Shit, das waarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en jij een kok en een dertiende maand! Dat kan dan toch best samen gaan?
Achso.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, hij maakte een grapje... hij was gewoon heel blij mij te zien maar durfde het niet rechtstreeks te zeggen![]()
yep, alleen te oudquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heul niet. Ik ben zo hetero als maar kan
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, hij maakte een grapje... hij was gewoon heel blij mij te zien maar durfde het niet rechtstreeks te zeggen![]()
Hemeltje...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was Disana die je zo enthousiast begroette.
Het gaat hier lukken! Gewoon niet te kieskeurig zijn......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mochten we geen succes hebben hier, kunnen we altijd nog een poging wagen op het forum van 'de hitkrant'.
hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat hier lukken! Gewoon niet te kieskeurig zijn......
Heeft de hitkrant een forum!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie geen kikker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
Gooit ie m dicht met een kikker?!![]()
Het zal de morfine wel zijn, iedereen weet toch gvd dat kikkers t niet doen op FOK!![]()
Volgens mij had je nog niet de status bereikt waarin je beledigend kunt doen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie geen kikker?
[afbeelding]
Heb je d'r al op MSN!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze is te oud om te pm-en. en er is al een kapert op de kust![]()
Lieverd, jij bent een uitzondering die de regel bevestigt...waarom denk ik dat ik bij terecht kom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had je nog niet de status bereikt waarin je beledigend kon doen...![]()
nee, was een beetje flauw van muh. heb wel op m'n 34e iets gehad met een meid van 17. ben er echt niet trots op, maar ze was anders, leuk en heeel aantrekkelijk. schaamde me wel een beetje. zou iemand anders uitgelachen hebben...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Alweer negentien. Meisjes van vijftien
.
sorry, grotendeels mijn schuld, ik ' tilde' nmns als het ware in deze onzin. excuses... ik ga zo..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had je nog niet de status bereikt waarin je beledigend kunt doen...![]()
Ja, ja, ja...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent een uitzondering die de regel bevestigt...waarom denk ik dat ik bij terecht kom.![]()
En je weet toch.....mannen onder elkaar....![]()
Dat geeft toch niks, joh!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap "homowicht" nogsteeds niet!?
volgens mij stond in thera's fobo dat ze bi is, of vergis ik me? een homo kan ook een vrouw zijn, dacht ik...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap "homowicht" nogsteeds niet!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |