ja alleen kwam miami vice een jaar na scarfcae pas op de buisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:52 schreef Disorder het volgende:
Scarface. Een opgehemelde uitgerekte Miami Vice episode. Een van Pacino's zwakste prestaties. Maar het spreekt gangsta wannabies aan, want het gaat over pistooltjes, wit poeder en vrouwen.
Dat sluit elkaar toch niet uit. Scarface kan toch op Miami Vice lijken ook al was Miami Vice later? Zo worden hersenen ook met computers vergeleken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen kwam miami vice een jaar na scarfcae pas op de buis_!
So? Kan het nog wel op Vice lijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen kwam miami vice een jaar na scarfcae pas op de buis_!
Eerst je bovenstaande verhaaltje en dan zo'n poepfilm als Boondock Saints de hemel in pijpenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef afcajos het volgende:
leuke film zekerss maar niet de beste
zo zijn er ook een hele hoop gastjes die pulp fiction helemaal de hemel in prijzen omdat dat zo stoer iseen cultfilm als je favoriete film zien is gewoon stoer!! en dan gelijk alle films van quentin tarantino goed vinden zonder een eigen mening te hebben. tarantino meelopers
![]()
niet dat ik zijn films slecht vind ofzo
the shawshank redemption![]()
the boondock saints![]()
alleen dan zou miami vice op scarface lijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat sluit elkaar toch niet uit. Scarface kan toch op Miami Vice lijken ook al was Miami Vice later? Zo worden hersenen ook met computers vergeleken.
ach kom nou toch. Het is echt wel een van de betere rollen van Pacino die hij met verve vervuld heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:52 schreef Disorder het volgende:
Scarface. Een opgehemelde uitgerekte Miami Vice episode. Een van Pacino's zwakste prestaties. Maar het spreekt gangsta wannabies aan, want het gaat over pistooltjes, wit poeder en vrouwen.
zou ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond Scarface op RTL 7, voor de mensen die geen flauw idee hebben wat nou die favo film van diverse B-artiesten is.
Oe, ff opnemen op de dvd recorder! Ik ben dit weekend alleen, dan kan ik me mooi ongegeneerd aan Manny gaan verlustigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond Scarface op RTL 7, voor de mensen die geen flauw idee hebben wat nou die favo film van diverse B-artiesten is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef afcajos het volgende:
the shawshank redemption![]()
the boondock saints![]()
De perfecte beschrijving van dit pulpquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:52 schreef Disorder het volgende:
Exactly.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:51 schreef Schijtgeit het volgende:
Goodfellas is veel beter dan Scarface.
je vader is triestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:39 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wel vermakelijk (ben helaas in slaap gevallen omdat ik moe was), maar pacino is echt triest. Vooral dat accent![]()
No shitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:51 schreef Schijtgeit het volgende:
Goodfellas is veel beter dan Scarface.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |