DE zout en peper al gepakt voor je schoenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef koningdavid het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik heb Zwitserland onderschat. Een zeer goed georganiseerde ploeg.
Urby IS een voormdip ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef koningdavid het volgende:
Ook snap ik nog steeds niet dat Urby linksback speelt ...Urby zit in een vormdip, De Cler is juist in vorm en is defensief veel sterker.
Urby kan prima naar binnen snijden hoor. Punt is alleen dat ook Sneijder gewoon precies voor 'm staat. Bij Ajax heeft hij dit jaar een speler voor hem gehad die veel defensiever is. Of het nu Davids was, of bij zijn blessure Maduro, daardoor heeft hij op de linkervleugel de ruimte op te komen en zelfs wat naar binnen te trekken (richting de 10). Die ontbreekt nu gewoon volkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Urby heeft ruimte nodig om van achteruit een aktie te beginnen. Aan de lijn heeft hij die niet en krijg je dus of terugspeelballen of fouten.
Iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kut zender is sbs6 ook zeg.![]()
Ik zie het wel gebeuren nog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Doc het volgende:
[..]
DE zout en peper al gepakt voor je schoenen
Laat me raden: Die spelen geen 4-3-3 met een aanvallende middenvelder als rechtsbuiten en een (schaduw)spits als linksbuiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Engeland speelt briljant. Dit is hoe Nederland hoort te spelen.
Wie is dat nou weer?Dquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Arletta opbokken, samen met deze gaylord.
Urby kan altijd van alles. Het veld breed houden. Naar binnen snijden. Weet ik veel. Alleen kan hij niet verdedigen en da's best kut voor een back ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
Urby kan prima naar binnen snijden hoor. Punt is alleen dat ook Sneijder gewoon precies voor 'm staat. Bij Ajax heeft hij dit jaar een speler voor hem gehad die veel defensiever is. Of het nu Davids was, of bij zijn blessure Maduro, daardoor heeft hij op de linkervleugel de ruimte op te komen en zelfs wat naar binnen te trekken (richting de 10). Die ontbreekt nu gewoon volkomen.
Maar juist om naar binnen te snijden heeft hij de ruimte nodig om al lopend de bal te ontvangen en om vervolgens zijn man met een kapbeweging uit te spelen. Stilstaand en aan de zijlijn gaat dat niet lukken bij hem.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
Urby kan prima naar binnen snijden hoor. Punt is alleen dat ook Sneijder gewoon precies voor 'm staat. Bij Ajax heeft hij dit jaar een speler voor hem gehad die veel defensiever is. Of het nu Davids was, of bij zijn blessure Maduro, daardoor heeft hij op de linkervleugel de ruimte op te komen en zelfs wat naar binnen te trekken (richting de 10). Die ontbreekt nu gewoon volkomen.
martijn_van_den_berghquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Arletta opbokken, samen met deze gaylord.
Er staan welgeteld drie spelers op een voor hen vertrouwde positie. Drie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
Komt allemaal weer neer op dat klote 4-3-3 dat perse gespeeld moet worden onder het smoes-motto 'we hebben ervoor gekozen' en 'we hebben te weinig tijd voor 4-4-2'. Nee want dit werkt.
80% van de basisopstelling speelt juist 442 en wordt nu totaal niet gebruikt zoals op hun clubpositie. Van Persie linkshalf? Jaliens rechtsback? Van der Vaart rechtsbuiten? Heitinga centraal achter? Bouma centraalachter? De Zeeuw rechtshalf? Wat een kolder.
Kessler en van Basten eruit, Foppe for the win.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
Komt allemaal weer neer op dat klote 4-3-3 dat perse gespeeld moet worden onder het smoes-motto 'we hebben ervoor gekozen' en 'we hebben te weinig tijd voor 4-4-2'. Nee want dit werkt.
80% van de basisopstelling speelt juist 442 en wordt nu totaal niet gebruikt zoals op hun clubpositie. Van Persie linkshalf? Jaliens rechtsback? Van der Vaart rechtsbuiten? Heitinga centraal achter? Bouma centraalachter? De Zeeuw rechtshalf? Wat een kolder.
Kessler en van Basten eruit, Foppe for the win.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Doc het volgende:
Urby kan altijd van alles. Het veld breed houden. Naar binnen snijden. Weet ik veel. Alleen kan hij niet verdedigen en da's best kut voor een back ...
lastig man. Mar gezien je voorbeeld kamn ie altijd nog slager wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Urby kan altijd van alles. Het veld breed houden. Naar binnen snijden. Weet ik veel. Alleen kan hij niet verdedigen en da's best kut voor een back ...
Wat een mongool.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik help je wel even:
Martijn van den Bergh verliest rechtszaak!!
![]()
doeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Gelukkig zit ik binnenkort weer in Brazilie dat is pas voetbal
Seedorf erin voor Sneijder? Kom net terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef Ereinion het volgende:
Van der Vaart en Sneijder eraf? Dat waren, met Van Persie, de enigen die nog enigszins fatsoenlijk speelden. Haal dan De Zeeuw eraf of zo.
Ja die vooral Presteerd niks meer laatst nog gewisseld bij NOAD Quick boys.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef Edenoniphobic het volgende:
Cruijff moet ook monddood geknuppeld worden.
Wat is je adres? Pak ik je moppie De Ridder wel vast voor je in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Jij kijkt voetbal voor de zwetende mannen in korte broeken toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Ben je dronken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die vooral Presteerd niks meer laatst nog gewisseld bij NOAD Quick boys.
Mooi dat Sjakie Swart warmloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |