Shit, das waarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en jij een kok en een dertiende maand! Dat kan dan toch best samen gaan?
Achso.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, hij maakte een grapje... hij was gewoon heel blij mij te zien maar durfde het niet rechtstreeks te zeggen![]()
yep, alleen te oudquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heul niet. Ik ben zo hetero als maar kan
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, hij maakte een grapje... hij was gewoon heel blij mij te zien maar durfde het niet rechtstreeks te zeggen![]()
Hemeltje...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was Disana die je zo enthousiast begroette.
Het gaat hier lukken! Gewoon niet te kieskeurig zijn......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mochten we geen succes hebben hier, kunnen we altijd nog een poging wagen op het forum van 'de hitkrant'.
hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat hier lukken! Gewoon niet te kieskeurig zijn......
Heeft de hitkrant een forum!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie geen kikker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
Gooit ie m dicht met een kikker?!![]()
Het zal de morfine wel zijn, iedereen weet toch gvd dat kikkers t niet doen op FOK!![]()
Volgens mij had je nog niet de status bereikt waarin je beledigend kunt doen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie geen kikker?
[afbeelding]
Heb je d'r al op MSN!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze is te oud om te pm-en. en er is al een kapert op de kust![]()
Lieverd, jij bent een uitzondering die de regel bevestigt...waarom denk ik dat ik bij terecht kom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had je nog niet de status bereikt waarin je beledigend kon doen...![]()
nee, was een beetje flauw van muh. heb wel op m'n 34e iets gehad met een meid van 17. ben er echt niet trots op, maar ze was anders, leuk en heeel aantrekkelijk. schaamde me wel een beetje. zou iemand anders uitgelachen hebben...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Alweer negentien. Meisjes van vijftien
.
sorry, grotendeels mijn schuld, ik ' tilde' nmns als het ware in deze onzin. excuses... ik ga zo..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had je nog niet de status bereikt waarin je beledigend kunt doen...![]()
Ja, ja, ja...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent een uitzondering die de regel bevestigt...waarom denk ik dat ik bij terecht kom.![]()
En je weet toch.....mannen onder elkaar....![]()
Dat geeft toch niks, joh!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap "homowicht" nogsteeds niet!?
volgens mij stond in thera's fobo dat ze bi is, of vergis ik me? een homo kan ook een vrouw zijn, dacht ik...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap "homowicht" nogsteeds niet!?
OMG... mannen onder elkaar, het is gvd echt erg hèquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, grotendeels mijn schuld, ik ' tilde' nmns als het ware in deze onzin. excuses... ik ga zo..
Dat zeggen alle meisjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij stond in thera's fobo dat ze bi is, of vergis ik me? een homo kan ook een vrouw zijn, dacht ik...
Ben ik te oud om te PM'en?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze is te oud om te pm-en. en er is al een kapert op de kust![]()
Ja, op die leeftijd valt het verschil wel erg op. Het is ook een beetje cultuur bepaald. Er zijn landen waar dat helemaal geen punt van discussie is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, was een beetje flauw van muh. heb wel op m'n 34e iets gehad met een meid van 17. ben er echt niet trots op, maar ze was anders, leuk en heeel aantrekkelijk. schaamde me wel een beetje. zou iemand anders uitgelachen hebben...
Niet eng, maar wel beetje negatief.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij vond mijn kut op poten verhaal eng.
ja, zoiets. een jaar of 20 terug was er ook zo'n golfje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeggen alle meisjes tegenwoordig.
Dat is namelijk hip.
Yup.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, las laatst dat ze iedereen blockt(inc. u).
Kon ze ook nog harder rennen dan jij!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, op die leeftijd valt het verschil wel erg op. Het is ook een beetje cultuur bepaald. Er zijn landen waar dat helemaal geen punt van discussie is.
Overigens, toen ik 24 was had ik wat met iemand van 55. Ontstond toen ik een biertje teveel op had, werd min of meer gekidnapt door haar. Het mensenkind bleef mij zeker een half jaar lastig vallen![]()
Dat heeft er nooit gestaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij stond in thera's fobo dat ze bi is, of vergis ik me? een homo kan ook een vrouw zijn, dacht ik...
echt waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, op die leeftijd valt het verschil wel erg op. Het is ook een beetje cultuur bepaald. Er zijn landen waar dat helemaal geen punt van discussie is.
Overigens, toen ik 24 was had ik wat met iemand van 55. Ontstond toen ik een biertje teveel op had, werd min of meer gekidnapt door haar. Het mensenkind bleef mij zeker een half jaar lastig vallen![]()
Kijk, jij bent een echte vriend!! Ik ben trots op jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, grotendeels mijn schuld, ik ' tilde' nmns als het ware in deze onzin. excuses... ik ga zo..
sorry. ben dan in de war met een ander lekkertje op fokquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat heeft er nooit gestaan.
Modebi's. Dat zijn bijna alle wijven tegenwoordig om jongens te versieren
.
Juistem.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat heeft er nooit gestaan.
Modebi's. Dat zijn bijna alle wijven tegenwoordig om jongens te versieren
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry. ben dan in de war met een ander lekkertje op fok![]()
Mooi, dat is dan ook geregeld, WJ is je BOB als je in H'wijk wilt gaan stappenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, jij bent een echte vriend!! Ik ben trots op je
dank!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, jij bent een echte vriend!! Ik ben trots op je
Goed dat ik het weet. Zal het een volgende keer terloops eens laten vallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeggen alle meisjes tegenwoordig.
Dat is namelijk hip.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan ook geregeld, WJ is je BOB als je in H'wijk wilt gaan stappen![]()
Ja...echt waar! En zo heb ik nog wel een paar van die vreemde ervaringen. Het gaat te ver om het hier te brengen, maar ze waren wel grappig.quote:
kan me nog uit m'n lurkstage herinneren dat er wel iets van een romance in de lucht hing tussen hullie?quote:
Man: Hey daar!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Zal het een volgende keer terloops eens laten vallen.
Als je het in het juiste café doet kan je er nog succes mee hebben ook!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Zal het een volgende keer terloops eens laten vallen.
Heb je wel gelijk in, maar soms loopt de irritatie hoog op en dan moet dat euit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet eng, maar wel beetje negatief.
Het is veel leuker om positief en vrolijk te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |