Warmquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Champignon...
Ik ga dit goed rekenen, want meer hints kan ik niet geven. Gilette Champions.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Champion ?
Juistemquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jean-Claude van Damme.
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Billy Connolly
En dat is dame 4 die vandaag (alhoewel, het is al na twaalven) haar erotische gevoelens ontbloot...quote:
Yep...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:14 schreef ScottTracy het volgende:
Damn te laat. Volgens mij zelfs een nr 1 hit of niet?
Nee, maar eind vorig topic deden ER en SaskiaR spontaan wat uitspraken en vanavond Miss_Sly eveneens spontaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je die vraag vandaag al drie keer eerder gesteld, MM?![]()
Voor een puntje durf ik allesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Nee, maar eind vorig topic deden ER en SaskiaR spontaan wat uitspraken en vanavond Miss_Sly eveneens spontaan.
Ik was nu benieuwd wie het antwoord zou (durven) geven...
Dat verbaast me niets, maar deze is vééééél erger.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:20 schreef ScottTracy het volgende:
The Aviator is ook een kutfilm.
Op Juliette Binoche na, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:22 schreef Conekiller het volgende:
english patient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |