stoned bedoel je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef ArendBarend het volgende:
Jouw kat is evil
Ja, die dus...quote:
quote:
Die werkt ie ook vast naar binnen...quote:
Whehehe...!!quote:
Is pas 6 maanden oud hè...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef Devlinsect het volgende:
Geef het beest meer te eten. Ziet er mager uit.
Het is een hij!quote:
Jouw kat?quote:
Die zijn leuk. Ik had een Tabby. Vergat het alleen water te gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:54 schreef unox_worst het volgende:
[afbeelding]
Had er dan zoeen gekocht...
Heb je nog meer foto's dan? Ik wel namelijk.quote:
Zeker wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's dan? Ik wel namelijk.![]()
Diefquote:
Ik ben nu op m'n werk en daar heb ik geen kat bij me....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Dief![]()
Maak eens een foto met 'm voor dit topic
hoi lekker wijfquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef LekkerWijf het volgende:
Je moet dat beest ook altijd met geweld van de keuken en/of tafel trappen.![]()
Dat beest heefd daar niks te zoeken.
Idd, anders heb je ook nog krassen op je arm. (emo style)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef Pieter-Pen het volgende:
zoeen beest moeje nie slaan, die moeje schuppen
emo'squote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:32 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Idd, anders heb je ook nog krassen op je arm. (emo style)![]()
Ik zal jou een skuppen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef Pieter-Pen het volgende:
zoeen beest moeje nie slaan, die moeje schuppen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal jou een skuppen... [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef Hallahan het volgende:
Mijn hond moet nog te vreten hebben, als jij je kat nu brengt hebben we beiden een probleem minder...
wat had ie ook alweer gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Volgens mij zou die kat zich dood eten als je heel de dag voer neerzet...![]()
ja honden eten ook echt kattenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef Hallahan het volgende:
Mijn hond moet nog te vreten hebben, als jij je kat nu brengt hebben we beiden een probleem minder...
Die van mij welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef PainDivine het volgende:
[..]
ja honden eten ook echt katten
Och, met een lekkere chianti erbij...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef PainDivine het volgende:
[..]
ja honden eten ook echt katten
Dat werkt als je erbij zit, maar niet als je in een andere ruimte bent...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef zoalshetis het volgende:
dek je shit af met een bordje en zet de kat telkens op de grond als ie op de tafel springt. neerzetten zonder aandacht te geven.
Hoe weet jij dat ik een huksy heb?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Husky's bijten alleen de kop eraf.![]()
zodra je het ziet. kat eraf! en met je afgedekte eten is er niks aan de hand als je even weggaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat werkt als je erbij zit, maar niet als je in een andere ruimte bent...![]()
Mijn baas heefd er ook twee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een huksy heb?
Dat denk jij... die katten van mij zijn echt heel hardleers....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zodra je het ziet. kat eraf! en met je afgedekte eten is er niks aan de hand als je even weggaat.
ik had ook twee hardleerse katten die bij hun vorige baasje gewoon op de tafel mochten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat denk jij... die katten van mij zijn echt heel hardleers....![]()
Mja, ze zijn nog niet zo oud, dus wellicht komt het ooit nog goed...![]()
Oke, LekkerWijf zijn baas heeft 2 husky's maar hoe weet ze dan dat PeterPan ook Husky's heeft???quote:
zou jij wel willen weten hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oke, LekkerWijf zijn baas heeft 2 husky's maar hoe weet ze dan dat PeterPan ook Husky's heeft???![]()
Ik ben de buur van lekkerwijf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tja, ben een vrouw he... nieuwsgierig![]()
Goh, leuk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:04 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik ben de buur van lekkerwijf.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
LekkerWijf zijn(?????) baas ...
We nemen het mee naar achteren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:12 schreef -moppie- het volgende:
we horen het wel es (of niet)!
En van Frits?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:04 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik ben de buur van lekkerwijf.
veel plezierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren.
denk al: weer een "fapfantasie" naar de teringquote:
Nee joh, ik zat er gewoon even naast te swetsenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef PainDivine het volgende:
[..]
denk al: weer een "fapfantasie" naar de tering
fappuh?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee joh, ik zat er gewoon even naast te swetsen![]()
Wat studeer jij dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Niet z'n buur, wel studiemattie
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:19 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn hond Frits heet?![]()
Ik studeer communicatiewetenschappen @ UUquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan?
En waar is Frits nu?
He buurquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:19 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Heet jouw hond Fritsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:19 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Je hond Vrolijke_Frits noemenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Ik vind Frits trouwens wel een coole naam voor een hond of kat!![afbeelding]
Correct!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik studeer communicatiewetenschappen @ UU
Ook correct!quote:En frits is op vakantie.
Kretaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Correct! [afbeelding]
[..]
Ook correct!
Maar waarheen?
ja als je een duitse herder hebt wel ja: FRITZZZZZZZZZZ HIER KOMMEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Ik vind Frits trouwens wel een coole naam voor een hond of kat!![afbeelding]
quote:
Buma.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je kent hem echt!
En waar heeft hij gewerkt bij AH, Rijkswaterstaat of Buma Stemra?![]()
JETZT!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:25 schreef PainDivine het volgende:
[..]
ja als je een duitse herder hebt wel ja: FRITZZZZZZZZZZ HIER KOMMEN!
Oké, ik ben overtuigd!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:26 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Buma.
Muziek luisteren daar
en laatst heeft hij bij Dirk van den broek administratief werk gedaan.
Chihuahuas eten geen katten.quote:
oh ja die was ik vergetequote:
Ik heb dan ook geen tsjiewawa, maar 18 husky's.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Chihuahuas eten geen katten.
@TS: Die kat is inderdaad 'evil'. Ziet er gaaf uit op die foto.![]()
chihuahuaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen tsjiewawa, maar 18 husky's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |