Mij ook niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan je één ding beloven. Ik moet nooit iemand meer van FOK.
Daar kan ik inkomen J.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar d'r neus probeerde te kijken bleef ik net ff wat lager steken. Zover heb ik het dus nooit gered A.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed. Spaanse worstjes dus eten met rip.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef MUUS het volgende:
Lekker eten met leuke mensen is dan wel weer tof..
Met Ripley ga ik altijd vreten, want daar zijn we heel goed in.
vast wel, toch? Ergens?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het over vrouwen J.
Of zou er hier toch nog een stabiel persoon rondlopen?
Oh tof, zullen we weer?quote:
Doe je de weegschaal even een maandje in de kast? Dan kan je gewoon nog een bestelling doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
MUUS! Die site is briljant!.
Eerste pakketje kwam vorige week binnen en bijna alles is al op..
www.xtcthuisbezorgservice.nl?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
MUUS! Die site is briljant!.
Eerste pakketje kwam vorige week binnen en bijna alles is al op..
Voor je het weet eet je weer pizza en sjo-arma alsof het niks is men!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net een broodje met kaas naar binnen gekregen! Het duurde 10 minuten maar hij zit er in!![]()
sjo -armaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je weer pizza en sjo-arma alsof het niks is men!
Kweet het niet, ken nog net niet alle foksters persoonlijkquote:
Choesojei!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net een broodje met kaas naar binnen gekregen! Het duurde 10 minuten maar hij zit er in!![]()
ach ik ben een enorme goedzak ooit ergens uit het verre oosten gekomen, overal ter wereld al gewoond en nu wat leuk werk doen en van alles weer meemakend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben.... Jou vind ik op het forum al zo'n enorme drol. Wat moet dat IRL dan wel niet zijn, mên..
Al geef ik nog steeds de voorkeur aan worst uit Nederweert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |