abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52707415
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Repeat het volgende:
Blik op de weg is ook niet alles. 2 afleveringen achter elkaar alleen maar over vrachtwagens die een stukje over die vluchtstrook zwabberen. spectaculair hoor
Spectaculair is het niet, wel informatief. Ik moet meestal niets hebben van die motor-specials, maar als je er naar kijkt is het vooral voor mensen die niet zoveel ervaring hebben in het verkeer of gewoon te lomp zijn om er over na te denken heel informatief.

Bovendien vind ik het bij Blik op de Weg ook tof dat ze soms gewoon laten zien dat er iemand met 140 voorbij komt op een verlaten weg en dat de agenten er niet moeilijk over doen en 'm gewoon laten gaan.

Dat soort dingen zouden nooit passen in Explosief Wegmisbruikers.
pi_52707432
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef sander89 het volgende:
Begint, maar in het voor stukje zag je dat die Porsche gewoon na die crash gewoon weer vol op het gas verder ging.
Ja, echt bizar! Ben benieuwd hoe dat afloopt. Zal wel gestolen zijn. Volgens mij vliegt zijn motorkap (foute benaming, want de motor zit achterin ) er ook nog vanaf wanneer hij weer de snelweg oprijdt.
pi_52707508
een dode vis in het water
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:10:48 #79
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_52708332
Na de reclame de Porsche
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_52708600
spannend muziekje erbij
MOKUM XXX RATED
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:23:31 #81
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52708760
Tering.... 20 jaar de cel in met die gasten van de Porsche / Golf. Idioten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_52708777
Die fin kon niet eens die Porsche onder bedwang houden....prutser
MOKUM XXX RATED
pi_52708778
Lekker makelijk om een file te creeren en zo nietsvermoedende automobilisten in gevaar te plaatsen.

Ze waren zeker te bang om zelf 3 wagens dwars op de weg te zetten.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:25:18 #84
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52708851
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Wokkel het volgende:
Lekker makelijk om een file te creeren en zo nietsvermoedende automobilisten in gevaar te plaatsen.

Ze waren zeker te bang om zelf 3 wagens dwars op de weg te zetten.
Ben je echt zo dom of doe je het bewust?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_52708869
Wat een mongool in die Porsche. Zonde van die auto trouwens. Hoogtstwaarschijnlijk uitgeleend aan een vriend die vrijwel nooit achter het stuur heeft gezeten van zo'n krachtige auto.

Op zich wel netjes opgelost door de politie, hoewel ik mij afvraag of die file 'maken' nou wel nodig was. Volgens mij had je dat figuur in die Golf toch ook wel aan kunnen houden zonder dat iedereen daar stil komt te staan op de snelweg.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:28:15 #86
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_52708999
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij had je dat figuur in die Golf toch ook wel aan kunnen houden zonder dat iedereen daar stil komt te staan op de snelweg.
door die file kon hij geen kant op, ik vond het een prima oplossing.
pi_52709047
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom of doe je het bewust?
Ik kan me voorstellen dat de bestuurder in de Golf meer in zijn achteruitkijkspiegel kijkt dan wat er voor hem gebeurt, niet erg optimaal bij een plotselinge file.

Wat is er zo moeilijk om 3 politiewagens voor de Golf te plaatsen en deze zo tot stoppen te dwingen?

PS. Ik bedoel dus rijdend ervoor en langzaam vaart minderen.
pi_52709108
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

door die file kon hij geen kant op, ik vond het een prima oplossing.
Dat is waar, het resultaat mocht er dan ook wel zijn. Maar staat die Golf op de meest rechtse baan dan kan hij alsnog via de vluchtstrook zo naar een afslag scheuren.

Voordeel nu was echter dat hij niets verwachtte. Hij dacht dat hij onopvallend had gewisseld van auto vermoed ik zo.
pi_52709143
Lekker gevalletje overstuur op die oprit zeg. RDW en bizar veel power + proberen te ontsnappen aan de politie is je auto in de vangrail planten.

Ik hoop wel dat die gast de lik in gaat voor deze bizarre actie. Wel opvallend trouwens hoe snel je iemand kunt optrommelen om te kunnen wisselen van bestuurder...
pi_52709256
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef Repeat het volgende:
Lekker gevalletje overstuur op die oprit zeg. RDW en bizar veel power + proberen te ontsnappen aan de politie is je auto in de vangrail planten.

Ik hoop wel dat die gast de lik in gaat voor deze bizarre actie. Wel opvallend trouwens hoe snel je iemand kunt optrommelen om te kunnen wisselen van bestuurder...
Stomme is dan ook dat die gasten vaak op de snelweg blijven plakken. Zie je bij die Amerikaanse achtervolgingen ook. Zo ben je alleen maar makkelijker te vinden. Rij je zon ding een centrum binnen, parkeer die bak en ren of loop snel weg zo de mensenmassa in.
pi_52709637
Hmm, bij die Porsche zou het ook best een gevalletje crimineel geld kunnen zijn. Als je zo graag uit handen van de politie wilt blijven dat je je wagen zo in de kreukels rijdt en dan nóg niet stopt, is er vast meer aan de hand met die bestuuder.

Zeker snel een hulpje uit z'n drugsimperium gebeld die de grote baas kwam helpen.
pi_52709782
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:44 schreef k_man het volgende:
Hmm, bij die Porsche zou het ook best een gevalletje crimineel geld kunnen zijn. Als je zo graag uit handen van de politie wilt blijven dat je je wagen zo in de kreukels rijdt en dan nóg niet stopt, is er vast meer aan de hand met die bestuuder.

Zeker snel een hulpje uit z'n drugsimperium gebeld die de grote baas kwam helpen.
Moet bijna wel ja...
pi_52710076
Ik vond het wel een strak gecoördineerde actie van de politie. Wat een idioot met die Porsche. Hij moet wel heel wanhopig zijn geweest.

Wanneer komen de eerste screencaps? Wil het nog wel een keer bekijken.
pi_52710184
Het hele verhaal over de porsche
quote:
Wegpiraat laat baby op drugs en vuurwapen passen
di 13 feb 2007
Een 42-jarige automobilist uit Purmerend is afgelopen vrijdag na een bizarre achtervolging aangehouden in Wognum. De man zat achter het stuur van een Porsche die met 200 km/u over de A7 reed. Ter hoogte van Middenmeer gaf een surveillanceauto van de politie een stopteken, maar de Porsche ging er bij een afrit snel vandoor en dook direct hierna de snelweg weer op. In de bocht van de oprit verloor de bestuurder de macht over het stuur, waardoor zijn auto de vangrail raakte. Terwijl de bumper en andere onderdelen over de rijbaan vlogen, ging de Purmerender er met hoge snelheid vandoor. Tijdens zijn vlucht heeft de man nog wat voertuigen ingehaald over de vluchtstrook. Op een parkeerplaats stapte de bestuurder over naar een Volkswagen Golf, die bestuurd werd door zijn 33-jarige vriendin. Een 29-jarige Amsterdammer, die als passagier in de Porsche zat, stapte over naar de bestuurdersstoel van dit voertuig en beide auto's vervolgden hun vlucht. Even later lukt het de politie beide auto's los van elkaar tot stoppen te dwingen. De drie verdachten worden aangehouden. In de Golf blijkt een baby te zitten. Bovendien zit in het babystoeltje een vuurwapen verstopt, en in de kleding van het kindje zit harddrugs. Tijdens een huiszoeking in de woning van de Purmerender wordt later nog een stroomstootwapen aangetroffen. Zijn rijbewijs is ingevorderd. Beide mannen zitten nog vast, de vrouw is met een proces-verbaal heengezonden.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:04:21 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52710355
Wat een kerel zeg. Wel beetje jammer van die Porsche. Zag vandaag nog een zwarte 911 Turbo staan, wat een geile bak .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:23:46 #96
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_52711110
zonde van die porsche man
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:47:27 #97
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52712057
200 km/h inhalen over de vluchtstrook met een motorkap op je voorruit
Dan ben je echt sicko mčn!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_52712397
Die porsche zal me verder aan mn reet roesten, ik weet nu wel hoe je van een stinkende kut af komt.
pi_52712591
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Die porsche zal me verder aan mn reet roesten, ik weet nu wel hoe je van een stinkende kut af komt.
Vertel, want ik snap hem niet.
pi_52712879
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vertel, want ik snap hem niet.
Dan ben je weggezapt tijdens de reclame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')