quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Doc het volgende:
Urby kan altijd van alles. Het veld breed houden. Naar binnen snijden. Weet ik veel. Alleen kan hij niet verdedigen en da's best kut voor een back ...
lastig man. Mar gezien je voorbeeld kamn ie altijd nog slager wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Urby kan altijd van alles. Het veld breed houden. Naar binnen snijden. Weet ik veel. Alleen kan hij niet verdedigen en da's best kut voor een back ...
Wat een mongool.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik help je wel even:
Martijn van den Bergh verliest rechtszaak!!
![]()
doeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Gelukkig zit ik binnenkort weer in Brazilie dat is pas voetbal
Seedorf erin voor Sneijder? Kom net terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef Ereinion het volgende:
Van der Vaart en Sneijder eraf? Dat waren, met Van Persie, de enigen die nog enigszins fatsoenlijk speelden. Haal dan De Zeeuw eraf of zo.
Ja die vooral Presteerd niks meer laatst nog gewisseld bij NOAD Quick boys.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef Edenoniphobic het volgende:
Cruijff moet ook monddood geknuppeld worden.
Wat is je adres? Pak ik je moppie De Ridder wel vast voor je in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Jij kijkt voetbal voor de zwetende mannen in korte broeken toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Ben je dronken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die vooral Presteerd niks meer laatst nog gewisseld bij NOAD Quick boys.
Mooi dat Sjakie Swart warmloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |