Weer Adjeuj die een wiskunde vraag weetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Adjeuj het volgende:
Log x
Hm, dat wist ik niet, volgende keer toch goed kijken of jij aanwezig bentquote:
Ach zo, wat leg je dat goed uit!! Ik snap precies welke beweging je bedoelt!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef MadMaster het volgende:
De 'dubbele doosknal' was de zwaai bij dames op de brug met ongelijke leggers, wanneer er vanaf de hoge legger naar beneden gesuisd werd en de dame in kwestie met haar 'doos' tegen de onderste legger zowat dubbel klapte.
Leek mij nooit een prettig gevoel en dat noemde ik de 'dubbele doosknal'.
Nu mag die beweging niet meer, omdat de bekkens van de dames in kwestie er zwaar onder te leiden hadden.
Ik zat er dus niet zo heel ver naast...
Potdorie dat iemand het kent zeg. Hartstikke leuk om een keertje te zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Daanno86 het volgende:
Het heeft iets met hurling te maken dacht ik... (iers)
of bedoel je rugbykampioen van nederland? of vrouwenrugbyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:49 schreef Daanno86 het volgende:
[b]Welk rugbyteam is regerend rugbykampioen en waar is het volgende rugbywereldkampioenschap?[/b]
Helemaal goed, ik ga niet langer open laten staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Engeland...
Volgende is in frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |