abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52617240
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, tot dan.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:11:30 #152
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52617507
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Maartel het volgende:

Sollicitatie gister op de bus, vandaag ga ik m'n oude werkgever bellen om te vragen of ze me weer in dienst willen nemen
Vind je het raar dat ik er even niks meer van begrijp?
pi_52617745
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:11 schreef Frollo het volgende:

[..]

Vind je het raar dat ik er even niks meer van begrijp?
Uhm nee hoor, dat doe ik zelf ook niet helemaal
Ik had, ongeveer op hetzelfde moment dat ik de vacature zag staan, al heimwee naar mijn DJ-carrière en de nieuwe eigenaars al gemaild of ze nog DJ's zochten.. wat het geval bleek te zijn..
(voor de duidelijkheid, ik ben daar anderhalf jaar terug vertrokken nadat ik mezelf er een beetje over de kop heb gewerkt)
Aan de andere kant besefte ik ook donders goed dat ik helemaal niet zo happy en gezond werd van die rare werktijden, én dat er inmiddels qua sfeer, personeel, publiek e.d. niets meer over is van het café waar ik zo ontzettend van hield, plus dat van die 1 à 2 diensten per week absoluut niet rond te komen valt, plus dat er nog behoorlijk wat oud zeer zit (die kroeg blijft een beetje een onverwerkt stukje liefdesverdriet wat af-en-toe ineens heel heftig boven komt drijven ).
Al met al redenen waarom ik dacht: misschien toch maar niet meer doen..

Maar dan is er nog wat anders, namelijk het (wrange) feit dat een paar weken na mijn vertrek door de nieuwe eigenaars de volledige cd-collectie te koop is gezet 12 jaar lang zorgvuldig bijgehouden, waarvan 4 jaar door mij ruim 2000 singles Me altijd voorgenomen daar minstens een keer in te snuffelen als de zaak zou sluiten of ik zou vertrekken En de nieuwe eigenaars zijn gemeen en verkopen 'm zonder uitzondering alleen als geheel En da's duur En Maartel is niet zo rijk Maar andere mensen moeten met hun pootjes van mijn collectie afblijven
Dus nou bedacht ik gister dat ik wellicht een ruilactie kan regelen dat ik weer een aantal keer draai in ruil voor de collectie, wat voor hun én mij financieel voordeliger is..
(alleen blijft het feit dat ik me af vraag of ik in mijn, nog niet al te stabiele, staat die nachturen wel weer op moet zoeken)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:29:46 #154
15967 Frollo
pi_52618029
Wat een leipo's, waarom zouden ze alle cd's weg willen doen als de tent verder gewoon open blijft? Waarop moeten de mensen dan dansen? Sky Radio?

Ik snap heel goed dat je er weer zou willen dj'en. Maar alleen om die collectie moet je het niet doen hoor, als er verder zoveel nadelen aan zitten!
pi_52618140
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Frollo het volgende:
Wat een leipo's, waarom zouden ze alle cd's weg willen doen als de tent verder gewoon open blijft? Waarop moeten de mensen dan dansen? Sky Radio?
DJ's moeten voor hun eigen muziek zorgen
Leuk en aardig, maar dan krijg je dus al snel dat de ene avond een nummer gedraaid wordt, en de volgende avond de DJ het nummer niet kent of bij zich heeft..
Waarschijnlijk speelde een stukje 'ruimte creëren' een rol, maar een stukje 'snel cashen' ook vermoed ik
Ik vind het iig heiligschennis!
(en de enige manier waarop ik er nog een beetje positief tegen aan zou kunnen kijken is als ik uiteindelijk (een deel van) de collectie in huis weet te krijgen)
quote:
Ik snap heel goed dat je er weer zou willen dj'en. Maar alleen om die collectie moet je het niet doen hoor, als er verder zoveel nadelen aan zitten!
Nouja, naast de collectie is een voordeel ook dat ik het DJ-en zelf gewoon waanzinnig leuk vond..
En dat ik de Mythe mis, maar die is zoals ik 'm kende toch al dood.. nu hebben ze een eigenaar die "Bel maar IS voor een afspraak" in zijn mailtjes zet
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 12:39:32 #156
42184 crew  DaMart
pi_52618268
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk spreek ik alleen namens mezelf, vandaar dat ik zei dat het mij niet verstandig lijkt.

Nou ja, ik ben de kwaadste niet, dus ik zal eens zie of ik aan je verzoek tegemoet kan komen door morgen een foto van een dode papagaai te posten.
Doe je er dan ook een foto van de rouwende mamagaai bij?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:41:01 #157
15967 Frollo
pi_52618314
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Maartel het volgende:

Waarschijnlijk speelde een stukje 'ruimte creëren' een rol, maar een stukje 'snel cashen' ook vermoed ik
Ik vind het iig heiligschennis!
Mja, het ging al jaren niet best met de Mythe. Dus het is eigenlijk al heel wat dat er toch nog iemand geld in wil steken. En hij ziet dit wellicht als een manier om uit de opstartkosten te komen.
Maar slim is het niet, nee.
quote:
Nouja, naast de collectie is een voordeel ook dat ik het DJ-en zelf gewoon waanzinnig leuk vond..
En dat ik de Mythe mis, maar die is zoals ik 'm kende toch al dood.. nu hebben ze een eigenaar die "Bel maar IS voor een afspraak" in zijn mailtjes zet
Ach ja, in de tijd dat jij er draaide was het ook al de Mythe niet meer die wij kenden. Zo gaan die dingen.
pi_52618521
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Frollo het volgende:

Ach ja, in de tijd dat jij er draaide was het ook al de Mythe niet meer die wij kenden. Zo gaan die dingen.
In mijn tijd was ie op z'n leukst
Maar neui, toen ging het ook al niet best.. zeker in m'n laatste jaar niet, toen ik op een gegeven moment doordeweeks soms zo'n 50 uur werkte maar alleen m'n DJ-uren betaald kreeg.. Want 'er was nog even geen geld voor'. (deed ik zelf aan mee, want ik had toen nog het idee 'als ik er maar genoeg energie in steek blijft het nog een beetje 'mijn Mythe')

Het hele opstartkosten-verhaal zal wel meespelen, maar 't is inderdaad verre van slim.. zó veel vragen ze er nu ook weer niet voor, en uiteindelijk zijn ze het geld dubbel kwijt aan dj's, want een beetje dj rekent meer als hij voor zijn eigen cd's moet zorgen..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:04:05 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52620688
Ha, doctorandus in spé.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 14:08:51 #160
42184 crew  DaMart
pi_52620820
Ik hoorde zojuist dit bericht op het antwoordapparaat van een bioscoop:

'Welkom bij Cinema Palace, momenteel zijn wij op dit moment niet bereikbaar...'

Zouden ze zometeen wel op dit moment bereikbaar zijn dan?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:11:59 #161
15967 Frollo
pi_52620906
Het leven is toch ook een voortdurend veranderend 'nu', ik denk dat ze je dat duidelijk hebben willen maken.
pi_52621058
Ik zie wel een verschil tussen 'Momenteel zijn wij structureel onbereikbaar' en 'Momenteel zijn wij op het moment niet bereikbaar'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:17:18 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52621085
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie wel een verschil tussen 'Momenteel zijn wij structureel onbereikbaar' en 'Momenteel zijn wij op het moment niet bereikbaar'.
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 14:17:54 #164
42184 crew  DaMart
pi_52621107
@ Frollo: Volgens mij draaien ze niet zulks een filosofisch filmisch werk in deze tijden van nu op dit moment, dat ze geïnspireerd geraakt zouden kunnen zijn om met zo'n diepe impliciete boodschap te komen.
pi_52621117
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, maar daar heb je morgen niet veel meer aan
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:19:06 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52621168
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ja, maar daar heb je morgen niet veel meer aan
Nee, daar heb je nu niks aan.
pi_52621204
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, daar heb je nu niks aan.
Nou begin ik de draad kwijt te raken
pi_52621264
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef DaMart het volgende:
@ Frollo: Volgens mij draaien ze niet zulks een filosofisch filmisch werk in deze tijden van nu op dit moment, dat ze geïnspireerd geraakt zouden kunnen zijn om met zo'n diepe impliciete boodschap te komen.
Mensen inschatten aan de hand van hun films(maak)...
Dan zou ik er ook niet best vanaf komen
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 14:21:31 #169
42184 crew  DaMart
pi_52621276
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.
pi_52621314
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.
Of ze geven morgen toe dat ze zich vandaag vergist hadden...
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 14:23:04 #171
42184 crew  DaMart
pi_52621336
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik schat niemand in op filmsmaak... ik zeg alleen dat ik geen directe aanleiding zie voor een filosofische boodschap op het antwoordapparaat.
pi_52621391
Oew, mijn huisgenote is weer taart aan 't bakken.. da's altijd zo'n nadeel aan het delen van een huis.. ruik je de meest heerlijke dingen vanuit de keuken, zijn ze niet voor jou
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 14:24:26 #173
42184 crew  DaMart
pi_52621392
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef Maartel het volgende:

[..]

Of ze geven morgen toe dat ze zich vandaag vergist hadden...
'Sorry mijnheer. Maar we zijn nu wel op het moment dat u gisteren belde bereikbaar, hoor! Al wat u hoeft te doen om ons te spreken te krijgen, is gisteren op dit tijdstip nog een keer bellen. Een fijne dag nog!'
pi_52621426
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef DaMart het volgende:

[..]

'Sorry mijnheer. Maar we zijn nu wel op het moment dat u gisteren belde bereikbaar, hoor! Al wat u hoeft te doen om ons te spreken te krijgen, is gisteren op dit tijdstip nog een keer bellen. Een fijne dag nog!'
pi_52621447
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
pi_52621483
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.
pi_52621513
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...
pi_52621642
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.
Joh, wat knap!
Maar daar heb je mijn dvd-collectie niet eens voor nodig
pi_52621680
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...
Dat is een verschil tussen duur en tijdstip.
pi_52621709
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

Joh, wat knap!
Maar daar heb je mijn dvd-collectie niet eens voor nodig
Waarom is Frollo een van je favo's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')