Die staat aan, maar het word een vage mengeling tussen sperm en water en dat op de huid is niet goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef ArendBarend het volgende:
Moet je de douche aanzetten!
zeep?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die staat aan, maar het word een vage mengeling tussen sperm en water en dat op de huid is niet goed.
GMTA.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:08 schreef remlof het volgende:
Als het pijn doet is er iets echt niet goed. Gister accuzuur gedronken ofzo?
Heb geen badquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef Pieter-Pen het volgende:
kijk uit je dat je zusje niet binnenkomt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef DeBastaard het volgende:
Smeerpijp! Vind je dat lekker, je eigen buik onderspuiten ?![]()
Te laat. Niet mij gaan kopieren he?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef DeBastaard het volgende:
Smeerpijp! Vind je dat lekker, je eigen buik onderspuiten ?![]()
Gaat je eten schimmelen dan als je er bestrijdingsmiddelen indoet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef ELdudeness het volgende:
Wat eet je man, teveel bestrijdingsmiddelen in je eten ofzo?
je bent allergisch voor je eigen spulquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pijn is een groot woord. Ik krijg gewoon een soort van uitslag + rode plekken.
Ja, want dit is een serieus topic!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef The_Terminator het volgende:
Slowchat en andere onzin verwijderd.
Hoe weet jij dat? Je was erbij? Serieus of niet, het hoeft niet verbaggerd te worden met nutteloze slowchat.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je was erbij? Serieus of niet, het hoeft niet verbaggerd te worden met nutteloze slowchat.
hoef je niks op te ruimen enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:07 schreef ArendBarend het volgende:
ik vind rukken in de douche stiekem wel fijn
tijgerbalsemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:08 schreef fransbreda het volgende:
je moet niet rukken met shampoo ofzo, als dat spul via je pisbuis je eikel binnenkomt kan dat branden/irriteren.
gebruik afbijt
geniale film!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas mompelt iets over 40 days 40 nights, zelfbeheersing en zulks
allicht voor 100E fix ik een mooi modelletje voor je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Sorry.
Heb jij er nog een te koop?
Staan natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Rukken jullie staand of zittend onder de douche?
Ik prefereer zittend.
Ik kan het niet meer. Vroeger wel...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef MetalSonic het volgende:
rukken onder de douche duurt bij mij altijd lang , ben je zo 15 minuten bezig ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |