Een muur natuurlijk stomme newbiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef Pieter-Pen het volgende:
wat is een meur?
Ik woon in Boekel, op de Pastoor Klerkstraatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
whehe, henk
Is dat bij je huis in Wasp?
welk nummer?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik woon in Boekel, op de Pastoor Klerkstraat
En je geilt op Jeannette met dr Maskara?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik woon in Boekel, op de Pastoor Klerkstraat
Mag ik jou als advocaat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit betekent minstens 6 dingen
1. Er missen dus duidelijk afspraken tussen bewoner en bouwvakkers wanneer wat af is.
2. Bouwvakkers verwachten niet dat de bewoner zonder de deur te openen het huis verlaat danwel betreedt.
3. Men wordt niet middels duideljike aanwijzingen geattendeerd op het feit dat er nu glas in de deur is geplaatst.
4. Het glas is duidelijk van inferieure kwaliteit, dat er gelijk een barst inzit.
5. Nu duurt het nog langer voordat het huis af is.
6. Extra kosten voor de bewoner voor een nieuwe ruit danwel de glasreparateur
Ik zou 'm dr ook wel eens in willen flatsen bij een vrouw met oogschaduwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En je geilt op Jeannette met dr Maskara?
Kan je dat eten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:32 schreef Devlinsect het volgende:
Thermopeen is de bomb.
En een deur van papier machéquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Glas is zooo 1852. Gewoon een doorzichtig plastic tasje erin. Goed zat toch?
Die zitten dan zeker nog in Polen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Er zitten ook goede mensen bij hoor
dan was je de enigequote:
Inderdaad, ze zijn hier in ieder geval ver te zoekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Die zitten dan zeker nog in Polen?![]()
Ja mevrouwtje alles-over-één-kam.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Die zitten dan zeker nog in Polen?![]()
Er was wel een goeie Pool in Nederland, die is alleen pas van het viaduct af gesprongen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:37 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja mevrouwtje alles-over-één-kam.
Is ie nu beter dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:40 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Er was wel een goeie Pool in Nederland, die is alleen pas van het viaduct af gesprongen.![]()
Tja, inderdaad!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:37 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja mevrouwtje alles-over-één-kam.
Dat het nog maar lang mag durenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Anyway, ik heb nog steeds hoofdpijn
Ik heb het verdiend hèquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat het nog maar lang mag duren![]()
Yep!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:55 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend hè![]()
Wel beter, maar nog steeds een beetje hoofdpijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
NIETES
TS: hoe is het met je hoofd?
tja, dat krijg je ervanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wel beter, maar nog steeds een beetje hoofdpijn
er voor of er tegenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Pieter-Pen het volgende:
moet je bier drinken.dat helpt.
Dat zegt Lenny ook altijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Pieter-Pen het volgende:
moet je bier drinken.dat helpt.
Eigenlijk hebben we nu twee voordeuren, er is een stuk aangebouwd en als dat af is gaat de oude voordeur eruitquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oke, bier drinken nadat je hoofdpijn hebt gehad![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |