Heb je dan allemaal van die mooie zwart ingekleurde vlakjes in je gebitsstatusje??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Die band weet ik even niet...
Bij mij is nr-tje 36 afgelopen maandag opnieuw gevuld (keramische kroon heet dat tegenwoordig in geval van witte vullingen). Ook kreeg ik mijn tandheelkundig dossier mee, omdat ik van tandarts verander en ik heb dat eens even door zitten nemen.
Interessante materie...
of over 'pockets'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je dan allemaal van die mooie zwart ingekleurde vlakjes in je gebitsstatusje??
En staan er lekkere details in over je gingivitus enzo??
Ahaaaaaaaaaa!!! Heb je dan al zo'n fijne flapoperatie gehad???quote:
van uhhhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Waar is de uitdrukking 'iemand bij de neus nemen' van afkomstig?
Van de legende van Sint Dunstan idd. ER +1 had je er al eerder van gehoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa!!! Heb je dan al zo'n fijne flapoperatie gehad???
En de oorsprong van die uitdrukking heeft iets te maken met een smid die de duivel met een tang bij de neus vasthield en dan mocht de duivel niet meer binnen in een huis met een hoefijzer boven de deur, maar het precieze verhaaltje weet ik niet meer.
ik dacht hetzelfde, wat een verschrikkelijk slechte Cruijff, ik zeg een jonge Hans van Breukelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Als het Cruijff moet zijn, dan lijkt 'ie er voor geen meter op...
Daarom zeg ik Bob Saget..
Jazeker! Ik had ook King Kong kunnen zeggen, maar dat vond ik te makkelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Adjeuj het volgende:
Adrian Brody dan natuurlijk
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef Daanno86 het volgende:
hij speelde ook in King Kong
Ik ook! Ik vind hem ook een doodzonde waardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef SaskiaR het volgende:
dat is echt een lekker ding (ik val op neuzen :a )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |