Eerste helft geweldig, 2de helft is wel goed te doen.quote:
En dan gewoon in het thuisvak zitten hehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef PLAE@ het volgende:
Heracles wil tegenwoordig half 410 heen omdat dat een zogenaamde tifotopper moet zijn.
Ik zou zeggen kaartje voor een idioot bedrag verpatsen.
Urbyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Urby was echt minder grote fout op het begin foute passes
Alleen twee geile chica'squote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Huntelaar niet gescoord?
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
Neen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?![]()
Hij is nu basisspeler van Jong Oranje dus. Mooi voor die jongen.quote:Geslaagd debuut Gregory van der Wiel
In het EK-kwalificatieduel met Jong Macedonië (0-1 winst) debuteerde Gregory van der Wiel verdienstelijk. De Ajacied speelde de gehele wedstrijd en vormde achterin met aanvoerder Ryan Donk een koppel. ,,Een lastige wedstrijd, maar we hebben weinig kansen weggegeven.”
De moeilijke omstandigheden in Skopje waren niet in het voordeel van Jong Oranje. Van der Wiel: ,,Het was ontzettend warm en het veld bleek helemaal niet goed. Ondanks dat we het laatste kwartier onder druk kwamen, hebben we de overwinning uit het vuur gesleept.”
De 19-jarige Van der Wiel had geen last van spanning. ,,Dat viel reuze mee. Tijdens de wedstrijd had ik wellicht meer initiatief moeten tonen. Toch kijk ik tevreden terug. Ik had niet verwacht dat ik negentig minuten zou spelen. Zoiets hoop je alleen maar.”
Die van mij is voor ado, heel die winkel is ook geel groenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |