Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bekijk het zo: Liever een oprechte vrouw dan een achterbakse bitch!
Ergens ooit een 'foutje' gemaakt, dat wijf snapte wat dingen nietquote:
Oeeee, Psycho Bitch! (Hint: YouTube).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ergens ooit een 'foutje' gemaakt, dat wijf snapte wat dingen niet. Daarnaast heb ik een hekel aan achterbakse, vuile spelletjes spelende, psychic vampires enzo
.
Lol het eerst wat ik zie als ik youtube op kom: http://youtube.com/cthru?(...)SbDLHy4lncpGW-UjO7M= (NSFW me things). Hmmm en kom best veel nummers tegenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oeeee, Psycho Bitch! (Hint: YouTube).
Een originele paintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:36 schreef dikkedorus het volgende:
Je preekt het verkeerd uit JortK. Je Paint dialect is nogal slordig
[afbeelding]
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga vannacht maar eens wat eerder dan 03:00 naar bed toe.
LOL dan kun je beter wakker zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik red het nu al weken, maar het is wel wat gevaarlijk als ik straks het verkeer nog in moet.
quote:Documentatie
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:56 schreef phluphy het volgende:
JKtje, ben je nu boos?![]()
Ik bedoelde het niet zo lullig als het er stond. Er stond toch eenPI en zo...
![]()
![]()
Niet boos zijn, pretty pretty please?
![]()
Wij liggen mekaar niet zo vandaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:23 schreef JortK het volgende:
Alleen van die Doctor Phill smilie word ik een beetje pissig
Joh, die was vanmiddag nog bij Oprahquote:
LOL was dat die griet die Central Park had afgehuurd en dat Justin Timberlake kwam performen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Ben je ook een fan de de Ellen Degeneratie show?
Geen idee maar mag der nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:55 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL was dat die griet die Central Park had afgehuurd en dat Justin Timberlake kwam performen?
Ken ik die? Zo ja, amper!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Ben je ook een fan de de Ellen Degeneratie show?
Toch maar vandaag niet gedaan, ik ben er nog niet toe in staatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Op weg naar de sportschool [afbeelding]
Me moeder kijkt het ook altijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ken ik die? Zo ja, amper!
Vanavond mijn lievelingsprogramma: Inspector Morse![]()
[afbeelding]
Sjachreinige edoch briljante ouwe speurneus.![]()
Ik had wel willen gaan vanmiddag, maar durf de deur nog niet uit met dat blauwe oog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch maar vandaag niet gedaan, ik ben er nog niet toe in staat
Aha, een toffe moeder!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Me moeder kijkt het ook altijd...
Geen idee. Vraag het eens aan je huisarts?quote:Zeg weet iemand iets tegen praten in je slaap (nee gagbal valt af)?
Je hoofd leegmaken voordat je gaat slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zeg weet iemand iets tegen praten in je slaap (nee gagbal valt af)?
Bang dat ze rare dingen gaan denken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik had wel willen gaan vanmiddag, maar durf de deur nog niet uit met dat blauwe oog.![]()
Soms wel soms nietquote:
Could do, was hoping you would know a tipquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het eens aan je huisarts?
Met me vriendin straks naast me? Dat word lastig iedere avondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hoofd leegmaken voordat je gaat slapen.
* WyriHaximus schud Ou-Tannu de handquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik haat mn AARDLEKSCHAKELAAR!
ja maar mijne gaat er uit.. als of dat kreng weet dattie naar de schroothoop gaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bang dat ze rare dingen gaan denken?
[..]
Soms wel soms niet.
[..]
Could do, was hoping you would know a tip.
[..]
Met me vriendin straks naast me? Dat word lastig iedere avond.
[..]
* WyriHaximus schud Ou-Tannu de hand
Ik ook en ik haat de woning bouw
Ik praat ook wel eens in mijn slaap, maar heb er verder (zelf) geen last van.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Could do, was hoping you would know a tip.
"Mmmm, Silvia, wat zie je er weer leuk uit vandaag... "quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens in mijn slaap, maar heb er verder (zelf) geen last van.
Waar ben je bang voor? Dat je je vriendin wakker maakt? Of dat je je eigen geheimpjes verklapt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |