quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Welkom in ons midden, Maartel.

Jawel, maar ik las een paar berichtjes terug toch een beetje een rechtvaardiging van je aanwezigheid hier. En mijn reactie daarop is 'welkom'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dank u...
(ik was er al een tijdje hoor)

Ah, oke.. is er een zeker deurbeleid voor dit LP-topic dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, maar ik las een paar berichtjes terug toch een beetje een rechtvaardiging van je aanwezigheid hier. En mijn reactie daarop is 'welkom'.

http://forum.fok.nl/topic/1066772/4/50#52622545 Dit las ik als zodanig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, oke.. is er een zeker deurbeleid voor dit LP-topic dan?
En wat is die rechtvaardiging? Het feit dat ik toch enige affiniteit met taal heb, of het feit dat ik in wezen Frollo's introducé ben?![]()

Als introducé krijg je toch maar mooi 50% korting op je jaarcontributie voor de TTK LPT!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, oke.. is er een zeker deurbeleid voor dit LP-topic dan?
En wat is die rechtvaardiging? Het feit dat ik toch enige affiniteit met taal heb, of het feit dat ik in wezen Frollo's introducé ben?![]()

Van harte welkom in de TTK LPT, DevilsAndDust!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nooit een welkom gehad.

Dank je, dat waardeer ik zeer!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van harte welkom in de TTK LPT, DevilsAndDust!![]()

Je haald de duivel naar binnen DaMart..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van harte welkom in de TTK LPT, DevilsAndDust!![]()

Do2 had de duivel binnengelaten, DaMart verwelkomt 'm alleen maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je haalt de duivel naar binnen DaMart..
Alsof we er nog niet genoeg hier hadden![]()

Het is dat ik niet van klonen houd, maar anders had ik Father Merrin wel even geregistreerd voor je...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je haald de duivel naar binnen DaMart..
Alsof we er nog niet genoeg hier hadden![]()

Soort zoekt soort. Stoffig zoekt stoffig. Hip zoekt hip. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen![]()
(behalve dat imo teksteditors en dj's best redelijk met elkaar om kunnen gaan zonder dat dit accuut resulteert in een klassenstrijd)

Maar die serie was echt zó slecht!quote:

Nietes!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar die serie was echt zó slecht!

Vanwege Katie Holmes ben ik die serie überhaupt gaan kijken. En toen kreeg ik Michelle Williams er als bonus bij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef DaMart het volgende:
Alleen al vanwege Katie Holmes vond ik die serie best te pruimen hoor!

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nietes!
Kees en Co, dát is slecht!

Ga jij nou maar gauw weer Oppassen kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
Welk een wansmaak, mensen.

En welke series getuigen naar jouw bescheiden mening dan van een briljante smaak?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:

Ik sluit me bij jou aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Zullen we het maar weer over Twin Peaks en Audrey Horne en Special Agent Dale Cooper hebben?

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 had de duivel binnengelaten, DaMart verwelkomt 'm alleen maar.
Vind je me zo bitcherig?

Oh jee, het zijn er zo weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En welke series getuigen naar jouw bescheiden mening dan van een briljante smaak?

The X-files was tof. Net als 24 nu is, en Jericho, The Simpsons, Bones en... nou ja, daar houdt het wel zo'n beetje mee op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Life on Mars is cool
En Blackadder blijft geweldig
Heb pas hele oude afleveringen van The X-files weer eens gezien. Stiekem is dat ook gewoon een hele goede serie

Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:
3rd Rock from the Sun, dát was pas een geniale sitcom.

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:

Ja, maar ik ben helemaal niet hip!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Stoffig zoekt stoffig. Hip zoekt hip. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.

Arrested Development is pas geniaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef Frollo het volgende:

Ik weet het, gauw maar weer eens kijken. Als ik eraan denk. Het is er eigenlijk compleet uitgesleten, tv-kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vanwege Katie Holmes ben ik die serie überhaupt gaan kijken.

Aan het begin van de serie waren wij ook van die leeftijd, zo ongeveerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
aan het begin van de serie was ze 12 ofzo..
(iig nog veel meer meisje dan vrouw)
Maar welinderdaad

Niets om je voor te schamen toch, als je het abonnement op het VM opzegt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Veronica Magazine.![]()
Kom op, mensen. Schamen we ons dan nergens meer voor?

Ojaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan het begin van de serie waren wij ook van die leeftijd, zo ongeveer.

Ah, via een omweggetje ben ik op nóg een geniale serie gekomen: Sex and the City. (Die keuze zal wat omstredener zijn.)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet het, gauw maar weer eens kijken. Als ik eraan denk. Het is er eigenlijk compleet uitgesleten, tv-kijken.

Omdat je zo weinig tv kijkt!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen toch, als je het abonnement op het VM opzegt?

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Veronica Magazine.![]()
Kom op, mensen. Schamen we ons dan nergens meer voor?

Hell yeah!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Jij leest alleen maar hoogstaande literatuur en wetenschappelijke tijdschriften, om 's avonds na een culinair verantwoordde maaltijd een hoog aangeprezen filmhuisfilm te bekijken?

Ik vind er weinig omstredens aan, maar vind eigenlijk niet dat je andere mensen dan nog af kunt rekenen op hun Dawson's Creek of Veronica Magazine...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, via een omweggetje ben ik op nóg een geniale serie gekomen: Sex and the City. (Die keuze zal wat omstredener zijn.)

Sally inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, via een omweggetje ben ik op nóg een geniale serie gekomen: Sex and the City. (Die keuze zal wat omstredener zijn.)
In één van de afleveringen zit de actrice die Sally (?) speelt in 3rd Rock. Ze is aanwezig op een feestje (en inmiddels behoorlijk aangekomen), doet een raam open (want ze rookt), zegt "I'm so bored I could die" en valt vervolgens uit het raam.![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef Frollo het volgende:
Zeg mensen, we baggeren deze nog even vol met sitcoms en tienerseries, en dan in het volgende deel maar gewoon weer literatuur en filosofie, ok?

In dit geval ben ik het wel met CLaudia eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wordt nu weer uitgezonden. Nog altijd even slecht.

Ik ook, Pope, ik ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik ben blij te zien dat ik vrij consequent ben in mijn attitude jegens jou..

Oh yes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik geniet deze weken met volle teugen van James Spader in de laatste serie van The Practice, die de Avro er in enkele weken doorheen jaagt op de late avond.

't Is geen ontkenning, maar ik zal het er mee moeten doen...quote:

Same here.. Ik heb vaak genoeg gehoord dat het leuk moet zijn van mensen die qua series vaak wel dezelfde smaak hebben als ik, maar ik heb me er nooit toe kunnen zetten een hele aflevering te zien.. Ik weet zelfs de namen van de dames nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef Frollo het volgende:
Sex & the City heb ik nooit gezien, niet uit desinteresse, maar... oh wacht, wel uit desinteresse eigenlijk.

Ja, ik vrees dat ik die afslag heb gemist.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Oh yes.
En het eind van the Practice betekent het begin van Boston Legal, nog een advocatenserie.

Ha!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:50 schreef Z het volgende:
Hèhè, ik heb eindelijk vakantie.

Zit James Spader in The Practice? Dat is toch die gast van Secretary en Stargate?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik geniet deze weken met volle teugen van James Spader in de laatste serie van The Practice, die de Avro er in enkele weken doorheen jaagt op de late avond.

Niet te vergeten die gast van White Palace.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zit James Spader in The Practice? Dat is toch die gast van Secretary en Stargate?
Avro? Late avond? Mooi, ik heb nog vakantie.

Smakelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef hummus het volgende:
Zo! Dat waren mijn doordeweekse bank-werkdagen. Klaar. Af. Done. Finished.
En dan ga ik nu twee weken afleveringen ER inhalen, terwijl ik mijn pizza met geitenkaas opeet.

- Roseannequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh jee, het zijn er zo weinig.
- Twin Peaks
- The Storyteller
- Seinfeld
- This Life
- A Touch of Frost
Ik denk nog even diep na.

Wij hebben gister spaghetti gegeten met tomatensaus en gehaktballen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
Seinfeld.
Heb je het nu alweer over eten, Frollo? mij ontbreekt deinspiratie deze week. Ik tover prutje op prutje op tafel.

Dat zegt dus genoeg over waar ik dat ding voor gebruik. Behalve het overzicht van de tv-programma's, boeit het blad me dus niet, anders had ik het abonnement niet opgezegd he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat je zo weinig tv kijkt!!!!

Hmm, opgeteld bij Sex & The City blijft er van dat volkomen verantwoorde avondje wel heel weinig over..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben gister spaghetti gegeten met tomatensaus en gehaktballen.

De Italiaanse keuken is de beste keuken ter wereld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, opgeteld bij Sex & The City blijft er van dat volkomen verantwoorde avondje wel heel weinig over..![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |