quote:
Maar serieus, hoe oud ben je? 20?
Wil je met je vriendin op je kamer zijn, gaan ze zeker ook om de 5 minuten kijken of je haar niet loopt te beffen/neuken noem maar iets?
Echt trieste ouders en als ik zo nieuwsberichten lees over jongens die hun ouders uit de weg ruimen ben ik niet verbaasd (ik zou het nooit doen, springt er bijv. bij mij een popup van xxxhardcore op (ik noem maar wat) zeg ik ook dat het spyware is en dat het door hun komt
![]()
lees mn spyware KLB topic).
Als ze denken dat je nog steeds pron gaat kijken omdat ze om het half uur binnenstormen zijn ze echt gek.
En voor het geval dat je het echt niet meer kan uitstaan zet je dikke gaypron op het scherm en ga je pitten.
Je moeder komt binnen en gaat huilen dat je homo bent zodra ze het scherm ziet, vervolgens zeg je er op dat het haar/hun schuld is omdat je nooit tieten en kutjes mocht zien, het enige wat je zag zijn de douches na een voetbaltraining.
Vervolgens erachter voor ze weg gaan nog even roepen ZO VADER ZO ZOON.
Die blamen zichzelf voor de rest van hun leven
Zijn zeker christenen die willen dat je pas als je getrouwd bent te weten krijgt hoe je moet neuken?
Oh en vergeet niet... gezien je ouders elke dag wel in je history kijken....
IK MOET ER NIET AAN DENKEN ALS JE MOEDER LEEST DAT JE VADER HOMO IS
![]()
Maar trieste ouders heb je,
wat je wel goed kan doen is, als ze er zoveel problemen mee hebben, als ze weg zijn je pc naar de woonkamer brengen met je bureau of op een goeie plek.
Ze zullen wel aan je vragen wat je in godsnaam aan het doen bent, maar daar zeg je op dat je het spuugzat bent dat ze om het half uur letterlijk je kamer in vliegen en je daar geen zin meer in hebt.
Dus verplaats je em in de woonkamer omdat je toch niet te verbergen hebt.
Ja toch? Had ik trouwens zeker gedaan, zijn ze wel een tijdje uitgeluld.. misschien win je zo hun vertrouwen en kan je zorgeloos pr0n kijken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]