Whahaahahhhahhahaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef tonks het volgende:
Je "kent" iemand die dat doet, of ben jij het gewoon?
Dat is zeker zo!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef Mivea het volgende:
Als "hij" dat lekker vind, waarom niet?
Als "hij" er niemand mee lastig valt verder...
![]()
en dan verschrompelt 'ie en valt 'ie ervan af.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Henk-B het volgende:
Uitkijken hoor, na een tijd komt er bloed uit!!!!!!!!
Tja dat vond ik ook!quote:
welnee, kan helemaal geen kwaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:38 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Dat is zeker zo!
Maar ik vraag me af of het wel gezond is en of je d'r geen complicaties aan over kunt houden!![]()
vind je?quote:
LOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Henk-B het volgende:
Uitkijken hoor, na een tijd komt er bloed uit!!!!!!!!
Tussen de 23 en 36 keerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
vind je?
Hoe vaak doe jij het dan?
Geloof je het zelf!quote:
De gozer waar het om gaat is al 25!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Bigs het volgende:
5 keer per dag is niet raar als je 16 bent hoor
Je komt vast uit een gelovige gehuchtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef Rnej het volgende:
je vrienden vertellen je hoeveel ze met hun pik spelen ?
ben ik de enige die dat apart vindt?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef Rnej het volgende:
je vrienden vertellen je hoeveel ze met hun pik spelen ?
ben ik de enige die dat apart vindt?
Ok maar dus niet elke dag?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:30 schreef CasB het volgende:
Och heb ook wel eens dagen gehad van 5 keer...maar da's echt een uitzondering
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:32 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik ken een gozer
Ja dat is standaard.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef CasB het volgende:
Tegenwoordig meestal 1 keer...soms 0...soms 2...
quote:
Wauw meen je dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef BossFight het volgende:
Als ik me heel erg verheel dan haal ik de 10 wel op een dag. Wat een amateur.
EDIT:
Handig trouwens, na zoveel keer hoef je amper nog iets op te ruimen!![]()
Dude, hoe waardeloos is jouw conditie?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Wauw meen je dat?
Ben je aan het einde van dag niet doodmoe?
]quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dude, hoe waardeloos is jouw conditie?!![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
]
Whahahhahah,
Ik kan veel aan maar na 10 keer op een dag mastruberen zou ik echt uitgeput zijn.
Heb jij een relatie?
Een relatie is een groot woord, maar heb ook nog is regelmatig gewoon sex ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
]
Whahahhahah,
Ik kan veel aan maar na 10 keer op dag mastruberen zou ik echt uitgeput zijn.
Heb jij een relatie?
Natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:08 schreef Nohochacyum het volgende:
Zijn er toevallig ook nog mensen die mastruberen ondanks zij een relatie hebben?
Is dat zo gek als je dat zou doen dan? ik doe dat en mijn vorige partners deden dit ook gewoon... hoorde er dan ook gewoon bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:08 schreef Nohochacyum het volgende:
Zijn er toevallig ook nog mensen die mastruberen ondanks zij een relatie hebben?
tuurlijk! mijn vriend heeft ook wel eens geen zin, en andersom... en bovendien is het gewoon lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:08 schreef Nohochacyum het volgende:
Toe maar!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Een relatie is een groot woord, maar heb ook nog is regelmatig gewoon sex ja.![]()
Damnz ik ben in schock!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Natuurlijk. En 5x is op Fok normaal.
Dan doe je toch iets verkeerd...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Damnz ik ben in schock!!
Waar halen jullie al die energie en tijd vandaan?
Ik heb nauwlijks tijd om 2 keer klaar te komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |