Dat moet de kip wel zijn, want een ei kan niet uitgebroedt worden zonder kipquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met de kip en het ei?![]()
Die sporen echt niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:45 schreef milk-shake het volgende:
Amanda en Nadia willen later evt wel een kindje adopteren ...net als Angelina Jolie en Bratt Pitt![]()
(ouders hebben de bijbel nog in nachtkasje..ken altijd ff koekeloeren)
Uitgaande van het scheppingsverhaal zou men kunnen stellen dat eerst de kip geschapen werd die vervolgens een ei legt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met de kip en het ei?![]()
een goed ei ...is een gebakken ei....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet de kip wel zijn, want een ei kan niet uitgebroedt worden zonder kip![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:45 schreef milk-shake het volgende:
Amanda en Nadia willen later evt wel een kindje adopteren ...net als Angelina Jolie en Bratt Pitt![]()
(ouders hebben de bijbel nog in nachtkasje..ken altijd ff koekeloeren)
Het gaat toch ook om een weddenschap.....?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het toch ook weinig uit of Jaap ook olijven mag eten?
Het blijft een zwaar dieet.
Jij was al niet verlorenquote:
Suiker bepaalt dat, dus die kers van jou, is ook fruitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om een weddenschap.....?
Maar anyways ik ga m'n schoolgeld maar eens terughalen want ik snap er geen reet van. Wel dat een vrucht fruit kan zijn maar niet wat dat bepaald.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij was al niet verloren![]()
spuisels
you will never get to heaven .... if you're scared of getting high............
![]()
![]()
Dat schijnt ook niet erg duidelijk te zijn, er lopen nog wel meer discussies daarover op het internet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om een weddenschap.....?
Maar anyways ik ga m'n schoolgeld maar eens terughalen want ik snap er geen reet van. Wel dat een vrucht fruit kan zijn maar niet wat dat bepaald.
Ik vind ook nog iets... al met al kan Jaap bijna overal onderuit en Huub ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schijnt ook niet erg duidelijk te zijn, er lopen nog wel meer discussies daarover op het internet.
http://www.zqcentral.com/index/topic/show/2142
http://www.intermate.nl/forum/viewtopic.php?pid=4292
Jij snapt hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef milk-shake het volgende:
[..]
een goed ei ...is een gebakken ei....![]()
Hahhaha.. Het geld is van de kinderen.. 40.000, rijke kinderenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef Ning het volgende:
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070821-natasia.wma
radio 538 vanmorgen
van vol
Die Nix en Nadia zijn echt de meest onfatsoenlijke mensen die ik in de kooi heb gezien.. Vooral Nix, al komt Amanda ook in de buurt met haar duim-vork combinatie om te eten...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs het fatsoen om op tijd aan tafel te komen hebben ze niet.
Mooi stukje! Vol weet ook alles!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef Ning het volgende:
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070821-natasia.wma
radio 538 vanmorgen
van vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |