- Deaudsbedreiging -quote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Yep.
It's so true.
Maar wat doe je eraan?
Heb je mijn aantal notes gezien?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef ToT het volgende:
Yup, en daarmee is het dus weer eens een doodsbedreiging. *Zucht*...
SalvadOR, ik heb 'm deze keer nog niet in je notes gezet aangezien het voor jouw doen nog vrij mild is, maar wil je dit in het vervolg ff laten?
Hun eigen verborgen technologie tegen ze gebruiken, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Yep.
It's so true.
Maar wat doe je eraan?
Thx man. Nu weer ontopic?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
Goed, fijn te weten hoe je reageert op matswerk.
Note er bij.
Dan moet ik mezelf ook een note gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
mag ik ook een note omdat ik het eens ben met salvad0r?
Ja, daar zit zeker wat in. Misschien nog wel machtiger.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Net als Berlusconi in Italië, heb je de media onder controle dan ben je bijna zo machtig als een president.
Iedereen die je niet mag of een gevaar voor je vormt kan je als het ware kapot maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar zit zeker wat in. Misschien nog wel machtiger.
Voorbeeld: Zie Korea.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen die je niet mag of een gevaar voor je vormt kan je als het ware kapot maken.
Ik denk dat het hier (meestal) subtieler gebeurt.. Verkiezings kandidaten in diskrediet brengen bvquote:
Probleem van N-Korea is dat er zo weinig nieuws over naar buiten komt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:02 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier (meestal) subtieler gebeurt.. Verkiezings kandidaten in diskrediet brengen bv
In Korea is het een stuk erger wat dat betreft
Niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe onafhankelijk is Fok! eigenlijk?
Brood en spelen. Nog steeds maar dan in een ander jasje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een complot! We worden bestuurd via religie, angst en goedkoop entertainment.
God's an astronaut and the truth is in a can of coca-cola!
Zo sprak de eliteslaaf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mensen die met paranoia gelul-in-de-ruimte verteld moeten worden dat ze die TV ook uit kunnen zetten.... verdienen misschien ook niet beter dan dat ze bij hun leven gemanipuleerd worden?
het is volgens mij een stuk veiliger als die mensen netjes achter hun telelvisietoestel blijven hangen en vooral geen moeite doen iets van een 'eigen mening' te vormen want de kans dat die mening ook maar enige realiteits-waarde kent is kleiner dan dat en aap die losgaat op een typmachine een skaespeare kan schrijven.
Deden ze dat? Geen id, ik kijk nooit tv.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Salvad0R het volgende:
Benieuwd hoe het kan dat de lamestream media allemaal hetzelfde voorgekauwde scriptje opdreunt wat betreft Parijs?
Omdat ze werken met de informatie die ze hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Salvad0R het volgende:
Benieuwd hoe het kan dat de lamestream media allemaal hetzelfde voorgekauwde scriptje opdreunt wat betreft Parijs?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat ze werken met de informatie die ze hebben krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |