens mij vooral tussen de "oude" Vlamingen en "jonge" Walen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ook degene waarvan je kan opmaken uit alle commentaren en kritieken die de laatste weken in de pers opdoken die bij géén enkele "kliek" of "groep" of "clan" hoort.
Inderdaad, Defour is een klootzak naar de buitenwereld toe, maar blijkbaar ligt hij zowel bij Standard als de Rode Duivels toch heel goed in de groep.quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ook degene waarvan je kan opmaken uit alle commentaren en kritieken die de laatste weken in de pers opdoken die bij géén enkele "kliek" of "groep" of "clan" hoort.
Hmm, blijkbaar niet. De Fifa zegt dat hij voor Burundi moet spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag hij nu voor Belgie gaan uitkomen?
Turaci werd opgeroepen maar koos toen voor Turkije ...quote:Op maandag 21 september 2009 00:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar niet. De Fifa zegt dat hij voor Burundi moet spelen.
Ook Turaci van Fenerbahce kan niet meer voor Belgie spelen nu hij een interland voor de Turken heeft gespeeld, onbegrijpelijk dat die nooit is opgeroepen bij de Duivels.
Veel slechter dan dat het nu gaat kan het toch niet.. Dus mirakels hoeven we niet te verwachten verbetering wel..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat hij plots voor mirakels gaat zorgen, betwijfel ik, maar hij heeft iig. wel de juiste mentaliteit.
Proficiat, je slaagde erin om de drie namen verkeerd te spellen. Maakt indruk.quote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van den Borre op de tribune, Kompanny op de bank, Felliani die al een jaar faalt en de halve selectie in een derde rangs competitie als de Nederlandse
Denk dat het niet mee gaat vallen
Opvallendste afwezigen zijn Simons, Van Damme, Martens, Vandenborre en Pocognoli.quote:Doelmannen: Bailly (M'Gladbach), Gillet (Bari) en Stijnen (Club)
Verdedigers: Alderweireld (Ajax), Van Buyten (Bayern), Deschacht (Anderlecht), Lombaerts (Zenit), Swerts (AZ), Vermaelen (Ajax)
Middenveld: Carcela (Standard), Fellaini (Everton), Mudingayi (Bologna), Vertonghen (Ajax), De Camargo (Standard)
Aanvallers: Dembele (AZ), Hazard (Rijsel), Lamah (Le Mans), Mirallas (Saint-Etienne), Mpenza (Sion), Sonck (Club), De Sutter (Anderlecht)
De Camargo speelt bij Standard ook wel eens achter de spitsen of in noodzaak zelfs links of rechtsmiddenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef Gabbylicious het volgende:
Vertonghen speelt op het middenveld, Fellaini is zwaar uit vorm... De Camargo is toch een diepe spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |