Vooruit dan maar... welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef coldstar het volgende:
O.ke een kloon maar dan met een C. Ook goed jullie je zin.
Ik wil graag tetten zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef het volk wat het wil. Als zij het zeggen, dan is het zo. Simpel.
Van een mooie vrouw.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag tetten zien.
Hier in de SC.
![]()
ASL???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
Er wordt niks geclaimd. Ik ben ik
Je wéét waarom je nu vraagt, he? Ik zal hem eens even terugzoeken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag tetten zien.
Hier in de SC.
![]()
Heb je je een beetje ingelezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
Er wordt niks geclaimd. Ik ben ik
Daarom zei ik ook meteen MOOIE VROUW erachteraan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wéét waarom je nu vraagt, he? Ik zal hem eens even terugzoeken...
Ik was eerder hè...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
Dank je wel Leandra. Ik vind jou nu al aardig.
Misschien is het handig je even een beetje in te lezen... niet alles is wat het lijkt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
Dank je wel Leandra. Ik vind jou nu al aardig.
Zie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou denk ik weer dat je géén kloon bent...![]()
Anyway: welkom![]()
sorry nee niet echt. maar ik begrijp wat je bedoeld en zal er proberen rekening mee te houden. Dank je welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je je een beetje ingelezen?
Anders kan onze humor af en toe wat vijandelijk overkomen.![]()
Ik vind je nu al kek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
sorry nee niet echt. maar ik begrijp wat je bedoeld en zal er proberen rekening mee te houden. Dank je wel![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
Okeetjes Ian-Nick ook jou vind ik aardig.
Maarre... nog een keer dan:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
quote:
Blijf ik dus over. Nou, ik zal het zelf maar vast zeggen: ik ben héééélemaal níet aardig!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
Jij bent hier om de zooi in evenwicht te houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf ik dus over. Nou, ik zal het zelf maar vast zeggen: ik ben héééélemaal níet aardig!![]()
Gaat ie vast aan les 2 beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent hier om de zooi in evenwicht te houden.
We kunnen niet allemaal aardig zijn.
SC-ers zijn altijd aardigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef coldstar het volgende:
Wat denken jullie zijn er nog meer die ik aardig moet vinden.![]()
Tief door een bushokjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga lekker zelf in de zweefmolen zitten![]()
Kun je doen, maar als je Ian_Nick en mij aardig vindt dan is dat eigenlijk niet nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef coldstar het volgende:
Wat denken jullie zijn er nog meer die ik aardig moet vinden.![]()
Nou dan niet, ook goed, krijg dan de honderd duizend maar . Ik ben n.l. wel aardig zoals je ziet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent hier om de zooi in evenwicht te houden.
We kunnen niet allemaal aardig zijn.
Dat moeten we voeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
Modkloon alert!
Euh, dát was dus zo'n geintje wat je niet verkeerd moet begrijpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou dan niet, ook goed, krijg dan de honderd duizend maar . Ik ben n.l. wel aardig zoals je ziet.![]()
Kuthuilie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra maakt TR aan, userbashing met doodsverwensing![]()
Ik dus niet he, want ik ben niet aardig. Zal ik de advocaat van de duivel doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten we voeren.
PM's sturen dat we onderling aan het msn'en zijn om stelselmatig dit subforum naar de klote te helpen.
En je hebt barensweeën zo te zien... wie is er met je meegeweest naar pufcursus??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou dan niet, ook goed, krijg dan de honderd duizend maar . Ik ben n.l. wel aardig zoals je ziet.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt barensweeën zo te zien... wie is er met je meegeweest naar pufcursus??
Tevens een compliment voor het zo snel oppakken van het onderwerp van 3 pagina's geleden![]()
![]()
Zeker in DGK weet vrijwel niemand datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij weten niet veel users datvan OUD komt
![]()
De buurman. Maar is wel een hele lange tijd geleden hoor. Toen was er nog geen puf cursus zoals nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt barensweeën zo te zien... wie is er met je meegeweest naar pufcursus??
Tevens een compliment voor het zo snel oppakken van het onderwerp van 3 pagina's geleden![]()
![]()
Ben je al zo oud dat je van het pre-pufcursus-tijdperk bent??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
De buurman. Maar is wel een hele lange tijd geleden hoor. Toen was er nog geen puf cursus zoals nu.![]()
Had je een voorkeur voor een bepaalde kloon of wil je gewoon de laatste verdachte??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Ben ik te laat om de 'kloon' te claimen? Ik heb nog een pufbuddy nodig![]()
We kunnen vooralsnog dus concluderen dat je vrouw en "op leeftijd" bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef coldstar het volgende:
Nou, ben wel al op leeftijd. Puffen doe ik nou nog, maar niet meer om te baren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |