Je weet wel dat er een bootlan is in september en een BBQ in DH dit weekend??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
nee sorry sommige dingen gaan langs me heen
beetje in de post geschiedenis kijken hequote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:11 schreef staticdata het volgende:gefeliciteerd. toch het klote spel maar weer opgepakt
De verdediging bij de 2e goal van Zwitserland was zo kansloosquote:
Die heeft al een vriendje en zo niet dan denk ik niet dat ze bij elkaar zouden passenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
Kan je die vriendin van je vriendin niet gaan koppelen aan frankie
was echt heel goed deze weekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:16 schreef FJD het volgende:
Ow ja Bibber, ik heb nog wat fotos gemaakt van golfsurfers op Scheveningen vandaag
is goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
Blind dates
Ben de komende weekenden wel wat druk vrees ik maar goed roep maar een keer een dag en tijd op m'n e-mail en ik zal kijken of ik t red
Ik heb half BoF wel eens gezien, er is echt niets meer dat mij af kan schrikken hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
is goed![]()
dus mn myspace pagina schrikt je niet af?
ik schok wel n beetje van mezelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb half BoF wel eens gezien, er is echt niets meer dat mij af kan schrikken hoor
quote:Omdat het altijd prettig is om te weten of de demo wel draait voordat je download, hierbij de systeemeisen, waarbij het opvallendste gegeven is dat 64-bit versies van Windows niet ondersteund worden.
hebbie een xdoos gekochtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie, hebbie geen zin om vrijdagavond te XdozenHier komt een vriendin van
langs, leuk hoor dat gekwebbel maar bier en Xdoos zijn leuker
Heerlijk dat microsoft en EAquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:52 schreef RudyCarell het volgende:
Pc-demo van Medal of Honor: Airborne beschikbaar
GVD!
[..]
Wacht maar tot ik ineens voor de deur staquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb half BoF wel eens gezien, er is echt niets meer dat mij af kan schrikken hoor
true truequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik ineens voor de deur sta
Je kan ook bij mij inetten hoor..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef FJD het volgende:
Prioriteiten stellen jongen!
Naja, dan hoop ik maar dat Orange m'n modem heeft afgeleverdOf ik zou terug naar Rozenburg moeten, hmm even bellen
so so truequote:
wat is raarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:43 schreef Mr_Baus het volgende:
das waar
Gay midgetPr0n met Chriet Titulaerquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gay midgetPr0n met Chriet Titulaer
Zaterdag.. Die geeft ook betere voorspelling met minder kans op neerslag..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ey Ursel, Boef zegt dat de BBQ zaterdag is, maar het is toch morgen![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens VI.nl zijn op dit moment zowel Martin van Geel als Maarten Fontein naar Newcastle om te onderhandelen met Albert Luque. Ze zouden om half twaalf Nederlandse tijd in Newcastle aankomen om te praten met de zaakwaarnemer van de Spanjaard en het feit dat zowel de technisch- als de algemeen directeur deze reis maken zou volgens VI er op duiden dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn. De Spaanse aanvaller die bij Newcastle United op een zijspoor is geraakt staat ook in de belangstelling van Psv en Feyenoord.
Tegenover Radio Sevilla heeft Luque laten weten Betis Sevilla te hebben afgezegd en voor Ajax te hebben gekozen. Dat meldt de regionale versie in Sevilla van de betrouwbare Spaanse krant ABC. 'Ik heb Betis definitief afgezegd. Ik ben hen dankbaar voor de interesse, maar ik ga naar Ajax,' zo zou de aanvaller vanmiddag hebben laten weten op Radio Sevilla. Volgens het bericht kon Betis niet verder gaan dan een salaris van 1,5 miljoen euro, terwijl Ajax 2,2 miljoen euro biedt
![]()
![]()
Eindelijk een aankoop (naast Suarez) die het aardig kan gaan schoppen!!
Psv![]()
Feyenoord![]()
Nog niets is rond maar toch!
Was Sneijder ook dus tja.... nu mag hij zich alleen nog bewijzenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:52 schreef ursel het volgende:
[..]Een jaarsalaris van 2.2 mln..
Nou, succes ermee he..
quote:
quote:
Een aanvaller die op het zijspoor is beland hetzelfde salaris bieden als Sneijder en daar vervolgens nog blij mee zijn ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Was Sneijder ook dus tja.... nu mag hij zich alleen nog bewijzen![]()
Je bedoelt dat Fe***ord dat niet kan betalenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:52 schreef ursel het volgende:
[..]Een jaarsalaris van 2.2 mln..
Nou, succes ermee he..
Gefeliciteerd met je stekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Beuningen, hoekhuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Overal rolluiken, ideaal voor de bioscoop, eikenhouten vloer, eerste en tweede etage overal laminaat.
we hoeven er niets aan te doen, meubels erin en klaar
Gecondoleerd dat je net als 7 a 8 miljoen andere Nederlanders je flexibiliteit hebt opgegeven en werkslaaf bent geworden van die bazen maar jaarsalarissen van meerdere miljoenenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOHOOO!!!!!!!!
Vandaag eindelijk het verlossende woord;
Per 8 Oktober zit ik in vaste dienst en ben/wordt ik verfvakmanBen al dik 10 jaar niet meer naar school geweest, krijg ik nu allemaal cursussen
ook met scheikunde enzo
![]()
![]()
Helemaal top, helemaal leuk! Heb nu echt eindelijk mijn plekkie gevonden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |