Die staat aan, maar het word een vage mengeling tussen sperm en water en dat op de huid is niet goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef ArendBarend het volgende:
Moet je de douche aanzetten!
zeep?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die staat aan, maar het word een vage mengeling tussen sperm en water en dat op de huid is niet goed.
GMTA.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:08 schreef remlof het volgende:
Als het pijn doet is er iets echt niet goed. Gister accuzuur gedronken ofzo?
Heb geen badquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef Pieter-Pen het volgende:
kijk uit je dat je zusje niet binnenkomt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef DeBastaard het volgende:
Smeerpijp! Vind je dat lekker, je eigen buik onderspuiten ?![]()
Te laat. Niet mij gaan kopieren he?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef DeBastaard het volgende:
Smeerpijp! Vind je dat lekker, je eigen buik onderspuiten ?![]()
Gaat je eten schimmelen dan als je er bestrijdingsmiddelen indoet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef ELdudeness het volgende:
Wat eet je man, teveel bestrijdingsmiddelen in je eten ofzo?
je bent allergisch voor je eigen spulquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pijn is een groot woord. Ik krijg gewoon een soort van uitslag + rode plekken.
Ja, want dit is een serieus topic!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef The_Terminator het volgende:
Slowchat en andere onzin verwijderd.
Hoe weet jij dat? Je was erbij? Serieus of niet, het hoeft niet verbaggerd te worden met nutteloze slowchat.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je was erbij? Serieus of niet, het hoeft niet verbaggerd te worden met nutteloze slowchat.
hoef je niks op te ruimen enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:07 schreef ArendBarend het volgende:
ik vind rukken in de douche stiekem wel fijn
tijgerbalsemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:08 schreef fransbreda het volgende:
je moet niet rukken met shampoo ofzo, als dat spul via je pisbuis je eikel binnenkomt kan dat branden/irriteren.
gebruik afbijt
geniale film!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas mompelt iets over 40 days 40 nights, zelfbeheersing en zulks
allicht voor 100E fix ik een mooi modelletje voor je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Sorry.
Heb jij er nog een te koop?
Staan natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Rukken jullie staand of zittend onder de douche?
Ik prefereer zittend.
Ik kan het niet meer. Vroeger wel...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef MetalSonic het volgende:
rukken onder de douche duurt bij mij altijd lang , ben je zo 15 minuten bezig ofzo
quote:
Jij was toch die HOAX van Camploquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:04 schreef Salsagrill het volgende:
Vingeren onder de douche is ook niet altijd even prettig.
De douchestralen daarentegen
Kom maar een klaar op je handen en vingers en hou ze onder de douche.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef Teteteterek het volgende:
Ik kan me het verhaal van TS alleen voorstellen wanneer het droog is ja. Maar onder de douche? dat spoelt toch gelijk lekker weg, ookal zit het op je armen,gezicht,buik weet ik veel waar TS het allemaal smeert?
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kom maar een klaar op je handen en vingers en hou ze onder de douche.
Of zorg dat er wat in je pubic hair belandt voor extra goed effect.
O, dus je woont nog thuis...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die zich onder de douche rukken![]()
SAD.
En dan stiekem gniffelen als Mamma na je onder de douche gaat. Hihihihihi
Ben jij die DJ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die zich onder de douche rukken![]()
SAD.
En dan stiekem gniffelen als Mamma na je onder de douche gaat. Hihihihihi
Nee, jij.quote:
Wanneer open je een nieuw topic met een fictief verhaal?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, jij.
O, dus jij bent een schapenneuker ?
Jawel hoerenjong.... Ga je vader aftrekkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef Mopst3r het volgende:
EEH JONGENS, IS DAT NIET DIE DJ???!!!??? DIE BEKENDE, VAN DIE JAARMIXEN!!!
Ja kijk, wij hebben zo'n badkamer waar iedereen heel de dag in en uit loopt, om kleren in de was te doen, of dan motten ze opeens hun tanden poetsen.. precies op 't moment dat ik aan m'n piemol aan het sjorren ben... dus als ik dan ook nog 's in de douche ZIT iesj het wel duidelijk wat ik zojuist aan het doen was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik prefereer zittend.
Dus ze kijken naar je fallus wnr ze binnenkomen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Ja kijk, wij hebben zo'n badkamer waar iedereen heel de dag in en uit loopt, om kleren in de was te doen, of dan motten ze opeens hun tanden poetsen.. precies op 't moment dat ik aan m'n piemol aan het sjorren ben... dus als ik dan ook nog 's in de douche ZIT iesj het wel duidelijk wat ik zojuist aan het doen was.![]()
Jaa!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus ze kijken naar je fallus wnr ze binnenkomen?
Ik prefereer met zusjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik prefereer zittend.
Met die topic natuurlijk uitgeprint tegen de muurgeplakt, zodat je lekker keihard kan sjorren aan die eenoogige slang op deze reacties!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Ja kijk, wij hebben zo'n badkamer waar iedereen heel de dag in en uit loopt, om kleren in de was te doen, of dan motten ze opeens hun tanden poetsen.. precies op 't moment dat ik aan m'n piemol aan het sjorren ben... dus als ik dan ook nog 's in de douche ZIT iesj het wel duidelijk wat ik zojuist aan het doen was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |