Anders ik wel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat dat flauwe gedoe met die usericons nu eens afgelopen is.
Aber nein!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Vater und Sohn?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben and Jerry?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Tokay het volgende:
Er zijn twee films in de maak over het leven van mevrouw (volgend jaar in roulatie).
In een daarvan speelt Audrey Tautou de hoofdrol:
[afbeelding]
Moet je tegen Frollo zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat dat flauwe gedoe met die usericons nu eens afgelopen is.
Há.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Z het volgende:
Toestanden!
met Bril.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Z het volgende:
Martin.
Hij schrijft wel geinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Z het volgende:
Wat vind jij van Martin?
Wat je van Daphne Deckers dan weer níet kunt zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef Tokay het volgende:
Hij schrijft wel geinig.
Al járen. Ervaringsdeskundige boekjes over opvoeden, en zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Z het volgende:
Schrijft DD dan?
Die komt vast van de site van die aanstellerige Perez Hilton.quote:
Whehe. Ik kan hem niet uitstaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef Z het volgende:
Ik vind die Perez een vervelend mannetje.
Oeps!quote:Mevrouw op de foto is een mevrouw. [afbeelding]
Dat is Perez Hiltons idee over wat 'humor' is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
Waarom heeft ze voelsprieten?
Ik heb ze nooit gelezen, maar het lijken me afschuwelijke boekjes....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Al járen. Ervaringsdeskundige boekjes over opvoeden, en zo.
[..]
Ach, je moet ervan houden, maar ik vind dat ze zo 'gemaakt leuk' schrijft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze nooit gelezen, maar het lijken me afschuwelijke boekjes....
Eh, die film heb ik niet gezien, ik heb geen idee wie daarin acteerden.quote:
Ik vind haar zoiezo een beetje gemaakt.... Ik vind het ook allemaal een beetje overdreven wat ze schrijft. Het lijkt ook altijd zo het gelukkige gezinnetje waar altijd alles gaat zoals het moet gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, je moet ervan houden, maar ik vind dat ze zo 'gemaakt leuk' schrijft.
Zo vergeleek ze - na de geboorte van haar eerste kind - tot vervelens toe haar vagina met een 'ontplofte egel'.
Haha, wat een gekkie is ze toch, die Daphne, en zo gewóón gebleven.
Mevrouw vergat er alleen wel bij te vertellen dat die vergelijking met een egel niet van haarzelf was, maar dat ze die had gejat uit een ingezonden brief van een Viva-lezeres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |