Dan moeten er nog zijn ook... Bij het ongeluk dat ik gekregen heb zijn we er alletwee bijna zeker van dat we geremd hebben (beiden met auto's zonder ABS), en toch stonden er nergens remsporen op de baan (terwijl ik zeker ben dat de mijne direct kon blokkeren). Ik denk gewoon dat je dan niet direct de reflex hebt om te remmen, eerder om uit te wijken om die bromfiets te ontwijken (en dan een boom te raken)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom. Dan kunnen ze mooi remsporen meten (of zoeken), maar dat zegt allemaal zo weinig...
dus hij is schuldigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef RaTz het volgende:
Ik heb gehoord dat de bestuurder van de BMW een niet al te fris persoon is. Heeft een paar jaar vastgezeten voor allerlei louche zaken rondom zijn autohandel, zoals witwassen,drugs, oplichting e.d. Schijnbaar kunnen zulke mannen als ze vrij zijn weer gewoon verder met de normale gang van zaken en is het nog steeds mogelijk om in auto's rijden van 160.000.
En nee, dit is geen uit de duim gezogen verhaal om het suggestieve karakter van het telegraaf bericht nog sterker te maken. De dader is in ieder geval geen keurig directie lid o.i.d..
Wie moet er eigenlijk uitkijken als je oversteekt?quote:De 18-jarige scooterrijder uit Schijndel stak de dijk over om op bezoek te gaan bij vrienden aan de Beusingsedijk. Buurtbewoners hoorden een enorme klap toen hij werd gegrepen door een BMW.
Bovenstaande is een achtergrond verhaal van iemand, maar dat wil niet zeggen dat hij meteen schuldig is. Al geloof ik wel dat meneer veel te hard heeft gereden, dat kan ook haast niet anders met zo'n auto.quote:
wat doet dat verhaal er dan toe man klapharkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef RaTz het volgende:
[..]
Bovenstaande is een achtergrond verhaal van iemand, maar dat wil niet zeggen dat hij meteen schuldig is. Al geloof ik wel dat meneer veel te hard heeft gereden, dat kan ook haast niet anders met zo'n auto.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
WTF werkt Seth Gaaikema soms bij de Telegraaf![]()
Jij bent dus geen haar beter dan heel die telegraaf. Die man heeft een crimineel verleden, die MOET wel te hard hebben gereden. Oja, natuurlijk ook een M6, dus gewoon schuldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef RaTz het volgende:
[..]
Bovenstaande is een achtergrond verhaal van iemand, maar dat wil niet zeggen dat hij meteen schuldig is. Al geloof ik wel dat meneer veel te hard heeft gereden, dat kan ook haast niet anders met zo'n auto.
Alles bij elkaar opgeteld, en na het zien van de foto's in de krant kan ik toch wel concluderen dat hij niet 80 heeft gereden. 1+1=2 in dat geval. Niet dat ik hier de moraalridder uit wil gaan hangen, want ik rij dagelijks in een auto die eigenlijk veel te snel is en rij ook altijd te hard.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij bent dus geen haar beter dan heel die telegraaf. Die man heeft een crimineel verleden, die MOET wel te hard hebben gereden. Oja, natuurlijk ook een M6, dus gewoon schuldig.
Ik rijd ook regelmatig in auto's met 200+ PK, en daar kun je in het dagelijks verkeer ook gewoon normaal mee rijden. Als je een verleden hebt met drugs en fraude, maakt je dat dan trouwens ook een hardrijder?
bla bla bla betrouwbare bron.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef RaTz het volgende:
Ik heb gehoord dat de bestuurder van de BMW een niet al te fris persoon is.
idd.. de story onder de kranten zeg ik wel eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
Wat de neuk is een 'race-BMW' ?
Proletenkrant.
Ze werk(t)en toch ook samen? (Telegraaf en Story)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
idd.. de story onder de kranten zeg ik wel eens![]()
Precies. Het hebben van hoge kijkcijfers is geen garantie voor een kwalitatief goed programma....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kwantiteit staat niet per definitie gelijk aan kwaliteit.
Ojee, hij word van een racer, een drugsdealer en nu ook nog dronken achter het stuurquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef RaTz het volgende:
[..]
Alles bij elkaar opgeteld, en na het zien van de foto's in de krant kan ik toch wel concluderen dat hij niet 80 heeft gereden. 1+1=2 in dat geval. Niet dat ik hier de moraalridder uit wil gaan hangen, want ik rij dagelijks in een auto die eigenlijk veel te snel is en rij ook altijd te hard.
Maar soms krijg ik wel eens het idee dat de mensen die zo'n ernstig ongeluk veroorzaken (zoals in dit geval), het allemaal veroorzaken met een combinatie van een snelle auto, te hard rijden en sommige gevallen ook nog eens bezopen achter het stuur, en die mensen kun je een heel veel gevallen allemaal in het hokje "louche" plaatsen. Of dat in dit geval is kan ik inderdaad niet oordelen afgaande op het bericht uit de Telegraaf.
jezus, je kunt proberen objectief te blijven maar lees de posts dan ook eens objectief. Hij schrijft toch dat ie de INDRUK KRIJGT, dat MENSEN (in het algemeen dus) die zo'n ongeval veroorzaken dat doen met een aantal zaken, waaronder drank...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:52 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ojee, hij word van een racer, een drugsdealer en nu ook nog dronken achter het stuurWhat's next, hij is ook allochtoon?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |