quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef Grulez het volgende:
Zulke potjes kijk ik al nieteens meer. Dembele was goed trouwens.
ja joh met hun tijdrekkende, elke keer huilend op de grond liggende, counterattack spelende kutploegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef PPWB84 het volgende:
hoho Zwitserland is gewoon een maatje te groot voor ons jongens![]()
Hoe groter de afgunst, des te groter de vreugde.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Nu Ajax nog uit de Champions League voorronde, en het Nederlandse voetbal staat weer op de kaart.
FMquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Behrami erin zetten, die is vet goed, bij Football Manager tenminste
Dan loop je het risico dat je wint, maar in voetballend opzicht ben je dan tamelijk zwak bezig als trainer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
idd
maarre misschien beter om 442 te spelen, aangezien de meeste spelers bij hun club 442 spelen? of mag dat niet van Josef CruijffStalin?
wil je winnen of mooi voetbal spelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan loop je het risico dat je wint, maar in voetballend opzicht ben je dan tamelijk zwak bezig als trainer.
Ik bepaal zelf waar ik mijn mening op baseerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
FM
hij is wel goed, maar baseer je mening niet op FM
Hij heet dus gewoon NKufo zonder apostrof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
was er trouwens niet gezeur over N'kufo of Nkufo? op zn shirt stond gewoon N'kufo
Nkufoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij heet dus gewoon NKufo zonder apostrof.
Ik was erg blij met de 2-1.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
koningdavid, je komt met geluk weg, had je bijna een schoen op moeten eten.
nee niet echt, dld-eng was veel leukerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:56 schreef Gunner het volgende:
Heb ik wat gemist?
van Gaal heeft niet eens recht van spreken als het om het NL elftal gaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:34 schreef mroijjoijoi het volgende:
Volgens van Gaal zal Van Basten keuzes moeten maken, want die heeft van Basten vandaag niet gemaakt......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |