SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind overigens die man wiens vader is overleden WAANZINNIG aantrekkelijk.
Bibi..wat goor van die tampon "Jah je vergeet wel eens wat"
En dan Remco "nou we weten allemaal van wie die is, want er loopt er hier iemand sjacherijnig rond" hahahaDAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
Nee, maar als het klopt wat jij weet dan kan ik er vanuit gaan dat degene die de komende oplevering winnen, ook het koppel is dat dat de volgende oplevering winnen. Alhoewel jij NAGENOEG typte.quote:Op donderdag 13 september 2007 07:50 schreef George_Costanza het volgende:
Is het netjes om al te verklappen wie nagenoeg alle opleveringen wint?
Tja, maak eens een kansberekening... Ik zal er verder niks meer over zeggen en het voor nu in het midden laten.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar als het klopt wat jij weet dan kan ik er vanuit gaan dat degene die de komende oplevering winnen, ook het koppel is dat dat de volgende oplevering winnen. Alhoewel jij NAGENOEG typte.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:22 schreef Starlie het volgende:
Ze staat alleen maar "mooi" te wezen....
Er staat toch ook "mooi", mijn smaak is het namelijk niet, maar ik las net dat iemand haar wel knap vond... dus ja smaken verschillen! Er komt in elk geval niets zinnigs uit!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:59 schreef dborhem het volgende:
[..]
MOOI???
Wauw,ik wist niet dat dit mooi gevonden word.
Schuif er een lelieblad onder en ze is helemaal af....![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:10 schreef linebear het volgende:
Had gehoopt op meer ruzie tussen die Linda en Sander...Denk je aan de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jaquote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef linebear het volgende:
dat is toch geen spoiler meer !? Was te zien in het voorstukje van volgende week
nee, daar doet net5 niet aan...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef JacMar het volgende:
Zijn de afleveringen ergens terug te kijken??
Ik heb het gemist gisteren![]()
Er viel een hoop op Talpa af te dingen maar dát hadden ze prima voor elkaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef babette21 het volgende:
nee, daar doet net5 niet aan...
en er werd gretig gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 13 september 2007 17:01 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Er viel een hoop op Talpa af te dingen maar dát hadden ze prima voor elkaar.
Ik zal het van het weekend even vragen of dat in de uitzending zal komen. Denk niet dat dat gefilmd zal zijn en dat het thuis is gebeurd...maar altijd leuk voor jullie wat achtergrond informatie,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |