dat sowieso, maar daar had ik het ook niet overquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef -XX- het volgende:
Jonge...sowieso is sowieso al een k.t woord.
dat sowiesoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef fathank het volgende:
Wat zul je een kutleven hebben als je je hier druk om maakt...
je bent niet de enigstequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef RecomServ het volgende:
ik snap überhaupt niet waar jij je zowieso druk om maakt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:
Maar ik vind dat je sowieso gelijk hebt.quote:
En wanneer jij "eens" weer normaal gaat schijven ipv. "is" zullen we je weer eens serieus proberen te nemen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer jij je voornaam is kan schrijven, zonder te stotteren, zullen de fok!kers hier leren om sowieso juist te spellen.
supa tollquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef remlof het volgende:
Liebe Frauen,
das *sowieso* versteht sich als Ort für Frauen und Mädchen jeder ethnischen, kulturellen, religiösen Zugehörigkeit. Frauen jeder sexuellen Orientierung, Hautfarbe, Fähigkeiten, Bildung sind uns herzlich willkommen.
www.frauenzentrumsowieso.de
Mijn god.. hoe dom ben je..quote:
Mir egal.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef remlof het volgende:
Liebe Frauen,
das *sowieso* versteht sich als Ort für Frauen und Mädchen jeder ethnischen, kulturellen, religiösen Zugehörigkeit. Frauen jeder sexuellen Orientierung, Hautfarbe, Fähigkeiten, Bildung sind uns herzlich willkommen.
www.frauenzentrumsowieso.de
kopjen koffniequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef fembol het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je sowieso gelijk hebt.
Weet je wat sowieso ook afgeschaft moet worden?
Mensen die zeggen: "Ik wilt so ie so een kopje koffie drinken".
Dat is sowieso fout!
Ik spreek überhaupt maar 1 woord Duits.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef Dromer het volgende:
Het is een leuk voorbeeldje van een Germanisme.
Net als het synoniem 'überhaupt'.
Bombfirequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef RecomServ het volgende:
welk woord dan?
En zijn interpunctie rammelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:50 schreef El_Rolando het volgende:
TS schrijft of zo aan elkaar.
TS schrijft sowieso dat hij sowieso geen Taalneuker is..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:50 schreef El_Rolando het volgende:
TS schrijft of zo aan elkaar.
Ik irriteer me aan mensen die zich ergeren aan mensen die irriteren gebruiken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef hamkaastosti het volgende:
ik erger me aan mensen die irriteren gebuiken
Misschien doe ik het bewust om kneuzige mods en de rest van 'spelling-gay-police' te irriteren. En sinds wanneer nemen we elkaar serieus hier?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wanneer jij "eens" weer normaal gaat schijven ipv. "is" zullen we je weer eens serieus proberen te nemen....
Ik erger me aan mensen die zich irriteren aan mensen die zich ergeren aan mensen die irriteren gebruikenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan mensen die zich ergeren aan mensen die irriteren gebruiken.
quote:gijsmelisse (4 maanden geleden)
Zowiezo Zowiezo Zowiezo![]()
Zouden ze hier ook moeten doen met spelling roepersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef Biogarde het volgende:
En toen gaf ik 'm een cursus Nederlandsche lesch. Ik werd ge-permbanned![]()
spreek voor jezelf. ik behoud mij het recht voor Devlinsect nooit meer serieus ter nemen, al wint-ie het nationaal dictee, tien voor taal en de IQ-quiz op 1 dag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wanneer jij "eens" weer normaal gaat schijven ipv. "is" zullen we je weer eens serieus proberen te nemen....
Heb jij niks beters te doen dan posts tellen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef afcajos het volgende:
Oh, een topic uit 2007Ik vond het al zo vreemd dat pas na 50 posts soberzo kwam.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan posts tellen.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen hoor.quote:
RTquote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef afcajos het volgende:
Oh, een topic uit 2007Ik vond het al zo vreemd dat pas na 50 posts soberzo kwam.
Valt wel mee, zo sober is het hier niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef TheKC het volgende:
soberzo is de nieuwe spelling had ik vernomen?
Het is topiqquote:
üquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:55 schreef SevenWonders het volgende:
Ach, ik begrijp uberhaubt al niet waarom mensen sowieso al tijdens de Nederlandse les niet hebben opgelet hoe je sowieso uberhaubt zou moeten schrijven.
Edit :Ben ff de alt-code voor de U met puntjes vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef TheKC het volgende:
soberzo is de nieuwe spelling had ik vernomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |