Vind je het raar dat ik er even niks meer van begrijp?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Maartel het volgende:
Sollicitatie gister op de bus, vandaag ga ik m'n oude werkgever bellen om te vragen of ze me weer in dienst willen nemen![]()
Uhm nee hoor, dat doe ik zelf ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik er even niks meer van begrijp?
DJ's moeten voor hun eigen muziek zorgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Frollo het volgende:
Wat een leipo's, waarom zouden ze alle cd's weg willen doen als de tent verder gewoon open blijft? Waarop moeten de mensen dan dansen? Sky Radio?
Nouja, naast de collectie is een voordeel ook dat ik het DJ-en zelf gewoon waanzinnig leuk vond..quote:Ik snap heel goed dat je er weer zou willen dj'en. Maar alleen om die collectie moet je het niet doen hoor, als er verder zoveel nadelen aan zitten!
Doe je er dan ook een foto van de rouwende mamagaai bij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk spreek ik alleen namens mezelf, vandaar dat ik zei dat het mij niet verstandig lijkt.![]()
Nou ja, ik ben de kwaadste niet, dus ik zal eens zie of ik aan je verzoek tegemoet kan komen door morgen een foto van een dode papagaai te posten.
Mja, het ging al jaren niet best met de Mythe. Dus het is eigenlijk al heel wat dat er toch nog iemand geld in wil steken. En hij ziet dit wellicht als een manier om uit de opstartkosten te komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Maartel het volgende:
Waarschijnlijk speelde een stukje 'ruimte creëren' een rol, maar een stukje 'snel cashen' ook vermoed ik![]()
Ik vind het iig heiligschennis!
Ach ja, in de tijd dat jij er draaide was het ook al de Mythe niet meer die wij kenden. Zo gaan die dingen.quote:Nouja, naast de collectie is een voordeel ook dat ik het DJ-en zelf gewoon waanzinnig leuk vond..
En dat ik de Mythe mis, maar die is zoals ik 'm kende toch al dood.. nu hebben ze een eigenaar die "Bel maar IS voor een afspraak" in zijn mailtjes zet![]()
In mijn tijd was ie op z'n leukstquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Frollo het volgende:
Ach ja, in de tijd dat jij er draaide was het ook al de Mythe niet meer die wij kenden. Zo gaan die dingen.
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie wel een verschil tussen 'Momenteel zijn wij structureel onbereikbaar' en 'Momenteel zijn wij op het moment niet bereikbaar'.
Ja, maar daar heb je morgen niet veel meer aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.![]()
Nee, daar heb je nu niks aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je morgen niet veel meer aan![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar heb je nu niks aan.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef DaMart het volgende:
@ Frollo: Volgens mij draaien ze niet zulks een filosofisch filmisch werk in deze tijden van nu op dit moment, dat ze geïnspireerd geraakt zouden kunnen zijn om met zo'n diepe impliciete boodschap te komen.
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Morgen zijn ze op dit moment misschien wél bereikbaar.![]()
Of ze geven morgen toe dat ze zich vandaag vergist hadden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.![]()
Ik schat niemand in op filmsmaak... ik zeg alleen dat ik geen directe aanleiding zie voor een filosofische boodschap op het antwoordapparaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mensen inschatten aan de hand van hun films(maak)...
Dan zou ik er ook niet best vanaf komen![]()
'Sorry mijnheer. Maar we zijn nu wel op het moment dat u gisteren belde bereikbaar, hoor! Al wat u hoeft te doen om ons te spreken te krijgen, is gisteren op dit tijdstip nog een keer bellen. Een fijne dag nog!'quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Of ze geven morgen toe dat ze zich vandaag vergist hadden...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Sorry mijnheer. Maar we zijn nu wel op het moment dat u gisteren belde bereikbaar, hoor! Al wat u hoeft te doen om ons te spreken te krijgen, is gisteren op dit tijdstip nog een keer bellen. Een fijne dag nog!'
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.![]()
Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mensen inschatten aan de hand van hun films(maak)...
Dan zou ik er ook niet best vanaf komen![]()
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
Joh, wat knap!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.
Dat is een verschil tussen duur en tijdstip.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...
Waarom is Frollo een van je favo's?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Joh, wat knap!
Maar daar heb je mijn dvd-collectie niet eens voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |