Nee?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Blawh het volgende:
Wordt voor dit team een week de competitie stilgelegd?![]()
![]()
![]()
ben niet zo op de hoogte van de Zwitserse liga.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Blawh het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Blawh het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het al over begin september, of denken jullie dat het dan allemaal beter zal zijn?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
ben niet zo op de hoogte van de Zwitserse liga.
Juist.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op de kwalificatiewedstrijd ?
dude kben Suri, buurland van Brazil. We hebben altijd sympathy voor Brazilie gehad en zal het altijd blijven steunenquote:
Inderdaad, ik zat me gisteren alweer lekker te maken met het potentieel van het nederlands elftal op het middenveld en voorin. Ga je weer kijken en is het weer dramatisch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef Zyggie het volgende:
Altijd hetzelfde. Ik maak me schuldig aan wisfull thinking en ga alsnog kijken. Als ik realistisch zou zijn wist ik dat het weer gaar zou worden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die denken dat Zwitserland gaat winnen van Oranje
Er zijn mensen op dit forum die De Zeeuw een geweldenaar vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef Hathor het volgende:
Wat een ontzettend triest Nederlands elftal hebben we momenteel zeg, ze schoppen nog geen deuk in een pak boter.
Als hij op zijn eigen positie speelt is hij zeer goed ja. Dit Nederlands elftal is nou eenmaal een tactische bende waar niemand op zijn eigen plek staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn mensen op dit forum die De Zeeuw een geweldenaar vinden.
Maar Italië is wereldkampioen en heeft traditioneel schijt aan oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
In de categorie van: Het kan nog altijd erger
90' Hungary [3 - 1] Italy
49' [0 - 1] A.D. Natale
61' [1 - 1] R. Juhász
66' [2 - 1] Z. Gera (pen.)
76' [3 - 1] R. Feczesin
Geen idee, misschien mistte Italië wel de kansen waardoor ze verloren, ik heb die pot niet gezien. Nederland creerde helemaal niks.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
In de categorie van: Het kan nog altijd erger
90' Hungary [3 - 1] Italy
49' [0 - 1] A.D. Natale
61' [1 - 1] R. Juhász
66' [2 - 1] Z. Gera (pen.)
76' [3 - 1] R. Feczesin
Misschien is Van Basten gewoon totaal onbekwaam als bondscoach en heeft hij dat al 3 jaar weten te verhullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef stefmans het volgende:
Mischien brengt Nistelrooy gewoon pech. En hebben we daarom verloren!![]()
Van Nistelrooy had die voorzet van Babel er ook wel ingeknikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef stefmans het volgende:
Mischien brengt Nistelrooy gewoon pech. En hebben we daarom verloren!![]()
iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Italië is wereldkampioen en heeft traditioneel schijt aan oefenwedstrijden.
ja joh vet spannend, zat echt op het puntje van me stoel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:55 schreef Doezelhaar het volgende:
En, was het spannend jongens?
Blaise en Kufoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
was er trouwens niet gezeur over N'kufo of Nkufo? op zn shirt stond gewoon N'kufo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |