Was jij niet gefocused, of was iemand anders niet gefocusedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
schade aan mijn focus![]()
ijs heb jij hem al
ik maar de gemeente ook niet. losliggende stenen op straatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Was jij niet gefocused, of was iemand anders niet gefocused![]()
Ik zou de gemeente aanklagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik maar de gemeente ook niet. losliggende stenen op straat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik zou de gemeente aanklagen![]()
Hoorde laatst Koos Stumpert bij Blik op de Weg zeggen dat de overheid een zorg plicht voor de weg heeft.
Heel leuk, dat "Feijenoordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens VI.nl zijn op dit moment zowel Martin van Geel als Maarten Fontein naar Newcastle om te onderhandelen met Albert Luque. Ze zouden om half twaalf Nederlandse tijd in Newcastle aankomen om te praten met de zaakwaarnemer van de Spanjaard en het feit dat zowel de technisch- als de algemeen directeur deze reis maken zou volgens VI er op duiden dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn. De Spaanse aanvaller die bij Newcastle United op een zijspoor is geraakt staat ook in de belangstelling van Psv en Feyenoord.
Tegenover Radio Sevilla heeft Luque laten weten Betis Sevilla te hebben afgezegd en voor Ajax te hebben gekozen. Dat meldt de regionale versie in Sevilla van de betrouwbare Spaanse krant ABC. 'Ik heb Betis definitief afgezegd. Ik ben hen dankbaar voor de interesse, maar ik ga naar Ajax,' zo zou de aanvaller vanmiddag hebben laten weten op Radio Sevilla. Volgens het bericht kon Betis niet verder gaan dan een salaris van 1,5 miljoen euro, terwijl Ajax 2,2 miljoen euro biedt
![]()
![]()
Eindelijk een aankoop (naast Suarez) die het aardig kan gaan schoppen!!
Psv![]()
Feyenoord![]()
Nog niets is rond maar toch!
Laat staan dat we zulk soort salaris betalen voor een reserve speler van Newcastle..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heel leuk, dat "Feijenoord" maar ga er maar vanuit dat wij lang niet zo serieus waren als dat duivendrechtse zooitje.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Laat staan dat we zulk soort salaris betalen voor een reserve speler van Newcastle..
"Vuilnisman, mag deze zak ook mee?"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:11 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Niet voor een reserve speler.
Jullie hebben jarenlang nog meer betaald voor drie banken vol reserve spelers![]()
Geef toe, jullie hebben wel goed gesneden daarin
Daarnaast is het een pleurisspanjool en die hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Laat staan dat we zulk soort salaris betalen voor een reserve speler van Newcastle..
Terug vind Poolquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarnaast is het een pleurisspanjool en die hebben we niet nodig
Schijnen nu interesse te hebben in een pool, maar ik zie liever Cruz terugkomen ... Of een soort 2de Hofs.
Heb je het filmpje gezien.. Hij kan flink uithalen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarnaast is het een pleurisspanjool en die hebben we niet nodig
Schijnen nu interesse te hebben in een pool, maar ik zie liever Cruz terugkomen ... Of een soort 2de Hofs.
Nee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien.. Hij kan flink uithalen..![]()
Nee morgen kan ik niet. Me ouders hebben dan al een feestje staan omdat ze beide 50 zijn geworden dit jaar en ze verwachten dat ik daar bij benquote:
2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:41 schreef R_B het volgende:
vraagje: als je wilt gaan beginnen met battlefield..
Raden jullie dan aan om met battlefield 2 te beginnen of met 2142?
2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:41 schreef R_B het volgende:
3quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:41 schreef R_B het volgende:
2 wat te oud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:55 schreef Veerie het volgende:
[..]
2
speelt veel leuker
2142 is mij wat te futuristisch
Je vergeet de ochtend..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:29 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee morgen kan ik niet. Me ouders hebben dan al een feestje staan omdat ze beide 50 zijn geworden dit jaar en ze verwachten dat ik daar bij ben.
Verder is het iets te ver reizen naar Den Haag voor een avondje.![]()
En als je de PS3 weghaalt zie je dat XBox de consolewar heeft verlorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je de Wii eraf haalt zie je dat de Xbox 360 veruit de winnaar is van de next-gen consolewar!
En als je de XBOX weghaalt is het gebash afgelopen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
En als je de PS3 weghaalt zie je dat XBox de consolewar heeft verloren
Mag ook wel als ze bijna 1,5 jaar eerder waren... PS2 is BTW de meest verkochte nog steeds...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je de Wii eraf haalt zie je dat de Xbox 360 veruit de winnaar is van de next-gen consolewar!
PS3 zit nog in zijn opstart fase en de 360 beschadigd al zijn disc en wordt ook nog eens te heetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bron: http://onaxis.blogspot.com/search/label/Metal%20Gear%20Onlinequote:Well, the Metal Gear Solid Press Conference came and went. And were hear to give you the essential information you need to know thank's to N4G's Satanas. Here are the key facts of the conference:
- MGS4 will not have rumble.
- Weather/humidity will affect gameplay.
- MGS4 is not confirmed to be separate from Metal Gear Online.
- There may be a special feature where you can play your own music.
- MGS4 is reconfirmed to not be on 360.
- The AI, stealth suit, drum cans and other elements are being adjusted to make gameplay more difficult.
- The first trailer shown is the 4 New Bosses trailer, and the gameplay is the same as the Metal Gear Anniversary.
- Sixaxis control will have more, yet-to-be-detailed use in the game.
- The 4 new bosses are all beautiful women within "beasts," transformed by war trauma. Their unit is called the "Beauty and the Beast Unit."
Al zijn discs...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
PS3 zit nog in zijn opstart fase en de 360 beschadigd al zijn disc en wordt ook nog eens te heet
mijn 360 maakt helemaal geen krassen op me disc's, je moet dat ding gewoon op een stabiel ondergrond zetten. Als je dat ding in een afgesloten ruimte zet dan is het zeker dat ie te warm wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
PS3 zit nog in zijn opstart fase en de 360 beschadigd al zijn disc en wordt ook nog eens te heet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef BugWorks het volgende:
Foto bij jouw genomen Keltie?![]()
[afbeelding]
De naam van de foto is ook van toepassing: 070824_118602_tn_heel_triest.JPG![]()
Ondanks dat het al een mooi logo is, ook nog eens mooi gemaakt..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef BugWorks het volgende:
Foto bij jouw genomen Keltie?![]()
[afbeelding]
De naam van de foto is ook van toepassing: 070824_118602_tn_heel_triest.JPG![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef Stefan740 het volgende:
Ik wou net zeggen, die gast leert het ook nooit![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oh laat maar ursel, heb net de details op het fprum gelezen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Ondanks dat het al een mooi logo is, ook nog eens mooi gemaakt..
Eerder triest om de foto dan zo'n naam mee te geven..![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oh laat maar ursel, heb net de details op het fprum gelezen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:46 schreef Stefan740 het volgende:
spank the bitch
word toch redelijk weer voor de bbq goed geregeld ursel
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:31 schreef FJD het volgende:
320pkNog geen 5km mee gereden en ik had m'n eerste middelvinger al te pakken, Nederlanders zitten zo vol met afgunst
Och, ik weet die cijfers niet uit mijn hoofd.. enkel van mijn eigen oogappeltjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Stefan740 het volgende:
De 996 had toch 320pk?
Ik ben hard op zoek naar een 318i (E30) vandaag in 1 gereden maar die was niet zo mooi. Zondag nieuwe kans
![]()
Ken ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
check de race bij topgear, met een bugattie veyron![]()
![]()
You know me..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:46 schreef Stefan740 het volgende:
spank the bitch
word toch redelijk weer voor de bbq goed geregeld ursel
Ja, wordt nog druk daggie morgen. Al die beesten nog scheren, endeldarmpjes vakkundig verwijderen, hersenpannetje netjes opensnijden alvast... pfff...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:31 schreef FJD het volgende:
Belt Ursel net, staat ie in de wei een paar schapen af te slachten maar wist ie niet meer hoeveel mensen er zouden komenIk zal hem wel even zeggen dat ie 9 schapen mee moet nemen
Volgens Orange zou nu dinsdag m'n modem komen![]()
320pkNog geen 5km mee gereden en ik had m'n eerste middelvinger al te pakken, Nederlanders zitten zo vol met afgunst
Verder heeft JP vandaag ongeveer twee uur naar mijn huis gezocht om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het best dichtbij is vanaf de snelweg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
1. Frank 28-8-2006 10
ursel 17-8-2006 10
Yoshka van de Vaart 29-5-2006 10
4. Diamond3d 9-8-2007 7
Francis 11-8-2007 7
quote:
op mijn eersie postquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 0700 uur te wachten
![]()
Carrera 4quote:
Handig he die invriesschapenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef ursel het volgende:
Iig een schaap die de vriezer in mag lees ik..![]()
quote:
Ben terugquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
ben je terug? of is dit een post met een ping van 2 vanuit een iglo?
Tot zo..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben terug
Ik ga nu douchen en dan rij ik naar Den Haag
Tot zo
Is nuked.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.rlslog.net/bioshock-dvd9-onehitwonder/
Gelukkig vreten ze ook niet zoveel..quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:26 schreef Stefan740 het volgende:
Uitgebbqed daar?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef ursel het volgende:
frank je bent een vuile pisnicht, viese snordrukkende kutambtenaar
was gezellig ursel !quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:38 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Zo, net Jorrit nog met een gebakken eitje in z'n mik de deur uit geschopt..
IJs geboeid door een slang..quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
was gezellig ursel !doe es ff die slangenpik posten
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs geboeid door een slang..
[afbeelding]
quote:
Ja, stom dat ik die vergeten benquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef ursel het volgende:
Baus, wat was je trouwens snel weg eigenlijk, je bent namelijk je mapjes vergeten mee te nemen...
Hehe, geeft niet, neem ik ze op de bootlan wel mee voor je..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja, stom dat ik die vergeten ben. Begon een beetje moe te worden, heb dik het klokje rond geslapen.
Maar het was wel leuk en gezellig![]()
![]()
Gekke IJs met zijn zwaard![]()
Ursel en Sanne, bedankt voor de gastvrijheid e.d.Ik kan niet wachten op de BootLan
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
Hehe, geeft niet, neem ik ze op de bootlan wel mee voor je..
Komen dan vanzelf wel keertje terug.![]()
Ooh, en graag gedaan, volgende keer bij jou thuis..![]()
Blij dat ik hem met mooi weer heb kunnen houden..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Misschien dat ik in November wel een party hier in IJ kan hosten
Of was er al iets in November? Anders ligt het wel mooi in het lijntje;
Augustus= DH BBQ
September= Boot BBQ
Oktober= FoD BBQ
November= Baus BBQ
December= FJD/IJs BBQ
En dan gewoon in 2008 stug volhoudenélke maand een BBQ
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef ursel het volgende:
Miralem Sulejmani