Dat is waar, maar het is niet zozeer de kleur van die ellende op haar hoofd die me doet gruwelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine correctie: Amanda heeft na het 3 keer verven van DOB het zelf nog 4 keer geverfd.
wb
Ik verbaas me erover dat Huub niet weet dat olijven fruit is. Of ben ik mis?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe zou Huub dat checken, hij kan het niet opzoeken op het net, of ben ik nu naief?![]()
Van Stanley? Nee joh, het is vast Huub zijn schuld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is allemaal de schuld van Stanley.
Het is echt te goor.
Iedereen heeft toch wel eens van een olijfboom gehoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat Huub niet weet dat olijven fruit is. Of ben ik mis?
Huub is aangewezen op de mail die die krijgt al dan niet met Caps.
Ik begrijp het ook niet. Maar ik meen gelezen te hebben dat Jaap olieven(olie) had geproeft. Dus heeft ie in mijn ogen de weddenschap verloren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan bij dat een olijf een groente is?![]()
Zelfs op de kleuterschool weten ze dat een olijf van een olijfboom komt![]()
Een olijf is geen fruit maar een vrucht. Niet alle vruchten zijn fruit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook een spelletje zijn van Huub, verwarring zaaien bij Jaap. Jaap zou dit toch ook moeten weten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar gaan we weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een olijf is geen fruit maar een vrucht. Niet alle vruchten zijn fruit.
Pfff dat is wel ver gezocht hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
*Grinn* Maar het is een interessantere discussie, dan alles wat er op de streams valt te beleven, als ik kijk naar het razende tempo waarin de COSsen worden volgeschrevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Edit: Dit doet me denken aan de discussie in de COS over de boomklever en koolmees.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens van een olijfboom gehoord?
De essentiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfff dat is wel ver gezocht hoor.
Maar ik snap nu in ieder geval de discussie een beetje na dit artikel te hebben gelezen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit
Als Jaap ook tomaten mag eten (vrucht), dan mag hij ook olijven eten.quote:
Hahaha ik ben geen missionaris hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mmmm zal met kerst ff opletten................(ow ben jij er zo 1, jaaaaa)![]()
Ik snap er geen reet meer van... een appel hangt aan de boom en is fruit... een olijf hangt aan de boom en is een vrucht. Beide hebben een pit en een schil en zitten aan een steeltje. Een kers bijv. is dan ook een vrucht maar geen fruit?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met de kip en het ei?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van... een appel hangt aan de boom en is fruit... een olijf hangt aan de boom en is een vrucht. Beide hebben een pit en een schil en zitten aan een steeltje. Een kers bijv. is dan ook een vrucht maar geen fruit?
Eigenlijk maakt het toch ook weinig uit of Jaap ook olijven mag eten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als Jaap ook tomaten mag eten (vrucht), dan mag hij ook olijven eten.
Huub heeft die weddenschap gewoon niet goed aangepakt, als hij had gezegd dat Jaap alleen bladgroente mocht eten, dan was het allemaal een stuk simpeler geweest.
De appel is een suikerhoudende vrucht en is daarom fruit, itt de olijf die geen suikerhoudende vrucht is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van... een appel hangt aan de boom en is fruit... een olijf hangt aan de boom en is een vrucht. Beide hebben een pit en een schil en zitten aan een steeltje. Een kers bijv. is dan ook een vrucht maar geen fruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |