Vooruit dan maar... welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef coldstar het volgende:
O.ke een kloon maar dan met een C. Ook goed jullie je zin.
Ik wil graag tetten zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef het volk wat het wil. Als zij het zeggen, dan is het zo. Simpel.
Van een mooie vrouw.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag tetten zien.
Hier in de SC.
![]()
ASL???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
Er wordt niks geclaimd. Ik ben ik
Je wéét waarom je nu vraagt, he? Ik zal hem eens even terugzoeken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag tetten zien.
Hier in de SC.
![]()
Heb je je een beetje ingelezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
Er wordt niks geclaimd. Ik ben ik
Daarom zei ik ook meteen MOOIE VROUW erachteraan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wéét waarom je nu vraagt, he? Ik zal hem eens even terugzoeken...
Ik was eerder hè...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
Dank je wel Leandra. Ik vind jou nu al aardig.
Misschien is het handig je even een beetje in te lezen... niet alles is wat het lijkt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
Dank je wel Leandra. Ik vind jou nu al aardig.
Zie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou denk ik weer dat je géén kloon bent...![]()
Anyway: welkom![]()
sorry nee niet echt. maar ik begrijp wat je bedoeld en zal er proberen rekening mee te houden. Dank je welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je je een beetje ingelezen?
Anders kan onze humor af en toe wat vijandelijk overkomen.![]()
Ik vind je nu al kek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
sorry nee niet echt. maar ik begrijp wat je bedoeld en zal er proberen rekening mee te houden. Dank je wel![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
Okeetjes Ian-Nick ook jou vind ik aardig.
Maarre... nog een keer dan:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
quote:
Blijf ik dus over. Nou, ik zal het zelf maar vast zeggen: ik ben héééélemaal níet aardig!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
Jij bent hier om de zooi in evenwicht te houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf ik dus over. Nou, ik zal het zelf maar vast zeggen: ik ben héééélemaal níet aardig!![]()
Gaat ie vast aan les 2 beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent hier om de zooi in evenwicht te houden.
We kunnen niet allemaal aardig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |