Taxi natuurlijkquote:
Incest ftwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef Pieter-Pen het volgende:
Klacht: kutzusje die mijn taxi opdrinkt en mij staat te begluren
jammer dat je jezelf nu al verspreekt... de woordgrap was wel aardigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
niet, taksi ownt! vooral de blauwe
Maar nu heb ik er dus geen meer
Je gaat hier toch niet vertellen dat je dat zelf doet hè?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef covie het volgende:
Je moet trouwens gewoon en labelwriter kopen en dan alles wat je koopt je naam op plakken.
* Pieter-Pen noteert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef covie het volgende:
Je moet trouwens gewoon en labelwriter kopen en dan alles wat je koopt je naam op plakken.
als je nog tuis woont.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef covie het volgende:
he, zij gluurtquote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef B_BOY het volgende:
je moet nu gewoon naakt fotows van je zusje op fok plaatsen om haar trug te pwnen.
Tuurlijk wel, ik woon in een studentenhuis weet je wat me dat anders kostquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet vertellen dat je dat zelf doet hè?![]()
Ligt aan het zusje, pics!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef covie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat hij aangifte moet doen tegen zijn zusje![]()
smeerzakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef jpg97 het volgende:
En je zusje heeft je niet eens wakker gepijpt?
Wát een kutkind!
En dan ook nog stiekem je post aanpassen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef jpg97 het volgende:
Maar wel jouw Taksi (_! ) opdrinken?!?
Wát een kutkind!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef jpg97 het volgende:
Maar wel jouw Taksi (_! ) opdrinken?!?
Wát een kutkind!
Ik wil een nieuwe zusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
O ja, pokkewijf...![]()
Beetje jouw taksi opzuipen...![]()
quote:
Wat?quote:
nee, jij bent lekker: masturberen in bad met de deur open!quote:
Waarom niet, 't is toch mijn bad?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, jij bent lekker: masturberen in bad met de deur open!
En niet eens pijpen.... damnnquote:
Zoek de verschillenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef covie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik woon in een studentenhuis weet je wat me dat anders kost![]()
Laatst had ook iemand mijn kaas gebruikt.
Nou toen heb ik zijn pak melk leeggegooid in de gootsteen [afbeelding]
Dan leren ze wel dat ze van mijn spullen af moeten blijven.
Jammer. Die WIL ik gewoon niet op een zwarte lijst zetten.quote:
quote:
Of haar partyflcok/ pp2g/ sugababes/ cu2/ cu2night..../myspacequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef ArendBarend het volgende:
Doe nog maar een paar pics anders
AAAAHHH HIER val je door de mand!!quote:
Who even cares?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
AAAAHHH HIER val je door de mand!!
Zij drinkt namelijk geen Taksi ( of Taxi ) maar alleen maar Br3Ez4H's!
PWND Wie unne n00b!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
PWND Wie unne n00b!
Je blijft van m'n zusje af hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Leeftijd (16?), beschikbaarheid, adres enzo??![]()
Mijn zusje drinkt alleen maar teksey met wodkaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
PWND Wie unne n00b!
als je anderhalve liter taxi ophebt, voel je dat wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat moet zwaar op de maag gelegen hebben, zo'n taxi.
Okay, hier verder dan maar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Mijn zusje drinkt alleen maar teksey met wodka
Toch wel (50/50) hoop ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef B_BOY het volgende:
ze mixed taksi met wodka.
wat een alcoholiste zeg ze drinkt een draankje met 32% alcoholquote:
Ze is nog beginnendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat een alcoholiste zeg ze drinkt een draankje met 32% alcohol
en stiekem drank er doorheen gooien hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het zijn altijd de meisjes, nu ze niet meer de zoete meuk van een Breezah thuis mogen drinken, gaan ze over op Taksi
n00bquote:
wat is er dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
En moet je nagaan, ik heb alleen de OP gelezen en het is precies zoals verwacht..
Hou oud ben je?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
n00b
voed haar eens goed op dan,
dan kan ik tenminste haar anusje pwnen als ze een keer een dubbele whiskey opheeft.
Hmm, dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer begint ze nou met drank door een trechter te flikkeren en via een tuinslang op zuipen?
Nee, dat mag ze niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, en heeft ze ook een hyves/sugababes-profiel?
whehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:06 schreef Salsagrill het volgende:
Ik heb mijn neef wel eens betrapt met rukken in bad.
Ik lag al een kwartier lekker in bad, doe ik de komkommerschijfjes van mijn ogen, staat ie naast het bad te masturberen![]()
Toen werd officieel gemaakt dat hij autistisch was.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:06 schreef Salsagrill het volgende:
Ik lag al een kwartier lekker in bad, doe ik de komkommerschijfjes van mijn ogen, staat ie naast het bad te masturberen![]()
Heet jouw zus Meoder? Typische naam...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
dat is voor hoeren enzo.
Zegt mijn meoder.
Tsssk, hoe moeten we anders beoordelen of je een lekker zus hebt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
dat is voor hoeren enzo.
Zegt mijn meoder.
Dan vraag je mij om een picquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tsssk, hoe moeten we anders beoordelen of je een lekker zus hebt?![]()
Pic?quote:
Ze past anders toch aardig op het Hyves/Sugababes profielquote:
Ja ach, ze zit nooit op internet, dus waarom zou ze zoiets maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze past anders toch aardig op het Hyves/Sugababes profiel, maar beetje jammer van het 80's kapsel..
Wat nou autistisch, het is een man hoor, ik zou precies hetzelfde gedaan hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:06 schreef Salsagrill het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:06 schreef Salsagrill het volgende:
Ze zit nooit op internet? Je gaat me niet vertellen dat ze geen MSN heeft he? Want he, zonder MSN heb je geen ECHTE vriendinnen hoor!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:28 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ja ach, ze zit nooit op internet, dus waarom zou ze zoiets maken.
Niks geen 80's kapsel
nee, vooral nu niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze zit nooit op internet? Je gaat me niet vertellen dat ze geen MSN heeft he? Want he, zonder MSN heb je geen ECHTE vriendinnen hoor!!!
hoe oud zijn die vriendinnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:48 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
nee, vooral nu niet.
Lekker weer enzo, zit ze met d'r vriendinnen in het zwembad
varierend tussen de 15 en 19quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:51 schreef PainDivine het volgende:
[..]
hoe oud zijn die vriendinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |