abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:22:13 #276
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52839450
kut, die uitwedstrijd wordt hem dus niet. Dan doe ik Yacht on Boarding.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:26:07 #277
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52839648
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef Prosac het volgende:
Ujfalusi, vanden Borre, Vieri, Mutu, Frey
+ Giampaolo Pazzini/ Ricardo Montolivo
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_52839903
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:45:30 #279
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52840314
Tss, en mensen maar blijven vragen waarom ik zo hard "YES" door het huis moest roepen.

De nozems .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_52840501
Geweldig man.. Mooie stad, mooie club, mooie sfeeracties, fantastische spelers. Super.

kans is wel enorm groot dat we er naar één ronde uitliggen, maar je weet het nooit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:00:02 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52840780
Fiorentina wint 9 van de 10 keer van FC Groningen (vrij naar Henk ten Cate)
pi_52840991
Clauwheee gaat naar Florence! Ik vind Fiorentina een prima loting. Tuurlijk, hartstikke lastig, maar wel een prachtig affiche!!!!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:30:37 #283
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_52841725
Prachtige loting! Ik ben echt al jaren fan van Fiorentina en volgens mij spelen ze echt 1 keer in 10 jaar in Nederland. Ik denk wel dat Groningen weinig kans heeft om door te gaan tegen Fiorentina. Donderdag 20 september zit ik met shirt incl. sjaal in de Euroborg. Tot dan.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_52841796
Dan maar twee mooie wedstrijden.
Maar 't zou mooi zijn geweest als we de groepsfase ook hadden kunnen bereiken. Die kans acht ik zeer klein, maar jenever can tell.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:34:22 #285
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52841852
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef PhifeDawg het volgende:
Prachtige loting! Ik ben echt al jaren fan van Fiorentina en volgens mij spelen ze echt 1 keer in 10 jaar in Nederland. Ik denk wel dat Groningen weinig kans heeft om door te gaan tegen Fiorentina. Donderdag 20 september zit ik met shirt incl. sjaal in de Euroborg. Tot dan.
Succes met het halen van kaartjes dan, als je geen seizoenskaart hebt.
pi_52841904
Florence - mooi, man. Lekker een grappa'tje pakken op een terrasje, Santa Maria del Fiore, Uffizi en Ponte Vecchio bezoeken en dan naar het Artemio Franchi-stadion .
"That rug really tied the room together".
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:26 #287
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_52842000
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Prosac het volgende:

[..]

Succes met het halen van kaartjes dan, als je geen seizoenskaart hebt.
Wordt dat zo moeilijk dan? Desnoods haal ik kaarten op markplaats
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:44:32 #288
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52842194
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Wordt dat zo moeilijk dan? Desnoods haal ik kaarten op markplaats
Vermoedelijk zal zowat elke seizoenkaart houder hier heen gaan of iig zijn kaartje opeisen. Dan blijven er ongeveer 500 kaarten over voor de vrije verkoop. Die zullen in 5 minuten op zijn, dus ga maar vast slapen voor de deur van een verkooppunt. (indien je een seizoenkaart of clubcard kunt lenen, anders krijg je niet eens een kaart)
Daarnaast wens ik je veel succes met de huidige woekerprijzen voor FC Groningen kaartjes op marktplaats.

pi_52842386
quote:
Nijland in Nederlands Beloftenelftal; Metaj standby

Stefan Nijland is uitgenodigd voor het Nederlands Beloftenelftal dat 7 september om 14.30 uur in Brummen oefent tegen De Graafschap. Voor Nijland is het zijn debuut bij een Oranje-elftal. Shkodran Metaj staat standby voor dit duel.

Met ingang van dit seizoen is er naast de bekende Oranje-teams onder-15, onder-16. onder-17, onder-18 en onder-19 een team genaamd Nederlands Beloftenelftal. Dat team ging in het verleden door het leven als Oranje onder-21 en is een schaduwelftal voor Jong Oranje.

Oranje onder-15, onder-16, onder-18 en het Beloftenelftal spelen geen kwalificatiewedstrijden voor een Europees Kampioenschap, maar louter vriendschappelijke wedstrijden en oefeninterlands. Dit jaar zijn de spelers als volgt ingedeeld: onder-15 (overeenkomstig de C1-leeftijd geboren in 1993), onder-16 (1992), onder-17 (1991), onder-18 (1990), onder-19 (1989), Beloftenelftal (1987/1988).
Spelers uit Jong Oranje zitten al in de cyclus voor kwalificatie voor het EK van 2009 in Zweden en mogen geboren zijn in 1986. Aangezien komende zomer de Olympische Spelen worden afgewerkt en Jong Oranje zich daarvoor voor het eerst heeft geplaatst, zal het Olympisch Elftal (onder-23) in de loop van dit seizoen oefenduels gaan spelen. Dit is een team voor spelers geboren in 1985 of later met dispensatie voor drie oudere spelers.

Voor Marcus Berg staan met Jong Zweden twee oefenduels op het programma. De ploeg is als gastland reeds geplaatst voor het EK in 2009 in eigen land. Op 7 september speelt Jong Zweden uit bij Jong Letland. Vier dagen later is de ploeg in Malmö gastheer van Jong Duitsland.
De meest recente aanwinst, Tim Matavz, speelt voor Jong Slovenië in een kwalificatiepoule met Finland, Schotland, Litouwen en Denemarken. Na een thuiszege op Litouwen voor de zomerstop volgt op 11 september het uitduel bij Jong Litouwen.

Bron: FC Groningen
Hoop (jeugd)internationals nu bij de FC.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:56:36 #290
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_52842597
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

Vermoedelijk zal zowat elke seizoenkaart houder hier heen gaan of iig zijn kaartje opeisen. Dan blijven er ongeveer 500 kaarten over voor de vrije verkoop. Die zullen in 5 minuten op zijn, dus ga maar vast slapen voor de deur van een verkooppunt. (indien je een seizoenkaart of clubcard kunt lenen, anders krijg je niet eens een kaart)
Daarnaast wens ik je veel succes met de huidige woekerprijzen voor FC Groningen kaartjes op marktplaats.

Jij weet me wel moed in te praten zeg. Wanneer begint de kaartverkoop? Misschien kan ik op een of andere manier nog kaarten krijgen voor het uitvak.
pi_52842620
Pazzini en Montolivo komen weer naar de Euroborg.

Pazzini heeft nogal moeite met scoren in Nederland. Dat is gunstig voor Grunning.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:59:07 #292
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52842671
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:56 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Jij weet me wel moed in te praten zeg. Wanneer begint de kaartverkoop? Misschien kan ik op een of andere manier nog kaarten krijgen voor het uitvak.
FC Groningen – Fiorentina (UEFA Cup, donderdag 20 september)
De verkoop in de voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders waarin seizoenkaarthouders hun eigen plek kunnen reserveren start op donderdag 6 september om 9.00 uur bij TicketBox en loopt tot en met woensdag 12 september. Prijzen in de voorrangsperiode zijn de prijzen van topwedstrijden met een korting van 3 euro (tussen 18 en 30 euro).

De resterende kaarten gaan dan in de verkoop op donderdag 13 september om 9.00 uur bij TicketBox. Tot twee uur voor aanvang van de wedstrijd of tot het moment dat het uitverkocht is, kunnen (S)CC-houders van FC Groningen één (extra) kaart kopen voor het duel. Na de voorrangsperiode wordt het tarief voor topwedstrijden (tussen 21 en 33 euro) gehanteerd.

Uitvak zal je via Fiorentina moeten regelen.
pi_52842810
quote:
FC Groningen mist vijf spelers in duel tegen Ajax

GRONINGEN - FC Groningen mist komende zondag tegen Ajax vijf spelers.

Fredrik Stenman, Evgenyi Levchenko, Koen van de Laak, Erik Nevland en Marnix Kolder zijn vanwege blessures niet inzetbaar.

Rasmus Lindgren is in tegenstelling tot de wedstrijd van afgelopen zondag tegen De Graafschap weer helemaal fit.

Lindren weer terug.. Maar Stenman, Lechenko er dus niet bij.
Met name Stenman baal ik als een stier van.

Gaat HEEL moeilijk worden in A-Dam.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:05:45 #294
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52842839
Mooie loting, mooie club. Ik zie een historisch avondje Euroborg aankomen.
pi_52842854
quote:
Lindgren terug; kuitblessure Levchenko

31 augustus, 14:59 uur

Ajax - FC Groningen
Zondag 2 september, 14.30 uur

FC Groningen speelt komende zondag in de Amsterdam ArenA tegen Ajax. Bij FC Groningen keert Rasmus Lindgren terug van een hamstringblessure. Evgeniy Levchenko is genezen van zijn nekklachten, maar raakte donderdag op de training geblesseerd aan de rechterknie. Koen van de Laak heeft ook afgelopen week rust moet houden in verband met een lichte hersenschudding. Fredrik Stenman is door klachten aan de rechterlies niet inzetbaar. Datzelfde geldt voor Marnix Kolder en Erik Nevland die herstellen van respectievelijk een lies- en knie-operatie.

Voor FC Groningen is het een weerzien met Luis Suárez. Ron Jans: "Ik vind dat we als club trots moeten zijn op het feit dat jonge spelers zich via FC Groningen doorontwikkeling. Hij heeft, sneller dan ik had verwacht, aangetoond voor Ajax van toegevoegde waarde te zijn. Zondag hoop ik uiteraard dat hij een slechte wedstrijd speelt. Het duel tussen Bruno Silva en Luis Suárez is er één tussen Danubio en Nacional en bovendien tussen twee vrienden. Suárez zal veel moeten meeverdedigen door de opkomnde Silva en Silva zal op zijn beurt niet moeten happen bij de acties van Suárez."

Beide ploegen verloren hun laatste wedstrijd. FC Groningen kreeg klopt van De Graafschap en Ajax ging pijnlijk onderuit tegen Slavia Praag en liep daardoor Champions League-voetbal mis. "Wij moeten zorgen dat we weer compact gaan spelen. Weer vanuit een goede organisatie van achteruit. Slavia heeft ons wat dat betreft een aardig voorbeeld gegeven. Fysiek moeten we alles geven en onze spelers moet 'er overheen' durven te klappen, als de mogelijkheid zich voordoet. Het zal voor een belangrijk gedeelte in het hoofd worden beslist. Wij moeten er van overtuigd zijn dat er wat te halen valt. En misschien kunnen we profiteren als zij weer een tegenslag krijgen. Het publiek zal ook een belangrijk deel van de stemming gaan bepalen."

Bron: FC Groningen
FC Groningen!
Palermo!
pi_52843004
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef PhifeDawg het volgende:
Vertel er eens wat over. Fiorentina is een bekende naam. Net zoals bijvoorbeeld West Ham, hebben ze als niet-topclub toch enige buitenlandse aanhang. Zo heb ik het idee tenminste. Waar komt dat vandaan? Waarom maakt de naam Fiorentina meer los dan de gemiddelde Italiaanse subtopper/middenmotor?
Waarom ben jij Viola-fan bijvoorbeeld?

Fiorentina heeft toch een paar moeilijke jaren gekend toen de club failliet ging en een doorstart maakte onder de naam Florentia. Die naam is later weer terug gewijzigd in Fiorentina? Vorig seizoen begonnen ze toch met punten in mindering vanwege dat omkoopschandaal? Hoe hebben ze ondanks dat toch de Uefa Cup gehaald?

Het is ook een echte rivaal van Juventus toch? Dat zegt wel iets. Als je door de supporters van een topclub als rivaal wordt gezien, tel je wel mee als aanhang en/of club.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:13:51 #297
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52843066
Als we zondag punten pakken, dan.. ja, wat dan eigenlijk...
pi_52843266
-------------------Pazzini------Mutu-------------------

--Montolivo----Donadel------Liverani---Jorgensen--

---Potenza-----Dainelli-------Pasqual-----Ujfalusi---

--------------------------Frey----------------------------

Bench:
Avramov
Kroldrup
Gamberini
VandenBorre
Semioli
Gobbi
Kuzmanovic
Santana
Osvaldo
Vieri
Lupoli
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:44:08 #299
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52843938
Maar wij hebben Kruiswijk en Nijland
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:46:50 #300
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_52844011
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:11 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Vertel er eens wat over. Fiorentina is een bekende naam. Net zoals bijvoorbeeld West Ham, hebben ze als niet-topclub toch enige buitenlandse aanhang. Zo heb ik het idee tenminste. Waar komt dat vandaan? Waarom maakt de naam Fiorentina meer los dan de gemiddelde Italiaanse subtopper/middenmotor?
Waarom ben jij Viola-fan bijvoorbeeld?

Fiorentina heeft toch een paar moeilijke jaren gekend toen de club failliet ging en een doorstart maakte onder de naam Florentia. Die naam is later weer terug gewijzigd in Fiorentina? Vorig seizoen begonnen ze toch met punten in mindering vanwege dat omkoopschandaal? Hoe hebben ze ondanks dat toch de Uefa Cup gehaald?

Het is ook een echte rivaal van Juventus toch? Dat zegt wel iets. Als je door de supporters van een topclub als rivaal wordt gezien, tel je wel mee als aanhang en/of club.
Fiorentina is gewoon een prachtige club. Ze komen uit een prachtige stad en ze hebben een fantastisch publiek. Ik ben eigenlijk Fiorentina supporter sinds de Batistuta-periode. Ik denk dat de meeste buitenlandse fans ook om die reden Fiorentina-fan zijn. Ze hadden toen een schitterend team, zijn toen gedegradeerd en toch waren er steeds genoeg trouwe supporters op de club weer in de Serie A te krijgen. Ook nu hebben ze een team dat gewoon echt mooi voetbal speelt met Montolivo, Mutu, Pazzini en Liverani.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')