quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Burakius het volgende:
Insha allah komt er een Islamitisch land nu. Eindelijk geen ziekelijke verwestering meer. Leve Gül!
Waar heb je het over? De totale schuld van Turkije is in 5 jaar tijd gestegen van ongeveer $230 miljard naar $400 miljard.quote:Als AKP deze koers blijft aanhouden ben ik een sterk voorstander van nog een termijn Erdogan (en Gül). Zij hebben veel betekend voor Turkije, onder AKP-1 is het begrotingstekort omlaag gegaan,
Ja, 80% van onze banken ligt in de handen van buitenlanders. Strategische bedrijven als Tüpras (winstgevend) worden verkocht.quote:is gewild land geworden voor buitenlandse investeerders
Het leger heeft meerder malen aangegeven klaar te zijn om de grens over te steken, maar daarvoor hebben ze de goedkeuring van het parlement nodig.quote:Het leger zou moeten doen waar het voor opgeleid is, TERRORISME te lijf gaan, maar ondertussen is de grens met Irak zo lek als een mandje en zit PKK in het parlement.
We hebben gewoon een Kemal Dervis nodig. Die man had verstand van zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De totale schuld van Turkije is in 5 jaar tijd gestegen van ongeveer $230 miljard naar $400 miljard.
[..]
Ja, 80% van onze banken ligt in de handen van buitenlanders. Strategische bedrijven als Tüpras (winstgevend) worden verkocht.
[..]
Het leger heeft meerder malen aangegeven klaar te zijn om de grens over te steken, maar daarvoor hebben ze de goedkeuring van het parlement nodig.
Was het niet de AKP die zich uit de naad werkte om in de EU te komen? Hebben banken als ABN AMRO en Fortis niet onder het regime van de AKP Turkse banken overgenomen? Was het niet R. Tayyip Erdoğan die de woorden ''Ankara’nın şerrinden Brüksel’in şefaatine sığınmak isterim'' uitsprak?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Burakius het volgende:
Eindelijk geen ziekelijke verwestering meer. Leve Gül!
Bedoel je die Kemal Dervis die Turkije grote schulden bij de IMF heeft bezorgd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben gewoon een Kemal Dervis nodig. Die man had verstand van zaken.
Niet waar, onder AKP is Turkije bijna niet meer afhankelijk geworden van het IMF. Daarnaast zijn er mega-investeringen gedaan door buitenlandse bedrijven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De totale schuld van Turkije is in 5 jaar tijd gestegen van ongeveer $230 miljard naar $400 miljard.
[..]
Ja, 80% van onze banken ligt in de handen van buitenlanders. Strategische bedrijven als Tüpras (winstgevend) worden verkocht.
[..]
Het leger heeft meerder malen aangegeven klaar te zijn om de grens over te steken, maar daarvoor hebben ze de goedkeuring van het parlement nodig.
Ik zocht het woord sarcasme. Ik heb het gevonden, dankje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je die Kemal Dervis die Turkije grote schulden bij de IMF heeft bezorgd?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zocht het woord sarcasme. Ik heb het gevonden, dankje.
subhanallah!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Het dictatorschap van AKP is met ingang van vandaag officieel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je radicaliseert! Niet praten met mannen.
Stenigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je radicaliseert! Niet praten met mannen.
kater?quote:
topic liep niet echt he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zou deze reecks om zeep helpen.. Deze topic had behoorlijke stuiptrekkingen....
is je vakantie nou voorbij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat niet weekend nog in m,n achterpootjes Woensdag ben ik meestal wel weer fit![]()
nu niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |