stoned bedoel je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef ArendBarend het volgende:
Jouw kat is evil
Ja, die dus...quote:
quote:
Die werkt ie ook vast naar binnen...quote:
Whehehe...!!quote:
Is pas 6 maanden oud hč...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef Devlinsect het volgende:
Geef het beest meer te eten. Ziet er mager uit.
Het is een hij!quote:
Jouw kat?quote:
Die zijn leuk. Ik had een Tabby. Vergat het alleen water te gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:54 schreef unox_worst het volgende:
[afbeelding]
Had er dan zoeen gekocht...
Heb je nog meer foto's dan? Ik wel namelijk.quote:
Zeker wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's dan? Ik wel namelijk.![]()
Diefquote:
Ik ben nu op m'n werk en daar heb ik geen kat bij me....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Dief![]()
Maak eens een foto met 'm voor dit topic
hoi lekker wijfquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef LekkerWijf het volgende:
Je moet dat beest ook altijd met geweld van de keuken en/of tafel trappen.![]()
Dat beest heefd daar niks te zoeken.
Idd, anders heb je ook nog krassen op je arm. (emo style)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef Pieter-Pen het volgende:
zoeen beest moeje nie slaan, die moeje schuppen
emo'squote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:32 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Idd, anders heb je ook nog krassen op je arm. (emo style)![]()
Ik zal jou een skuppen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef Pieter-Pen het volgende:
zoeen beest moeje nie slaan, die moeje schuppen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal jou een skuppen... [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef Hallahan het volgende:
Mijn hond moet nog te vreten hebben, als jij je kat nu brengt hebben we beiden een probleem minder...
wat had ie ook alweer gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Volgens mij zou die kat zich dood eten als je heel de dag voer neerzet...![]()
ja honden eten ook echt kattenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef Hallahan het volgende:
Mijn hond moet nog te vreten hebben, als jij je kat nu brengt hebben we beiden een probleem minder...
Die van mij welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef PainDivine het volgende:
[..]
ja honden eten ook echt katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |