quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef J.Herrer het volgende:
Ruud gaat nog een hattrick scoren voor de rust
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Steek is in goede vorm vandaag
Zo is hij al sinds maart ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En Van Der Vaart schiet in eigen doel en viert zijn doelpunt door onder zijn Oranje shirt zijn Valencia shirt te tonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef J.Herrer het volgende:
Ruud gaat nog een hattrick scoren voor de rust
elke tegengehoude bal is een goede actiequote:
Een eigen goal vieren ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En Van Der Vaart schiet in eigen doel en viert zijn doelpunt door onder zijn Oranje shirt zijn Valencia shirt te tonen.![]()
Al de laatste maanden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Elmander bakte er ook niets van bij Feyenoord en NAC en is vorig jaar ook uitgeroepen tot speler van het jaar in Ligue 1 in Frankrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey Volanthen, die prutser die er niks van bakte bij PSV en NAC
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap het niet he we hebben zulke klasbakken maar het komt er weinig uit
Snap je het nu?quote:
Ja, maar helaas speelt Urby!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kijk, als we rugby speelden, zat die goal
Nee maar het blijft leuk om te zien hoe een speler totaal mislukte in NL weer in actie te zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elmander bakte er ook niets van bij Feyenoord en NAC en is vorig jaar ook uitgeroepen tot speler van het jaar in Ligue 1 in Frankrijk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Qunix het volgende:
Beetje erg rustig in het stadion... Je kan zo een spelt horen vallen
Gastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
niet te geloven man tegen zo een klote land met allemaal heinrich's uit de bergen achterstaan
Van Basten gaat uit z'n naad in de kleedkamer. Dat mag ik tenminste hopen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
niet te geloven man tegen zo een klote land met allemaal heinrich's uit de bergen achterstaan
Zwitserland heeft gewoon een goeie ploeg hoor. Vol spelers uit de Bundesliga, een enkeling ook gewoon bij Arsenal in de verdediging.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
Die zit!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelt
dat eerste begrijp ik, maar het 2de?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik heb een fan-tas-tische eerste helft gezien met een fan-tas-tisch, soepel, creatief en vlot combinerend Nederlands elftal!
Sterk op het middenveld, resoluut in de verdediging.![]()
Whehehe.... Nog ergerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Van Basten in de rust :
Sorry dat ik Seedorf op de bank heb gezet. Was mijn fout. Hij komt er zo snel mogelijk in. Ik mis een rustpunt met aanvallende kwaliteiten. En jullie hebben gelijk dat moet Clarence zijn. De Zeeuw komt idd tekort en de volgende interland staat daar Marc van Bommel, niet voor niets gekozen tot speler van het jaar bij Bayern. Van Nistelrooij straalt nog weinig vertrouwen uit. Maar ik moet hem wel laten staanj andsers ben ik ongeloofwaardig. Dat ik Kuijt nu een trapm van achteren geef ligt niet aan mij. Want als de regels anders waren zouden er gewoon 12 man spelen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Van Basten in de rust :
Sorry dat ik Seedorf op de bank heb gezet. Was mijn fout. Hij komt er zo snel mogelijk in. Ik mis een rustpunt met aanvallende kwaliteiten. En jullie hebben gelijk dat moet Clarence zijn. De Zeeuw komt idd tekort en de volgende interland staat daar Marc van Bommel, niet voor niets gekozen tot speler van het jaar bij Bayern. Van Nistelrooij straalt nog weinig vertrouwen uit. Maar ik moet hem wel laten staanj andsers ben ik ongeloofwaardig. Dat ik Kuijt nu een trapm van achteren geef ligt niet aan mij. Want als de regels anders waren zouden er gewoon 12 man spelen.
Je kon wel Marco horen schreeuwen. En de trainer van Zwitserland die tegen de scheids zei dat hij tegen Nederland moet fluiten.quote:
Ik vond het allemaal kut maar dat staat zo negatief.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat eerste begrijp ik, maar het 2de?
we hebben mazzel dat het geen 3 - 0 is nu
In het net.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
Hoe was de goal van Lampard?
Yeah rightquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Bouma staat teveel naar links waardoor Urby teveel tegen de lijn aan staat. Verder een matige wedstrijd.
Die speelt niet bij Oranje of Zwitserland.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
Da's de revelatie van dit seizoen. Wat een speler!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Micah Richards had eigenlijk rechtsbuiten moeten worden, damn..wat een actie.
Ja zoveel beter dan Nederland spelen ze dit jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Engeland speelt briljant. Dit is hoe Nederland hoort te spelen.
Dta doen ze trouwens ook alleen tegen Duitsland hoor - want in de EK-kwalificatiewedstrijden staat Engeland er nog beroerder voor hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Engeland speelt briljant. Dit is hoe Nederland hoort te spelen.
Lekkere goal. Allemaal naar ENG-Ger veel mooiere wedstrijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
En nu in normaal nederlands?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef Skwish het volgende:
Enigste verademing in deze wedstrijd is Van Persie.
Het middenvelders k hebben geen fatsoenlijke voorzet gegeven
Werd afgekeurd hij heeft zo snel mogelijk het vliegtuig naar London genomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
Urby heeft ruimte nodig om van achteruit een aktie te beginnen. Aan de lijn heeft hij die niet en krijg je dus of terugspeelballen of fouten.quote:
ja kijk het ook mooi geschotenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lekkere goal. Allemaal naar ENG-Ger veel mooiere wedstrijd![]()
hehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd afgekeurd hij heeft zo snel mogelijk het vliegtuig naar London genomen.
Zelden vertoond een Engelsman die in de verkeerde interland zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |